dla mnie każdy tuning to frajda i każde podnoszenie mocy to frajda, więc trudno się mi okreslić - NA jest fajne do pewnego stopnia. później jest uciążliwe i sobie nie pobrykasz. tzn pobrykasz ale po bułki nie pojezdzisz. ciężko wyczuć co bym chciał bardziej, tzn którą drogę obrać
Szczególnie biorąc pod uwagę koniecznosć wymiany apex seals co drugi miesiąc
Co do tematu zaś: N/A, bo najbardziej odpowiada mi reakcja na gaz i sposób rozwija nia mocy przez co auto jest użyteczne. Zaraz potem kompresor jako podbicie do potęgi ntej charakterystyki N/A. Turbo to nie moja bajka, miałem i już nie chcę.
Szczególnie biorąc pod uwagę koniecznosć wymiany apex seals co drugi miesiąc
Co do tematu zaś: N/A, bo najbardziej odpowiada mi reakcja na gaz i sposób rozwija nia mocy przez co auto jest użyteczne. Zaraz potem kompresor jako podbicie do potęgi ntej charakterystyki N/A. Turbo to nie moja bajka, miałem i już nie chcę.
To spróbuj się kiedyś przejechać auto z bi turbo... Lag jest tam praktycznie pojęciem niewystępującym...
Nie obchodzą mnie Twoje upodobania. Po prostu nie lubie jak ktoś herezji sieje
Może i mam inne zdanie ale nie byłem wobec Ciebie niemiły, tak jak Ty teraz jesteś wobec mnie. Weź proszę na wstrzymanie, nie widzę w swoim zdaniu żadnej herezji, nie lubię turbo i nie widzę dlaczego komukolwiek miało to przeszkadzać. Mam swoje zdanie w tym temacie i nie zamerzam znosić jakichś wrzutów bo ośmielam się myśleć inaczej niż Ty. Bardzo chwalono mi to forum jako przyjazne miejsce, może dasz radę się dostosować? Pozostawiam pod rozwagę, tak na chłodno.
Ja bym chcial i jedno i drugie z bardzo wielu powodow o ktorych mozna by pisac i poisac ale nie stac mnie na chwile obecna na dwa wozki wiec pozostaje tylko N/A
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum