Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Corolla T Sport Compressor.
Autor Wiadomość
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-01-22   Corolla T Sport Compressor.



Dane:

Engine:

Type : Inline-4, Supercharged
Displacement cu in (cc) : 109 (1794)
Power bhp (kW) at RPM : 215(160) / 8200
Torque lb-ft (Nm) at RPM : 159(215) / 4000

Performance:

Acceleration 0-62 mph s : 6.9 second
Top Speed mph (km/h) : 143 (230)

Fotki:









Broszura w PDF:
http://www.tte.de/downloads/brochures/CORCOMP.pdf
 
 
 
Japoniec 
:) The champ is here


Auto: Fiat 126p Maluch Trophy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 4060
Skąd: Sopot
Wysłany: 2007-01-24   

Bardzo fajna rolka :) szkoda ze w serii nie ma podejscia do CTR ze wzgledu na g.. skrzynie
 
 
Kevin 


Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 3401
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-01-24   

Japoniec napisał/a:
Bardzo fajna rolka :) szkoda ze w serii nie ma podejscia do CTR ze wzgledu na g.. skrzynie


Japoniec, a Ty przypadkiem nie mówisz o tej wersji z silnikiem 1,8-litra i mocą 192 koni http://bluebox.zary.com.p...olla_tsport.htm ? Ta z kompresorem jest mocniejsza, a i skrzynie może poprawiono, czy jest ta sam? Zobacz, że czas przyspieszenia do setki skrócił się z 8,4 do 6,9, więc myślę, że ta wersja może już spokojnie powalczyć z CTR!

Zwykły T Sport ma takie parametry:

Układ napędowy:

typ silnika: benzyna
zasilanie: turbo, wtrysk wielopunktowy
pojemność silnika: 1795 cm3
ilość cylindrów: 4
moc maksymalna: 192 KM przy 7800 obr./min.
maksymalny moment obrotowy: 180 Nm przy 6800 obr. /min.
skrzynia biegów: manualna
napęd: przedni

Dane eksploatacyjne:

prędkość max: 225 km/h
przyspieszenie: 8.4s do 100km/h
zużycie paliwa: cykl mieszany - 8.3 l/100km
cykl miejski - 10.9 l/100km
cykl pozamiejski - 6.4 l/100km
pojemność zbiornika paliwa: 55 l

Wymiary i masa:

długość/szerokość/wysokość: 4180/1710/1475 mm
masa własna: 1125 kg
masa całkowita: 1655 kg
ładowność: 530 kg
pojemność bagażnika: 289 l
 
 
 
Japoniec 
:) The champ is here


Auto: Fiat 126p Maluch Trophy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 4060
Skąd: Sopot
Wysłany: 2007-01-24   

Ogarnij sie ziomie " szkoda ze w serii " przeciez napisalem :mrgreen:
 
 
Kevin 


Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 3401
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-01-24   

Japoniec napisał/a:
Ogarnij sie ziomie " szkoda ze w serii " przeciez napisalem :mrgreen:


a no luz :mrgreen: he he, ale wersja z kompresorem też jest seryjna!? :-D czy źle to interpretuje? :oops:
 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-01-24   

Jakby nie było, to macie rację, że zwykła Corolla T Sport w wersji z silnikiem benzynowym bez kompresora nie daje rady ze względu na skrzynię, a co do wersji mocniejszej, to nie posiadam wiedzy, czy skrzynia została poprawiona, czy nie. Podejżewam jednak, że tak. 6,9 do 100 km/h to bardzo dobry wynik, ale do K20 też można dołożyć kompresorek. :-D Choć co by nie gadać, to ta Toyota mi się bardzo podoba.

Tu http://www.corollaclub.or...1074850773&sid= jest jeszcze ładny opisik zwykłego CTS na stronce Corolla Club.
 
 
 
Corey 

Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 7
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-01-25   

http://www.youtube.com/watch?v=5y_a1CxELuU - film corolla TS(192km) vs CTR seria - mysle ze porownywalnie

http://www.youtube.com/wa...related&search=

BTW. wersja z kompresorem idzie identycznie co wersja bez, roznica jest tylko w elastycznosci
_________________
www.coreygarage.prv.pl
 
 
 
Corey 

Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 7
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-01-25   

teksty ze CTS nie ma podejscia do CTR - juz dawno temu obalone
_________________
www.coreygarage.prv.pl
 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-01-25   

Corey napisał/a:
BTW. wersja z kompresorem idzie identycznie co wersja bez, roznica jest tylko w elastycznosci


To skąd taka różnica w przyspieszeniu podawana w tabeli? Sama liczba koni świadczy, że kompresor powinien dużo lepiej śmigać. :roll:
 
 
 
Corey 

Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 7
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-01-27   

Deox napisał/a:
Corey napisał/a:
BTW. wersja z kompresorem idzie identycznie co wersja bez, roznica jest tylko w elastycznosci


To skąd taka różnica w przyspieszeniu podawana w tabeli? Sama liczba koni świadczy, że kompresor powinien dużo lepiej śmigać. :roll:


papier przyjmie wszystko

z tego punktu widzenia to mozna sie scigac 2ma kartkami papieru po stole

tuz po premierze compresora w wawie odbyly sie testy , mam gdzies filmiki, nie ma bata compresor idzie leb w leb . roznica w jezdzie na codzien jes natomiast duza + elastycznosc

seryjny cts ma taki a nie inny czas do 100km-h w katalogu bo jak toyota wytlumaczylaby jakikolwiek sens kupowania celicy ts ktora z tym samym silnikiem jest sporo drozsza od cts,mniejsza,gorzej wyposarzona i ma nieznacznie lepsze osiagi
_________________
www.coreygarage.prv.pl
 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-01-27   

Interesujące to co piszesz, ale jak byś dorwał filmiki, to z chęcią zobacze.
 
 
 
Kevin 


Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 3401
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-02-02   

Na tym filmiku można sobie troszkę prównać CTR z CTS:
http://www.youtube.com/watch?v=tzkafOG-reA
 
 
 
Dawido 

Auto: EVO VI TME JDM / BMW M2 F87
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 84
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2011-09-04   

Mała poprawka - przyśpieszenie zwykłej 1.8 do 100 wynosi 6,6. Katalogowe info to bzdura ;)
_________________
Pomogę w zamówieniu gratów z USA.
 
 
 
Quit 


Auto: MX-5 NB
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 165
Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-09-05   

no ale generalnie, kompresor ciągnie na dole, wiec jak i tak jedzie jedna i druga na wysokich obrotach, to on nic nie zmienia. Myle się ?
 
 
 
Red. 


Auto: już nie impreza - teraz BMW
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 154
Skąd: GA
Wysłany: 2011-11-28   

podepnę się pod temat...
słyszałem, że w CTS N/A wystepuje problem wycierajacych sie walkow rozrzadu, przez co traci moc ze swoich 192 na ~160hp.
jak ustosunkują się do tego osoby majace doswiadczenie w temacie tych aut?
ile kosztowac moze taka Toyota w dobrym stanie?
czy nadaje sie to auto do upalania na kjs i tego typu imprezach, czy z gory mozna stwierdzic, ze EP3 duzo lepiej sie do tego nadaje?
czyli jest trwalsze, szybsze, lepiej radzi sobie w zakretach?...

mialem okazje byc kiedys przewiezionym taka toyota znajomego i jest to calkiem zacne autko
lecz chcial bym zaglebic temat nieco mocniej.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna