Deox zagarneles moje teksty , NA is only way , NA chyba tak naprawde wlasnie daje poczuc silnik, szczegolnie jak juz jest ostro nadlubany , ta jego twarda praca na wolnych jak ma dowalone CR, dzwiek hehe, zupelnie inny swiat i nie ma chyba co porownywac do turbo hehe
_________________ ... GaRaż Race Team ...
Profesjonalne części do tunigu Serwis i naprawa pojazdów
Jun Auto Mechanic , APEXi , Fujita , ACT , Wiechers , Seibon , Invidia i wiele innch marek ......
Wsiadam rano do auta przekrecam kluczyk , auto lekko mruczy , silnik sie nagrzewa , jade do pracy spokojnie , gdy temp stabilna , wciskam gaz 3 , 4 , tys obr 5 VTEC w pelni krece do 7 z hakiem , przez kolektor leca spaliny wala w tlumik jak oszalale , ryk , dolot , pokonuje zakrety , redukcje , przepiecia ... tak jednak wole NA
Jednak turbo daje nieporownywalnie wieksze mozliwosci.
Kiedys dawno temu w Best Motoring byl taki wyscig scigaly sie auta na torze NA i Turbo w tym NA integra i tak jezdzily te grubo tuningowane fury po tym torze , auta z turbo na poczatku na przedzie ale z okrazenia na okrazenie coraz bardziej slably , doszlo to takiej sceny ze koles w ITR z rykiem smiechu na gebie mijal RX7 ktory mial przewage nad nim spora ale po 6 okrazeniach auta turbo zaczely slabnac to dosc czesty minus jesli chodzi o auta turbo poprostu po ilus tam okrazeniach na torze przy pelnym bucie turbo silniki grzeja sie bardziej niz NA i tu rosnie przewaga NA nad Turbo jesli chodzi o tory. Oczywiscie sa rozne klasy aut tak wiec nie ma co odnosic sie do kazdego przypadku tak samo.
Ja wole osobiscie NA bo daje mi wiecej frajdy krzesanie konikow nawet tych kilku niz dmuchnac odrazu wiecej . Eksperymentuje sobie z dolotami w wydechami , sprzeglami itp . Turbo napewno chcialbym miec ale nie wiem czy starczy mi checi i zapalu wogule by sie bawic jeszcze w hondy to raz dwa chyba wole nie patrzec na poziom paliwa przez palce i udawac że sp.. masakrycznie , kanapowcem nie zostane bo mysle o wladcy pierscieni OOOO S3 lub TDI A3 mocno zgrzebanej w swoim czasie , jednak jesli chodzi o frajde to NA w Hondzie daje mi nieporownywalnie wiecej niz jakbym mial teraz jeszcze spalac sie robota przy turbie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum