Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 140 Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2008-05-27 "Czerwony byczek"-nastepne szalone EVO z AMS
Niedawno zaczelismi bardzo interesujacy nowy projekt w AMS. Jeden z naszych bardzo dobrych klientow I przyjaciel wlascicieli AMS, Tommy P. zdecydowal sie zbudowac EVO na wyscigi na Soli w Bonneville I takze na konkurecje Texas Standing Mile czyli po polsku wyscigi stojacej mili.
Obydwie formy wyscigow polegaja na osiagniecu jak najwyzszej predkosci w danym odcinku odleglosci. To jest pierwszy raz kiedy budujemy auto na taka forme sportu I muysze przysnac ze nigdy do konca nie zdawalem sobie sprawy ile pracy trzeba wlozyc aby pojechac 300+ km/h. Takze przepisy bezpieczenstwa w Bonneville so bardzo bardo ostre I wymagaja niesamowicie dluga liste przerubek. NP kola bedo musiane bys zrobione na zamowienie z ( po angielsku) Spun Aluminum. Jesli cos by sie przydazylo I auto by stracilo kontrole przy predkosci kolo 200 mph to normalne kola uliczne by sie rozpadly I byly by oderwane z auta.
A co do samochodu to jak mozecie zobaczyc w zdjeciach. Jest to 2004 Mitsubishi EVO VIII I otrzymalo nastepujaca liste przerubek:
- zbudowany 2.0L silnik (wszystkie komponenty za zrobione na zmowienie ze specjalnymi specifikacjami -przepisy nakazuja fabryczna pojemnosc)
-Shepherd Transmission
-Drieveshaft shop STG. 5 axles
-Exedy Carbon clutch
-Custom AMS Exhaust Manifold
-Custom AMS Intake manifold
-GT42R turbo with Tial V-band Exhaust housing
-Custom AMS Air to water intercooler system
-AMS Prototype dry sump oil system
-AEM Engine Management System
-Custom roll cage
-AMS Lightweight Lexan window kit
-Woodward Retractable racing steering column
-AMS Carbon fiber roof
-AMS Drag racing brake kit (front and back)
-AMS 1000 hp Fuel kit
-ATL Fuel cell
-itd..
Oczekiwana moc silnika bedzie okolo 1,000 Koni na kolach. Auto takze jeszcze otrzyma wiele przerobek aerodynamicznych ktore beda ustalone wedlug przepisow klasy w ktorej Tommy bedize sie scigal.
Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 140 Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2008-06-30
Zrobilismy podstawke na cooler wody i teraz zaczynamy doprowadzac rury. Takze konczymy umocowanie siedzenia kierowcy oraz zmieniamy trroszke klatke w dzwiach kierowcy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum