UKLAD DOLOTOWY: seryjny kolektor z B16A2 + Power Rura i stożek 77mm, na balkonie czeka już B18C6
UKLAD WYDECHOWY: niestety już nie seria, Nierdzewka 2,25'' na dwóch tłumikach przelotowych dedykowany do ITR'a, na codzień końcowy seria od 1.6 (Si)
ELEKTRONIKA: seria + wiązka V-tec'a
UKŁAD NAPĘDOWY: Krótka skrzynia biegów z B16A + LSD
Letnia przewidywana opcja to obręcze aluminiowe 16'' Team Dynamics (195/45/16)
Zimowa opcja to aluminiowe felgi O.Z. 14'' (185/60/14)
ZAWIESZENIE: Seria z wersji Pro-Tec
UKLAD HAMULCOWY: Swap hamulców z EG6 zalane płynem Motul Dot5.1
BODY-KIT:[color=purple]Rozpórka przednia od VTi + Amber corner's oraz fogi w zderzaku na przedzie i Red White'y na tyle - w planach dokładka zderzaka przedniego
ŚRODEK: Gałka Sparco, Tunel na zegary, okleina konsoli przedniej i nakładki na progi ala carbon + termometrzyk do klimy i fioletowa choinka zapachowa ,niespodziewanie pojawiły sie przednie fotele od modelu VTi oraz już nie szukam podłokietnika i Cupholder'a
CAR-AUDIO: LG mp3
INNE: Vinyl na boku auta, tradycyjnie jest to Samuraj...
_________________
Ostatnio zmieniony przez Yasioo 2008-10-09, w całości zmieniany 1 raz
Kiedy Ty oblepiles auto? Jeszcze ostatnio jak sie widzielismy pod opera bylo clean
Motorownia-
Fanie sie odpycha. Fajnie brzmi choc moglaby byc troszke bardziej metaliczna/wsciekla/glosniejsza na wysokich. Przynajmniej tak mi sie wydawalo jadac za Toba...
Gratuluje
_________________
Arni K
Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 19 Skąd: Kiełpino k. Kartuz
Wysłany: 2008-10-10
Yasiek to chyba wszystkich zaskoczył ostatnimi zmianami w aucie. Ja to bym prawnie zawału dostał w Borsku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum