Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ember
2009-08-14
Przygotowania AMS EVO TA-X na Time Attack!
Autor Wiadomość
Yeti 


Auto: hondon
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 2019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-09   

zaawansowane stadium anoreksji :mrgreen:
_________________
イエティ
 
 
Rysiek@AMS 


Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 140
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2009-01-22   

Kilka nowych fotek progresu:



Ivan bebeszy przednie drzwi


postemp przy klatce


Ivan rzeznik B]

[B]Przednie drzwi




dalszy progress przy klatce


Przymirzenia siedzenia kierowcy




auot powycinane jak ser FTW!




Ivan z Shaun sakladaja przednia rame ( po ungielsku sub frame) aby zprawdzic odleglosci. Szkielet EVO X teraz siedzi ½ incza nizej na przedniej I tylniej ramie


Spawy na wzmocnienie


Przymierzenia reszty paneli




Ivan orbi klamke do drzwi







Zkonczona klamka do drzwi
_________________
Rysiek
AMS Performance
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
 
 
 
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2009-02-04   

ja tak myślę Rysiek, że Mitsubishi powinno się od was uczyć :D
 
 
 
Japoniec 
:) The champ is here


Auto: Fiat 126p Maluch Trophy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 4060
Skąd: Sopot
Wysłany: 2009-02-04   

Ten stopien perfekcyjnego wykonania mogę określić jedynie zboczeniem :mrgreen:
_________________
Zaburzenia Narcystyczne
Idiolatria

Od lat bawią mnie do łez.
 
 
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2009-02-05   

jestem ciekaw jak AMS zaczynał :)
 
 
 
Rysiek@AMS 


Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 140
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2009-02-17   

Czas na nastepna runde nowinek z budowy naszego TA-X:



Zaczecie prac przy wide body kit...


Ivan klepie fabryczny blotnik..


Tony wsapwa przedluznie blotnika


& Shane wykancza aby ladnie linie plynely


Pierwszy prototyp blotnika


blotnik z innego konta, musze przyznac ze chlopaki sie spisali niezle biorac pod uwage ze to ich pierwszy raz robienia takiegoe czegos!!!


Justin instaluje zapadajaca kulumne kireownicy oraz pedaly




Inny kat z zamocowanym siedzeniem kierowcy


Ivan zaczyna prace przy tylnym blotniku


Matt spawa wzmocnienia przy mocowaniu zawieszenia


gotowe na przymierzenia silnika




Progres przy klatce..


Matt konczy spawanie szkieletu..




Wzmocnienia przy tylnium mocowaniu zawieszenia


Matt zaspawa niezbedne dziury w firewall


AP podnosniki


troszke wiecej progresu przy klatce


Ivan i Justin z rana przed rozpoczeciem prac, takze zostal zamontowany zbiornik paliwa


Klatka prawie zkonczona




Wzmocnienia przy mocowaniu przedniego zawieszenia


Ivan zaczyna prace przy desce rozdzielczej


kilka godzin puzniej...




Ivan przygotowuje deske na tapicerke...




ze skory aligatora i strusia haha JDM special!


Dumny ivan...


Justin mazy za kierownica :D

_________________
Rysiek
AMS Performance
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
 
 
 
Yeti 


Auto: hondon
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 2019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-18   

strasznie głęboko siedzi kierowca...
_________________
イエティ
 
 
Rysiek@AMS 


Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 140
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2009-02-18   

Yeti napisał/a:
strasznie głęboko siedzi kierowca...


Siedzenie kierowcy jest umieszczone dalej aby uleprzyc dystrybucje wagi.

Rysiek
_________________
Rysiek
AMS Performance
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
 
 
 
Yeti 


Auto: hondon
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 2019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-18   

ciekawy patent
_________________
イエティ
 
 
Rysiek@AMS 


Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 140
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2009-03-09   

Kilka fotek z nastepnej rundy postepu przy naszym projekcie:



Umocowanie na bak paliwa ( fuel cell)


AP podnosnik umocowany do tylniego dyfra/ramy (subframe)


Justin spawa umocowania na deske rozdzielcza


Lusterko tylniego widoku


ATL bak paliwa gotowy do instalacji


Przymiarka baku oraz zbiornika zapobiegajacemu glodu paliwa


Nasz mechanizm zmiany biegow, przesuniety do tylu oraz uniesiony 4 inche aby galka zmiany biegow byla blizej kierownicy. Obudowa z Karbonu ..


Inny kat


Bak podlaczony


Ivan zklada tylnie panele podlogi


Zskielet montowania mechanizmu do zmiany biegow oraz pedaly tilton






Wykonczona tylnia sekcja
_________________
Rysiek
AMS Performance
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
 
 
 
laciu 


Auto: www.southsidejdm.com
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 29
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-03-25   

fajny materiał o AMS w OPT z 23.03 był :) szkoda że o Tym evo nie było ani słowa...
_________________

 
 
Rysiek@AMS 


Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 140
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2009-03-31   

kilka fotek postepow budowy:

Tylnia podloga


jeden z naszych wariatow odpowiedzialnych za ten projekt- Ivan!!


Od lewej: Justin, Marcin & Ivan...






Dolot do intercoolera




Ivan przymierza chlodnice




Mistrzowie odpowiedzialny z budowe evo : Justin i Ivan


Koncowe sbiorniki do FMIC


Nasz szalony sytem wydechowy...




Justin skladajac wydech






rury bedy wychodzic przez tylnie drzwi



_________________
Rysiek
AMS Performance
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
 
 
 
Rysiek@AMS 


Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 140
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2009-04-14   

Ponownie dziekuje za pozytywne komentarze. Takze wiem ze cierpliwie czekacie na wiecej ralacji wiec oto kilka fotek z najnowszych postepow przy budowie:



Rury do intercooler i prototyp przedniego splitera








tak mniejwiecej bedzie wygladalo wyjscie wydechu przez drzwi





prototyp odlotu od intercoolera


[SIZE="4"]

a to jedna z glownych przyczyn wyjscia wydechu przez drzwi :D
[/SIZE]


z powazaniem

Ryszard Karbowiak
_________________
Rysiek
AMS Performance
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
 
 
 
Yeti 


Auto: hondon
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 2019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-04-14   

nie ma to jak dobry grill :]
_________________
イエティ
 
 
ember 
.e


Auto: niebieski sedan
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2379
Skąd: Syrynia / Wrocław
Wysłany: 2009-04-14   

Rysiek@AMS napisał/a:

prototyp odlotu od intercoolera

ten odlot w jakis znaczacy sposob wplynie na efektywnosc dzialania IC?

Rysiek@AMS napisał/a:
a to jedna z glownych przyczyn wyjscia wydechu przez drzwi

masakra :mrgreen:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna