Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 140 Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2008-10-31 Przygotowania AMS EVO TA-X na Time Attack!
3 tygodnie temu zaczelismy przygotania naszego EVO X na Finaly Super Lap Battle Time Attack w Californi ktore sie odbywaja 12 Listopada.. Auto bedzie konkurowalo w klasie ulicznej...
EVO po powrocie z FireBall Run 2 ( cos podobnego do GumBall rally)
Piatek 9-10-08
Kit do usuniecia A/C
Dieta sirodka
13-13-08
Usuniecie fabrycznego dachu w przygotowaniach na AMS Carbon Kewlar dach
14-10-08
Maska i bagaznik Dry Carbon s Seibon oraz APR lip
Usuniecie fabrycznego dachu
15-10-08
Here are some pictures Ivan was talking about on how beefy the bracing and chassis support is on the X. Hence why she is such a fatty
Here are some early pics of our Carbon/Kevlar Roof. Our standard version is just standard Carbon fiber.
[b]16-10-08
Ivan just installed the Aerocatch hood pins....and he did an AWESOME job!
17-10-08
18-10-08
Instalacja Dachu z carbonu
Prototyp AMS EVO X turbo Kit z (po angielsku) Casted kolektorem
No I kilka fotek z wczorajszego testu na torze (30-10-08
A co o moce silnika, moge powiedziec ze przy gume rozmiaru 295 nie bylo problemu dryftowac
Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 140 Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2009-01-08
Ivan, Shane oraz Shaun wycieli duzo wagi ze szkieletu EVO, ponad 150 funtow! Niestety spodziewanie dozo tej wagi wroci z powrtotem do auta kiedy bedziemy robic dno w bagazniku, podloge pod tylnim siedzeniem oraz podtrzymywanie chlodnicy ale na pewno te panele powinny byc o wiele letrze niz fabryczne.
Justin zajmuje sie klatka, niestety zajmuje to troszke dluzej nie przewidywalismy, staramy zrobic klatke jak najletrza jak sie da zachowujac potrzebna sztywnosc ramy oraz bespieczenstwo kierowcy. Klatka bedzie bardzo zmyslnie zrobiona co bedzie mozna zobaczyc w pozniejszych fotkach z postepu. Dodane do klatki takze pedzie podstawa na kolumne kierwonicza, skrzynke z pedlalami oraz umocowanie fotela kierowcy.
Justin takze modyfikowal ramy ( po angielsku subframe) z przodu oraz z stylu aby uleprzyc geometrie zawieszenia z naszym opuszceniem I teraz szkielet ciala siedzi nizej na tych ramach. Ivan takze testowal fitment na zawiesznie JRZ triple adjustable I takze dokonal kilka zmina przy ramie I wachaczach aby miec odpowidnia ilosc suspension travel. Opracowal zawieszenie tak ze 295-35-18 bedzie chowac sie w blotnikach zachowujac odpowidnie odstepy oraz geometrie.
Ivan takze spedzil troche czasu przy tylnich dzwiach, normalne bebechowabnie nie wystarczy. Chcial zrobic tylnie drzwi przykrecane na zus ale ze szkieletem nie bylo jak to zrobic zeby dowbze wyglodalo. W koncu zamowilismy nowa blache od dzwi z MItsubishi ( bez szkieletu) I przyspawalismy mocowania do ktorych blache bedzie przykrecona. Drzwi waza 8 funtow ( z kazdej strony) co zaoszczedza nam bradzo duzo wagi.
A teraz kilka fotek z naszego postepu.
Rama na podnosniku…
Maly meeting przed zaczeciem pracy
Progress na klatce…
Tylnia rama po modyfikacjach
Testowanie zawieszenie
Ivan z Sahunem sakladaja tylnie drzwi
Justin spawa punkty mocowania drzwi
Shaun przygototwywuje szkielet do spawania klatki
Troche wiecej postepu przy klatce, fotel jest tam tylk na przymiezenie, bedzie on zamontowany znacnie dalej za pilarem sirodkowym
Justin przerabia szkielet na kltke. Klatka bedzie polaczona do tylniej ramy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum