Trafiłem tego Skaya wertując po raz kolejny strony www...jak dla mnie taka mieszanka jaką mamy w tym przypadku to iście mistrzowskie połączenie...ogólnie pakowanie pod maskę silników z czasów obecnych do aut z nadwoziami z lat 70 to bardzo dobre posunięcie.Wychodzi z tego bardzo ładna hybryda ok...to na początek krótki opis historii tego modelu.Nissan Skyline GT-R powstał we wrześniu 1972 roku, ale był produkowany tylko do marca 1973, kiedy Nissan wstrzymał produkcję. Kryzys paliwowy zobaczyło wiele ludzi, którzy woleli ekonomiczne, sportowe i dobrze wykonane samochody. Nissan oburzony zakończył udział w wyścigach, więc nie było celu w dalszej produkcji modelu GT-R. Nie oficjalnie był eksportowany gdziekolwiek, chociaż Nissan eksportował samochody do Australii. Tylko 197 modeli KPGC110 GT-R zostało sprzedanych w Japonii, samochody były zmodyfikowane przez firmę Nissan Performance (która została nazwana NISMO). Ostatnim GT-R-em był po 16 latach w 1989 roku model BNR32.
Modele:
* 1600GT – 1.6 L G16 I4
* 1800GT – 1.8 L G18 I4
* 2000GT-X – 2.0 L L20 I6, 130 KM (96 kW, 172 Nm)
* 2000GT-R – 2.0 L S20 I6, 160 KM (118 kW, 180 Nm)
I teraz to co powstało z połączenia nadwozia z 1973 roku z kultowym już SR20det w wersji red top,oczywiście nie zapominając o "kilku" parts'ach,które dopełniają całości
...piknie,prawda???
no i jeszcze spis gratów
Engine Bay:
SR20det motor (red top)
greddy style intake
custom top mount turbo manifold
custom 3" downpipe
custom cross member
turbonetics t3/t4 60-1 hifi stage 5 turbo
550cc nismo injectors
custom V-Mount setup
(Ron Davis radiator)
(custom intercooler)
custom 3" intercooler pipes
tial blow off valve
earls fittings
turbo hoses couplers
HKS wastegate
custom catch can
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum