NA is the best or Turbo is better?
Co preferujesz? NA, czy Turbo?
NA is the best.
53%
[ 140 ]
Turbo is better.
37%
[ 97 ]
Supercharger(alternatywa).
9%
[ 24 ]
Głosowań: 261
Wszystkich Głosów: 261
Autor
Wiadomość
Proti
Akagi white comet
Auto: białe kupe
Dołączył: 25 Lip 2007 Posty: 176 Skąd: Wawa/WN
Wysłany: 2007-10-03
se7en napisał/a: chory na turbo... jestem...
podpisuje sie pod tym, ale fwd hondy bym zaturbionej nie chciał
Matey
Fan Wódki
Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 4382 Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-10-03
Majstor napisał/a: A w Audi 1.8 T mozna wstawić blow off ???
A czemu nie moznaby bylo ?
_________________マテイ || JDM Bania Squad
PAT
Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 115 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-10-03
Proti napisał/a: dpisuje sie pod tym, ale fwd hondy bym zaturbionej nie chciał
nie marudz, daja rade!!
Proti
Akagi white comet
Auto: białe kupe
Dołączył: 25 Lip 2007 Posty: 176 Skąd: Wawa/WN
Wysłany: 2007-10-04
ziomie nie twierdze ,że nie, jak mnie mamba przewiuzł mało sie nie posikałem
ale balbym sie tak na codzien... no wiesz
PAT
Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 115 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-10-04
Cytat:
ziomie nie twierdze ,że nie, jak mnie mamba przewiuzł mało sie nie posikałem
to i tak nie jest szybki civic haha
!markos
turbo vtak
Auto: hjundaj getz
Dołączył: 07 Gru 2006 Posty: 2823 Skąd: waw
Wysłany: 2007-10-05
Matey napisał/a: Majstor napisał/a: A w Audi 1.8 T mozna wstawić blow off ???
A czemu nie moznaby bylo ?
bo niektore silniki niespecjalnie dobrze to znosza i obawiam sie, ze 1.8t jest jednym z nich. ztcw tylko dv.
_________________Aftermarketowe czesci z US: ebaycargo@gmail.com
Majstor
CalifornicatioN
Auto: 508
Dołączył: 04 Sty 2007 Posty: 1603 Skąd: 3miasto
Wysłany: 2007-10-05
no walsnie wiem i dlatego zadałem takowe pytanko ...
Deox
Administrator
Dołączył: 17 Lis 2006 Posty: 6317 Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-02-05
Może ktoś nowy zagłsuje?
adino1
Auto: 987S , NC+, XC60 T6, V50
Dołączył: 13 Paź 2007 Posty: 2341 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-02-05
no ta ja...NA ! ! !
Tomek
Jot De Em
Auto: none
Dołączył: 25 Gru 2007 Posty: 1133 Skąd: Aleksandrów Kujawski
Wysłany: 2008-02-05
Jakos tej ankiety nie zczailem
NA is the best.
_________________
ember
.e
Auto: niebieski sedan
Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 2379 Skąd: Syrynia / Wrocław
Wysłany: 2008-02-05
NA, NA i tylko NA
(ew. w ostateczności alternatywa )
_________________
Paco
Auto: FORD
Dołączył: 21 Kwi 2007 Posty: 1994 Skąd: SGL Najlepsi!
Wysłany: 2008-02-05
NA NA zagłosowałem
Wojti
NSX Lover!
Dołączył: 09 Lip 2007 Posty: 596 Skąd: Krk
Wysłany: 2008-02-05
NA, ale dobre T nie jest złe !!
daniel86
Auto: Silvia s12
Dołączył: 17 Wrz 2007 Posty: 27 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2008-02-07
Każda opcja ma swoje zalety, ale ja mówię turbo is better
wojtek_dc5
Auto: dc5
Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 65 Skąd: warszawa
Wysłany: 2008-02-07
NA albo kompresor, dwie opcje moim zdaniem sa ok, kazda ma plusy i minusy. W NA krecisz do oporu, trzymasz na obrotach i do daje ci radoche w kompresorze masz plynny ciag przez caly zakres obrotow i tez jest cool. W NA masz radoche z dlubanie i wydawanie duzej kasy na mody, szukania paru koni, kompresor od razu daje tobie + 60