Wybebeszone całe jak najbardziej - ostatni sezon tego auta na zawodach itp. Pod koniec roku wkładam wnetrze i przechodzi na emeryture. Szyby niestety plexi i do crx'a bede juz wkładał poliweglan bo tak nie pęka. Auto gotowe do jazdy z 2 fotelami 930kg. A uzytkowane? Mysle ze zgodnie z przeznaczniem - 125.000km pod moja nogą, 100.000km pod poprzednią, a ona nadal daje rade. Pewnie troche w tym zasługa tego, że olej zmieniam co 5.000-6000km
Tak jak najbardziej zostaje - za długo jest u mnie, za prosta ma bude, żeby ją sprzedać. Do wygłupów buduje sobie CRX B20VTEC N/A 4WD, ale to inny temat
ale zapewne serwisowany odpowiednio...
mi też szkoda byłoby auta na takie katowanie... aczkolwiek wierzę że taki był zamysł posiadania auta - eksploatacja na całego
The question is who cares? Rozumiem, że skoro to iVT to powinienem schować go do muzeum?
rdk napisał/a:
ale zapewne serwisowany odpowiednio...
mi też szkoda byłoby auta na takie katowanie... aczkolwiek wierzę że taki był zamysł posiadania auta - eksploatacja na całego
W sumie o jakbym policzył ile czesci wymieniłem przez 4 lata to.....
- 3 przekładnie kierownicze + 5 końcówek drążków, 4 drążki
- 4 sworznie dolne
- 3 przeguby
- 2 lożyska
- 13 kompletów hamulcy na przód
- 3 klocki z tyłu
- niezliczona ilosc oleju i filtrów
- pare silentblocków
- szyberdach
- 4 skrzynie biegów
- 3 sprzęgła
- 2 rozrządy
- komplet sprężyn
- poduszki pod silnik i skrzynie
- kilka węży chłodniczych
Reszty pierdół nie licze
Dwie fotki z mycia.
Ostatnio zmieniony przez Gr00bY 2008-06-10, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum