Nawet nie najgorzej. Dobija tylko jak mocno hamuje i jest dziura, zawadzam belką tylko jak przesadze naprawde. Troche ma tendencje do odlatywania na krótkich uskokach, ale ogolnie bardzo zadowolony jestem. Jest przyjemnie bo nie za twardo, a po uklepaniu przod siadl jakies 6cm, a tył 4.5cm, wiec przyzwoicie
Natomiast dlugo na serii amorkach nie pojezdze bo przyleciały do mnie nowe zabawki
Nie - maja kielich na stałe. Natomiast ja niechce niżej i licze sie z tym, że bedzie pewnie minimalnie wyżej niż na starych zesranych amorkach - troche wyżej czyli idealnie na auto na codzień.
Wykres aktualny na stan dzisiaj. Konie gdzies spierdoliły, ale pojawił się niuton. Koni bede szukał od poniedziałku bo mam wolne i troche czasu poswiece jednemu paździerzowi i drugiemu.
No - na zielonych stalówkach wygląda dobrze - tywpowy USA JDM Style !! Ogólnie gratki za autko - widze ze masz spojler tylni i zegary z SiRa - gratulacje !! No i moja klapa tez jezdzi juz ze parapetem pod szybą Jeszcze raz gratki i powodzenia w modach !!
Miało być założone na sochaczew, ale nie dałem rady. Praktycznie kompletny zestaw złożony. Jak widać na załączonym obrazku Hondowski TPS zamontowany, akumulator podciśnienia dla serwa hamulcy połączony na jednym końcu z krokowcem a na drugim pobiera podcisnienie z przepustnic za pomocą rurek aluminionych o sporawej srednicy też zrobiony, podłączenie MAPa również. Wtryski większe + regulator ciśnienia paliwa B&M też gotowy. Nad kanałami spędziłem 3 dni i kilka-naście sciernic listkowych i zapchałem trzy frezy <bag> , nad reszta 1.5 dnia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum