Tak, generalnie co byscie woleli EG6 czy EK4 ? Piszcie...
Ja osobiscie wolalbym teraz juz EK4
Auto nowsze, bezpieczniejsze, lepiej wyciszone, grubsza blacha = wieksza odpornosc na rdze... Fakt, ze troche ciezsze, no ale cos za cos...
Jak przeglądam ogłoszenia to ceny EG6 vS. EK4 są porównywalne do siebie...
Dziwne rzeczy,jestem w kropce bo EG6 jest zajebista i EK4 ale bardziej podoba mi się EG6 ta sylwetka ma coś w sobie EK4 też spoko ale dopiero po lifcie...
No fakt EG ma swoja linie niepodrabialna... EK4 mi sie np. bardziej podoba przed liftem, po lifcie juz za duzo komplikacji 2 sondy lambda itp. Na pewno teraz moim autem bedzie EK4 przed liftem jakis 98 rok... najlepiej z szyberdachem EK4 po lifcie jest jeszcze troche drogawe... 25K PLN za hatchbacka z 2000 roku to jednak dla mnie troche przesada...
P.S. Nie ma za co, jednak tematu nie wydzielilem a zalozylem nowy bo sie nie chcial wydzielic
Ja osobiscie wolalbym teraz juz EK4
Auto nowsze, bezpieczniejsze, lepiej wyciszone, grubsza blacha = wieksza odpornosc na rdze... Fakt, ze troche ciezsze, no ale cos za cos...
I właściwie to wyczerpuje cały temat Z tym że ja bym wolał 6g po lifcie jednak Cena zabija, to fakt, ale to jest piękne auto, jeszcze z pakietem od EK9 na przykład, wymiata po całości
No EK napewno jest duzo sztywniejsze... To juz nawet EJ po lificie ma taka jakby belke pomiedzy slupkami B przy podlodze... Czego w EG5 nie bylo na pewno... Jest belka pod zderzakiem z przodu w EJ, EK... z tylu nie wiem...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum