Przesunięty przez: Deox 2009-07-14
Jaki wydech?
Autor
Wiadomość
n1uniek
Dołączył: 22 Lis 2007 Posty: 60 Skąd: Mrągowo
Wysłany: 2009-07-14 Jaki wydech?
mam dylemat bo nie wiem czy zalozyc 2cale , 2.25 czy 2.5 narazie chce zrobic wydech , kolektor i dolot . a w dalszej przyszlosci compresor i nie wiem co zastosowac
Ostatnio zmieniony przez Deox 2009-07-14, w całości zmieniany 1 raz
Hikiel
Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 4470 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2009-07-14
W kosiarce czy w pile spalinowej?
moze jakies szczegoly co do tego gdzie chcesz to wlozyc?
_________________
n1uniek
Dołączył: 22 Lis 2007 Posty: 60 Skąd: Mrągowo
Wysłany: 2009-07-14
do eg4 ..
Deox
Administrator
Dołączył: 17 Lis 2006 Posty: 6317 Skąd: JDM Option
Wysłany: 2009-07-14
Moim zdaniem nie warto inwestować żadnej złotówki w D15B2, to wyrzucenie pieniędzy w błoto. Ten silnik to słaba baza.
!markos
turbo vtak
Auto: hjundaj getz
Dołączył: 07 Gru 2006 Posty: 2823 Skąd: waw
Wysłany: 2009-07-15
kompresor do tego silnika? slaby pomysl.
moze najpierw jakis rozsadny swap, a dopiero potem planowanie jakichkolwiek modyfikacji?
_________________Aftermarketowe czesci z US: ebaycargo@gmail.com
n1uniek
Dołączył: 22 Lis 2007 Posty: 60 Skąd: Mrągowo
Wysłany: 2009-07-15
o lol zapomnialem dopisac ze do b18c4 bo swap tuz tuz..
tylko waham sie strasznie bo kolega kupil vti i go objezdza d16z6 hb on ma coupe czy to normalnie ( ma wydech od 1.5 );/ czy b18 tez nie bedzie jechac !?
Deox
Administrator
Dołączył: 17 Lis 2006 Posty: 6317 Skąd: JDM Option
Wysłany: 2009-07-15
n1uniek napisał/a: o lol zapomnialem dopisac ze do b18c4 bo swap tuz tuz.
Zajebiście nie istotny szczegół.
n1uniek
Dołączył: 22 Lis 2007 Posty: 60 Skąd: Mrągowo
Wysłany: 2009-07-16
sorry za moje nieogarniecie za bardzo sie podjaralem ze robie swapa
!markos
turbo vtak
Auto: hjundaj getz
Dołączył: 07 Gru 2006 Posty: 2823 Skąd: waw
Wysłany: 2009-07-16
wydech 2.5
niech kolega naprawi swoje vti
_________________Aftermarketowe czesci z US: ebaycargo@gmail.com
n1uniek
Dołączył: 22 Lis 2007 Posty: 60 Skąd: Mrągowo
Wysłany: 2009-07-16
jak wloze 2.5 a narazie chce zostac w n/a to bedzie duza strata mocy?
kolega od vti zalozyl dzis kolektor, i wydech i kreci mu do 5 tys i wyswietla check .. a przed zmiana krecila mu do 7200 co moze byc przyczyna?
Piter
Auto: civic eg4 d15b3
Dołączył: 29 Gru 2006 Posty: 94 Skąd: Kraków
n1uniek
Dołączył: 22 Lis 2007 Posty: 60 Skąd: Mrągowo
Wysłany: 2009-07-16
tak w coupe
kluczykpl
Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 6 Skąd: Olsztynek
Wysłany: 2009-07-17
to chyba nie vti tylko Vtec D16Z6 bo z tego co mi sie kojarzy B16 w Coupe nie wystepowala , znaczy wystepowala ale to bialy kruk
rdk
me against the world
Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006 Posty: 10509 Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2009-07-17
kluczykpl napisał/a: znaczy wystepowala ale to bialy kruk
seryjnie nie występowały, ewentualnie swap, chyba że rozmawiamy o 6gen to wówczas import z USA
n1uniek
Dołączył: 22 Lis 2007 Posty: 60 Skąd: Mrągowo
Wysłany: 2009-07-17
to po swapie jest