Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
TTA Garage, budowanie d13z6 w Vg
Autor Wiadomość
Monster 


Auto: Ignis Sport
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 682
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2009-08-10   TTA Garage, budowanie d13z6 w Vg

W czasie luźnych rozmów kumpel poprosił mnie i znajomego o zbudowanie d13z6.
No to wzieliśmy się do roboty, zakupiony został kompletny silnik d16z6, wiązki i bak

No to zaczynamy :hyhy:


to juz potrzebne nie będzie :cwaniak:


to wyszło

filmidła

http://www.youtube.com/watch?v=GZJywAJ0JWk

http://www.youtube.com/watch?v=d24Cn-s8WPI

http://www.youtube.com/watch?v=tj_2wAT_24I

http://www.youtube.com/watch?v=YPzcWcqnyqg

narazie go przelewa, trzeba stroić, ogarnięte to zostanie w weekend przez Papioka, osobę pewnie tutaj nieznaną, niestety nie chciał zdradzic czym to wystroi :P
poza tym, trzeba ogarnąc wydech ale to juz jutro
jak narazie zdrowe d15b7 dostaje ostre baty a silnik wkręca się niewiarygodnie

trochę suchych danych

blok d13b2
skrzynia d13b2 - > w planach skrzynia znacznie krótsza
głowica -> seria d16z6 - > w planach ostry wałek i wszystko co się z tym wiąze
silnik zalany motulem 6100 ( dzięki Tencio )
ssak -> seria d16z6 -> w planach ITB
elektryka -> seria d16z6 -> bedzie strojenie ECU
reszta, to co widac na filmach, gleba jest :D
kompletna bebecha, zostały tylko 2 fotele, deska i kierownica, nic więcej nie ma, goła blacha

do napisania tematu skłonił mnie Ember, komentarze i rady mile widziane
 
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-08-10   

Już gdzieś czytałem o podobnym cudaku, generalnie dla chcącego nic trudno jak to się mówi :) Jestem ciekawy jak takie coś latałoby w budzie IVg. :) Przydałoby się wrzucić filmiki w jakiejś normalnej jakości ;)
 
 
Krychu 
Król Spamu


Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 9054
Skąd: ____________________
Wysłany: 2009-08-10   

no i fajnie ze takie cos ulepiliscie a nie tylko gadki co mozna zrobic z d13 zeby bylo przyjemnie, 1.3 vtec to juz cos, a 1.3 vtec itb to juz w ogole bylo by ciekawe i niespotykane 8-)
_________________
 
 
Japoniec 
:) The champ is here


Auto: Fiat 126p Maluch Trophy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 4060
Skąd: Sopot
Wysłany: 2009-08-10   

Opad szczęki , czekam na wyniki z hamowni :-D . Kto pamięta BM z Hondą Jazz i silnikiem 1.3 tam był podobny patent i 160 kucyka
_________________
Zaburzenia Narcystyczne
Idiolatria

Od lat bawią mnie do łez.
 
 
Matey 
Fan Wódki


Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4382
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2009-08-10   

Pionierski projekt w PL ? :) Gratulacje... Ciekawe jak mocowo to wyjdzie...
_________________
マテイ || JDM Bania Squad
 
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-08-10   

Matey napisał/a:
Pionierski projekt w PL ? :)


Wydaje mi się, że nie, aczkolwiek mogę się mylić. Tak czy siak projekt bardzo oryginalny :D
 
 
Yeti 


Auto: hondon
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 2019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-08-10   

czy możecie mi, laikowi, wytłumaczyć co można wycisnąć z takiego zestawienia? Czy to ma być mocniejsze niż D16Z6, które zostało zakupione do tego projektu?
_________________
イエティ
 
 
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2009-08-10   

przy obecnym setupie wątpię, chociażby ze względu na mniejszą pojemność i mniej momentu jaki jest generowany. Mogę sie mylić oczywiście... domyślam się że chodzi Ci o to, że po co rzeźbić w D13 skoro stało całe D16. Wydaje mi się że w takim przypadku fajnie że coś takiego powstało. Jestem wręcz pewien że nie jest to pierwszy tego typu projekt, ale fajnie fajnie. Moje gratulacje
 
 
 
Yeti 


Auto: hondon
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 2019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-08-11   

rdk napisał/a:
po co rzeźbić w D13 skoro stało całe D16.


Nie chciałem tego powiedzieć wprost, żeby przypadkiem nie wyjść na totalną lamę, która nie zna się na rzeczy... ale tak, właśnie o to mi chodziło :D
_________________
イエティ
 
 
Baza 

Auto: EG2,MC2,CH1
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 202
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2009-08-11   

Rozmawiałem z monsterem i zwrócił mi uwagę(po tym jak zadałęm mu identyczne pytanie-po co?) że tłoki w D13 są wypukłę przez co cały zestaw jest na starcie już bardziej doprężony a co z tego wyniknie... no cóż zobaczymy co chłopaki ogarną po strojeniu.
 
 
 
Monster 


Auto: Ignis Sport
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 682
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2009-08-11   

Ma4Ti napisał/a:
Już gdzieś czytałem o podobnym cudaku, generalnie dla chcącego nic trudno jak to się mówi :) Jestem ciekawy jak takie coś latałoby w budzie IVg. :) Przydałoby się wrzucić filmiki w jakiejś normalnej jakości ;)


lata bardzo podobne w poznaniu, tyle ze d13z2 :mrgreen:

Cytat:
no i fajnie ze takie cos ulepiliscie a nie tylko gadki co mozna zrobic z d13 zeby bylo przyjemnie, 1.3 vtec to juz cos, a 1.3 vtec itb to juz w ogole bylo by ciekawe i niespotykane 8-)

to bedzie vtach'd, itb'd, camm'd :mrgreen:

Japoniec napisał/a:
Opad szczęki , czekam na wyniki z hamowni :-D . Kto pamięta BM z Hondą Jazz i silnikiem 1.3 tam był podobny patent i 160 kucyka

to juz niedługo, ale celujemy wysoko :-P

Matey napisał/a:
Pionierski projekt w PL ?

no niestety nie, drugi taki w pl, ale nasz bedzie szybciej wystrojony 8-)

Cytat:
czy możecie mi, laikowi, wytłumaczyć co można wycisnąć z takiego zestawienia? Czy to ma być mocniejsze niż D16Z6, które zostało zakupione do tego projektu?

rdk napisał/a:
przy obecnym setupie wątpię, chociażby ze względu na mniejszą pojemność i mniej momentu jaki jest generowany. Mogę sie mylić oczywiście... domyślam się że chodzi Ci o to, że po co rzeźbić w D13 skoro stało całe D16. Wydaje mi się że w takim przypadku fajnie że coś takiego powstało. Jestem wręcz pewien że nie jest to pierwszy tego typu projekt, ale fajnie fajnie. Moje gratulacje


wiec tak, zaletą zostawienia bloku z d13 są wlasnie wypukłe tłoki, co w połączeniu z dość pokaźnie splanowaną głowicą i uszczelką pod nią z d16y8 daje mega dopręzenie,
zobaczymy co będzie po strojeniu,
juz teraz mega zdrowe d15b7 dostaje okropne lanie, więc pewnie z d16z6 szedły równo ;-)
 
 
 
adrian 


Auto: D15B JDM VTEC
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 2761
Skąd: torun
Wysłany: 2009-08-11   

to ma prawo jezdzic np w 1/4 w klasie do 1.5?pieknie wyglada
_________________
エチケットでお悩みの方に人気を集めている爽臭サプリ。一時品
JDM weblog site- http://jdmoption.wordpress.com/
 
 
 
Piter 


Auto: civic eg4 d15b3
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 94
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-08-11   

a jakieś problemy przy robieniu czegoś takiego? Poza wymianą baku i wiązki po to oczywiste.
_________________
Małopolski Klub Honda


SouthSideJDM

 
 
 
Yeti 


Auto: hondon
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 2019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-08-11   

Monster napisał/a:
wiec tak, zaletą zostawienia bloku z d13 są wlasnie wypukłe tłoki, co w połączeniu z dość pokaźnie splanowaną głowicą i uszczelką pod nią z d16y8 daje mega dopręzenie,
zobaczymy co będzie po strojeniu,
juz teraz mega zdrowe d15b7 dostaje okropne lanie, więc pewnie z d16z6 szedły równo ;-)


a tłoki z D13 pasują do D16?

Jeżeli dobrze pamiętam to kiedyś w jakiś kjsach była klasa do 1.3... mocna 1.3 to sztuka dla sztuki czy stworzone do jakiegoś konkretnego celu?
_________________
イエティ
 
 
!markos 
turbo vtak


Auto: hjundaj getz
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 2823
Skąd: waw
Wysłany: 2009-08-11   

chcieli miec doprezone 1.3, to sobie zrobili. imo bez sensu robota, szczegolnie kiedy ma sie kompletne d16z6 pod reka.
_________________
Aftermarketowe czesci z US: ebaycargo@gmail.com
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna