ESSE kupilem bedac na wakcjach za wielka woda (bo po co przywozic na pamiatke figurke Statuy Wolnosci czy inne badziawie jak mozna takie cudo) Na chwile obecna auto jest prawie calkowicie seryjne. Plynie do Polski (trzymam kciuki ze doplynie bez najmniejszej ryski) a wraz z nia na dobry poczatek pare drobiazgow.
MODEL: Honda S2000, AP1 z 2001r, roadster, kolor NFR
SILNIK: F20C1, R4, DOHC VTEC, 16V, 1997 cm3, umieszczony centralnie
UKLAD DOLOTOWY: CAI firmy BMC, CDA, IMG Hondaty i przepustnica spoon venturi
- zrobione (TB czeka na fundusze)
UKLAD WYDECHOWY: kolektor wydechowy DC SPORTS ceramic 4-2-1, test pipe "home made"
cat-back Skunk2 megapower
- zrobione
UKLAD NAPĘDOWY: seria - w trakcie (jesli okaze sie ze cos nie wytrzyma lub potrzebne sa
np. dystanse polosi wtedy bede kombinowal)
ZAWIESZENIE: TEIN TYPE FLEX, rozporki, przod gora T1r Xbar, dol jakis H bar, tyl dol PWJDM
- zrobione (rozprki czekaja na fundusze)
FELGI: ENKEI RPF1 w setupie 8x17 +45 i 9X17 +45 gumy na tym Direzza Sport Z1 Star Spec
225/45 i 255/40
UKLAD HAMULCOWY: nacinane tarcze hamulcowe p/t jakies USDM firmy nie pamietam, to
samo tyczy sie klockow, przewody w stalowym oplocie, malowane zaciski
z naklejkami S2000 - zrobione (przewody w trakcie)
BODY-KIT: amuse front lip, mini-sideskirts ala Gusbo (jesli sie zgodzi wykorzystac patent) spoiler na
klapie VeilSide
- w trakcie (czeka na fundusze)
ŚRODEK: kierownica nardi deep corn 330mm, snap off NRG i dluga naba - w trakcie (czeka na
fundusze)
CAR-AUDIO: odseparowany zestaw PRESET-1 Monacor, wyjscie po niskim z seryjnego radia
- w trakcie (zostalo kupic jakis piecyk, okablowanie i maty na drzwi)
INNE: jdm smoked diffusers, z JDM wspolna ma tylko nazwe ale i tak wg mnie wyglada o niebo
lepiej niz ambery, boczne kierunki na razie sa biale ale beda smoked zeby pasowaly do
calosci, zastanawiam sie rowniez nad modyfikacja tylnych lamp, ogolny ksztal zostawic
tak jak jest ale zrobic to wszystko na panelach diod rbg. Jest mnostwo drobiazgow typu
skarpetk, nakretki kol, dluzsze spilki, oem emblematy p/t czy kolorowe srubki ale to juz
bede uzupelnial na bierzaco. Aha te ostatnie tylko po to bo widze ze tu duzy szal na to
jest
MOC: 240KM i 208Nm wg katalogu. Jak przyplynie sprawdzimy ile wypluje na polskich rolkach i
mniej wiecej ile beda dawaly poszczegolne fanty.
ZDJECIA:
Pierwszy sezon pod moja reka:
Drugi sezon:
Przepraszam za opis, mam nadzieje ze jest czytelny bo napewno jest oryginalny. Po krotce go tlumaczac wszystko to co plynie to popakowalem bedac tam i wyslalem do polski. Wsztko to co czeka na fundusze czeka do zimy i mam nadzieje ze na przyszly sezon auto wyjedzie juz na pelnym ww zestawieniu plus felgi, w najgorszym wypadku enkei rpf1 a w najlepszym ssr sp1 albo Work Emotion CR . Projekt nie jest moze bardzo gruby ale niestety wszystko trzymaja pieniadze. Jesli tylko pojawi sie ich nadmiar napewno jakies jdm'owe gadzety dojda do projektu.
elo ziom, projekt zacny, ja bym na początek kupił felgi gdyż 16 mają za wąskie opony jak na osiagi naszych samochodów
Podziekowal Wracajac do kol to tu akurat musze sie zdac na zrzadzenie losu, nie stac mnie na nowe wiec czekam az pojawi sie cos w dobrej cenie. Jakis czas przeboleje na tych, poza tym po jezdzie na oem zestawie na pewno docenie szersza 17' z dobra opona
Średnio podobają mi się te felgi, a nawet w cale na tych zdjęciach. Oczywiście chodzi mi o zabieg z chromem, ale reszta jest super i zdecydowanie prosimy o więcej zdjęć jak będzie okazja.
Średnio podobają mi się te felgi, a nawet w cale na tych zdjęciach. Oczywiście chodzi mi o zabieg z chromem, ale reszta jest super i zdecydowanie prosimy o więcej zdjęć jak będzie okazja.
Lakier jest sliczny bo oryginalny i strasznie zadbany, swoje zrobilo to ze auto nigdy nie widzialo sniegu, ba za drugiego wlasciciela (ja jestem trzecim) nie widzialo nawet deszczu. Szukalem go dwa miesiace i ot znalazlem cukierka. Przy felgach w opisie nie bez pewodu napisalem ze chetnie sprzedam lub zamienie, mamy podobne gusta Jako ciekawostke powiem ze mam rachunek za chrmowanie tych felg, 1400$ plus wysylka z michigan do californii i spowrotem. Za te pieniadze spokojnie mozna by tam zalozyc SSR czy WORK'i z dobrymi oponkami. Ale coz, to byl gust poprzedniego wlascicela a ja teraz bede to tylko poprawial wg mojego uznania.
Z racji tego że S-ki średnio mnie sie podobają(może z wyjątkiem Gusbo) a czerwony kolor podoba mnie sie na ferrari a felgi pominę bo wpływu na to nie miałeś to napisze tylko tyle że życzę powodzenia w modyfikacjach i fajnie że to nie kolejny civic
S2000 ma silnik centralnie ?? Bo mi się wydaje że nie.. Poza tym, auto naprawde w pięknym stanie (co sobie bardzo cenię) i dające maximum przyjemności i radości z jazdy. Gratulacje !
Z racji tego że S-ki średnio mnie sie podobają(może z wyjątkiem Gusbo) a czerwony kolor podoba mnie sie na ferrari a felgi pominę bo wpływu na to nie miałeś to napisze tylko tyle że życzę powodzenia w modyfikacjach i fajnie że to nie kolejny civic
PS: tylko krowa nie zmienia poglądów
Podziekowal przeslicznie, mam rowniez nadzieje ze wraz z rozwojem tego projektu s-ki podobalby Ci sie juz beda przynajmniej dwie. Ogolnie auto to ma w sobie duzy potencjal, kwestia jego wykorzystania.
Wojti napisał/a:
S2000 ma silnik centralnie ?? Bo mi się wydaje że nie.. Poza tym, auto naprawde w pięknym stanie (co sobie bardzo cenię) i dające maximum przyjemności i radości z jazdy. Gratulacje !
Dzieki
Wg wszelkich pisanych praw... Silnik umieszczony przed lub na przedniej osi to silnik umieszczony z przodu, ten umieszczony za przednia a przed tylna osia to silnik umieszczony centralnie, a taki ktory lezy na tylniej lub za tylna osia to umieszczony z tylu. Wiem ze przeswiadczenie jest takie ze jesli silnik umieszczony jest centralnie to zaglada sie do niego od tylu samochodu bo tak jest w wiekszosci przypadkow ale sa rowniez przypadki gdzie do silnika umieszczenego centralnie zaglada sie z przodu tak jak tutaj.
gusbo napisał/a:
Gratuluje! Zycze milej eksploatacji - na pewno sie w niej zakochasz
Progi oczywiscie rob jesli chcesz - gdybys mial jakies pytania - wal smialo
thx, zakochac to zakochalem sie juz w niej dawno, jakies 7 lat temu, teraz poprostu przyszedl czas na realizacje marzen. Co do progow to , instrukcja zrobiona przez ciebie na jednym z zagranicznych forum w zupelnosci wystaczy, ale w razie gdbym mial jakies klopoty to napewno sie odezwe.
A mnie sie podoba w tym kolorze Powodzenia w realizacji planow, bo sa zacne Powiedz mi tylko jeszcze co ona ma za inne znaczki zamiast H ?
Dziekuje Znaczki to takie amerykanskie duze S, inwencja tworcza starszego pana, na szczescie dal mi oryginalne emblematy tak samo jak i oryginalna nie swiecaca szybke od wind screen'a (obecna z napisem S2000 swieci na bialo wraz z pzycyjnymi i zmienia sie na czerwony jak zaswieca sie stop)
ok, nudzi mi sie strasznie, wiec moze cos tu jeszcze naskrobie. Zapomnialem ze w aucie zamontowany jest jeszcze Redline Shift Warning Module, calkiem sprytne urzadzenie z zaskakujoca duza iloscia funkcji jak chociazby pamiec najwyzszych obrotow czy down shift beep. Poza tym zdecydowalem sie na spoiler na klapie, bedzie to VeilSide, jeszcze nie wiem jak i gdzie go zdobyc ale bedzie, ooo taki:
Dalej, mala pierdola ale strasznie mnie drazni, kawalek przewodu od klimy i "osusszacz", essa naprawde ladnie wyglada od przodu ale te dwa elementy tak ja szpeca ze zastanawiam sie kto na to pozwolil. Ida w czarny mat. I tak przod trzeba bedzie zdjac zeby wyjac lampy wiec przy okazji... teraz tak brzydko to wyglada
Z nudow rowniez poczynilem zakupy u pana Meguiar's, poczynilem to w stanach bo patrzac na ceny tych srodkow w polsce zastanawiam sie mocno kogo na nie stac Jesli o cenach mowa to zrobilem male zestawienie, zadzwonilem do ASO i zapytalem o podstawowe czesci eksploatacyjne tak zeby kupujac auto wymienic je dla swietego spokoju czyli klocki, tarcze, swiece zaplonowe, plyny, oleje, piora wycieraczek, rozrzad odpuscilem bo tam lancuch i teoretycznie sie go nie wymienia Za czesci z aso tutaj trzeba zaplacic 3044zl te same czesci za woda 1485 zl! I najlepsze na koniec, cena ubezpieczenia, z ciekawosci wyliczalem u Max'a Kolanko czyli LD oto co wyszlo
Poprostu oniemialem, na szczescie sa firmy gdzie jest duzo taniej ale i tak wychodzi na to ze musze pol auta darowac komus z dobrymi znizkami
Na sam koniec odgrzebalem moj pierwszy test drive film zeby nie bylo, nie staralem sie, nie umie i wogole z dupy ruszenie i zmiana biegow. Wklejam tylko po to zeby pokazac ze sie rusza
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum