Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ember
2009-08-14
Przygotowania AMS EVO TA-X na Time Attack!
Autor Wiadomość
Rysiek@AMS 


Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 140
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2008-10-31   Przygotowania AMS EVO TA-X na Time Attack!

3 tygodnie temu zaczelismy przygotania naszego EVO X na Finaly Super Lap Battle Time Attack w Californi ktore sie odbywaja 12 Listopada.. Auto bedzie konkurowalo w klasie ulicznej...

EVO po powrocie z FireBall Run 2 ( cos podobnego do GumBall rally)
Piatek 9-10-08









Kit do usuniecia A/C











Dieta sirodka



















13-13-08








Usuniecie fabrycznego dachu w przygotowaniach na AMS Carbon Kewlar dach


14-10-08

Maska i bagaznik Dry Carbon s Seibon oraz APR lip













Usuniecie fabrycznego dachu



15-10-08











Here are some pictures Ivan was talking about on how beefy the bracing and chassis support is on the X. Hence why she is such a fatty

Here are some early pics of our Carbon/Kevlar Roof. Our standard version is just standard Carbon fiber.












[b]16-10-08











Ivan just installed the Aerocatch hood pins....and he did an AWESOME job!









17-10-08












18-10-08

Instalacja Dachu z carbonu




















Prototyp AMS EVO X turbo Kit z (po angielsku) Casted kolektorem





No I kilka fotek z wczorajszego testu na torze (30-10-08









A co o moce silnika, moge powiedziec ze przy gume rozmiaru 295 nie bylo problemu dryftowac ;)

_________________
Rysiek
AMS Performance
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
Ostatnio zmieniony przez Rysiek@AMS 2009-06-16, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-10-31   

Kolejny projekt, kolejny brak slow. Niewiarygodni jestescie.
_________________
 
 
 
Yeti 


Auto: hondon
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 2019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-01   

fajne te aero hood piny...
i cała reszta też :D
_________________
イエティ
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2008-11-01   

:shock: :shock: :shock: SZAŁ *UJA :!: ...
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
PMW 

Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 616
Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2008-11-02   

miażdży dydy
_________________

 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-11-02   

Piękność. 8-)
 
 
 
Matey 
Fan Wódki


Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4382
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-11-02   

rewelacyjny ten dach... :)
_________________
マテイ || JDM Bania Squad
 
 
 
Decado 


Auto: Acura Legend KA7 C32A
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-11-07   

Dziwi mnie brak lotki z tylu. Docisku nie potrzeba? :)
_________________
In JDM we trust!
 
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-07   

Decado napisał/a:
Dziwi mnie brak lotki z tylu. Docisku nie potrzeba? :)
jak redukcja masy to na maxa
_________________

 
 
Grzegorz 


Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 26
Skąd: z Polski
Wysłany: 2008-12-02   

Masakra :shock:
zrobicie tak GT4 :mrgreen:
 
 
Pawco 


Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 3109
Skąd: 3mia100
Wysłany: 2008-12-02   

Aż sie nudne robi komentowanie tego co wyczyniają chłopaki z AMS-u bo to jakiś kosmos i za każdym razem kopara opada do samej piwnicy :D

Grzegorz napisał/a:
zrobicie tak GT4 :mrgreen:


taaaaaa i może jeszcze swoje byś poświecił z ciężkim sercem :) zresztą ja bym poświęcił bez wahania :mrgreen:
 
 
 
Rysiek@AMS 


Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 140
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2008-12-08   

Kilak fotek z komeptycji super lap battle gdzie evo startowalo w klasie ulicznej:













































A teraz przez zime jest znowu w rozbiurce w przygotowaniach do zawody na wiosne. X jest w trasnformacji na pelny unlimited time attack machine!



_________________
Rysiek
AMS Performance
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
 
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2008-12-08   

świetny projekt :mrgreen:
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Rysiek@AMS 


Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 140
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2008-12-22   

Kilka zdjec z postepu naszego projektu.


[SIZE="2"]W drodze na zamaczanie w kwasie[/SIZE]


[SIZE="2"]Po powrocie[/SIZE]




[SIZE="2"]no i ostra dieta ;)
[/SIZE]






































_________________
Rysiek
AMS Performance
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
 
 
 
Rysiek@AMS 


Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 140
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2009-01-08   

Ivan, Shane oraz Shaun wycieli duzo wagi ze szkieletu EVO, ponad 150 funtow! Niestety spodziewanie dozo tej wagi wroci z powrtotem do auta kiedy bedziemy robic dno w bagazniku, podloge pod tylnim siedzeniem oraz podtrzymywanie chlodnicy ale na pewno te panele powinny byc o wiele letrze niz fabryczne.
Justin zajmuje sie klatka, niestety zajmuje to troszke dluzej nie przewidywalismy, staramy zrobic klatke jak najletrza jak sie da zachowujac potrzebna sztywnosc ramy oraz bespieczenstwo kierowcy. Klatka bedzie bardzo zmyslnie zrobiona co bedzie mozna zobaczyc w pozniejszych fotkach z postepu. Dodane do klatki takze pedzie podstawa na kolumne kierwonicza, skrzynke z pedlalami oraz umocowanie fotela kierowcy.
Justin takze modyfikowal ramy ( po angielsku subframe) z przodu oraz z stylu aby uleprzyc geometrie zawieszenia z naszym opuszceniem I teraz szkielet ciala siedzi nizej na tych ramach. Ivan takze testowal fitment na zawiesznie JRZ triple adjustable I takze dokonal kilka zmina przy ramie I wachaczach aby miec odpowidnia ilosc suspension travel. Opracowal zawieszenie tak ze 295-35-18 bedzie chowac sie w blotnikach zachowujac odpowidnie odstepy oraz geometrie.
Ivan takze spedzil troche czasu przy tylnich dzwiach, normalne bebechowabnie nie wystarczy. Chcial zrobic tylnie drzwi przykrecane na zus ale ze szkieletem nie bylo jak to zrobic zeby dowbze wyglodalo. W koncu zamowilismy nowa blache od dzwi z MItsubishi ( bez szkieletu) I przyspawalismy mocowania do ktorych blache bedzie przykrecona. Drzwi waza 8 funtow ( z kazdej strony) co zaoszczedza nam bradzo duzo wagi.

A teraz kilka fotek z naszego postepu.


Rama na podnosniku…



Maly meeting przed zaczeciem pracy



Progress na klatce…



Tylnia rama po modyfikacjach



Testowanie zawieszenie



Ivan z Sahunem sakladaja tylnie drzwi





Justin spawa punkty mocowania drzwi







Shaun przygototwywuje szkielet do spawania klatki



Troche wiecej postepu przy klatce, fotel jest tam tylk na przymiezenie, bedzie on zamontowany znacnie dalej za pilarem sirodkowym



Justin przerabia szkielet na kltke. Klatka bedzie polaczona do tylniej ramy.



Tylnie drzwi z oknami leksanu





Srobki mocujace tylnie drzwi






punkty mocowania drzwi…
_________________
Rysiek
AMS Performance
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna