niegrzeczna
Dołączyła: 18 Sie 2010 Posty: 244 Skąd: pl
Wysłany: 2010-12-09
obecnie doładowanie niestety albo stedy staje się standardem w nowych silnikach. w listopadowym numerze GT(part1) i nowym, grudniowym (part2) jest bardzo ciekawy artykuł zatytułowany "era downsizingu", w którym mowa na ten temat. art opisuje mniej lub bardziej innowacyjne, a na pewno przyszłościowe technologie zastosowane w nowych silnikach jak i te, które dopiero mają nastać, a także jaki wpływ na tuning będzie miał ów krok ku przyszłości w motoryzacji
co do newsa o CR-Z type-R. ucieszył mnie on niezmiernie, choć...nie do końca zaskoczył. byłam właściwie pewna, że prędzej czy później wpakują do tego hondona klasycznego benzyniaka i całkiem przyzwoitego trzeba przyznać. dzięki temu niebanalnemu rozwiązaniu CR-Z stanie się godnym i pełnowartościowym następcą legendarnego CR-X. no i zyska osiągi odpowiednie do budy ala przecinak świetnej moim zdaniem. o ile koncepty tej maszyny mnie załamywały, podobnie zresztą jak słabe i totalnie nieprzekonywujące mnie, wydanie CTR 8gen, bardzo ubolewałam nad przyszłością ukochanej hondy. ten news jednak ożywił moje nadzieje, że nie wszystko stracone i być może zapowiada się wielki return prawdziwej hondy
a tutaj garść fot nowego C-RZ, coś pięknego i jeszcze to wnętrze...z kaprysu mogłabym takiego zapierdzielacza mieć
Mugen oficjalnie potwierdził model CR-Z iCF, jednak jego specyfikacja nieznacznie uległa zmianie – zmodyfikowana jednostka napędowa będzie generować 173 KM, a ceny rozpoczynać się będą od 27 944 euro. Samochód powinien pojawić się w ofercie wiosną przyszłego roku.
Czyli jednak wejdzie do seryjnej produkcji
Przyspieszenie od 0 - 60mph = 6.1s
Auto: Daihatsu Cuore VI Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 1157 Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2012-02-08
Honda wchodzi z CR-Z do Super GT.
Cytat:
Starting this year, Honda will enter the GT300 class with a CR-Z equipped with a racing hybrid system, and through a joint project with M-TEC Co., Ltd. Honda will support the racing activities of TEAM MUGEN, which plans to enter GT300 from Round 4 (Sportsland SUGO). The development driver will be Hideki Mutoh, who has competed in the IndyCar® Series and the GT500 class of SUPER GT.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum