Zabawne jest wytykanie klatki w aucie (bez względu na markę), które ma bić rekord na bądź co bądź wymagającym torze. To nie pachołkolandia, gdzie nawet jak wydzwonisz to przeżyjesz.
Camaro fajne.
patrz, a Giulia klepała bez rusztowania
Jak 5000 innych samochodów. Tylko co z tego? Kierowca/inżynier/księgowy/ubezpieczyciel stwierdził, że chce tam klatkę to jest.
Nieśmiało tylko wspomnę że 911 GT2 RS ma w środku częściową klatkę tak jak ten Camaro czyli wszystko się zgadza. Są to po prostu ekstremalne wersje więc i klatka nie dziwi.
Zabawne jest wytykanie klatki w aucie (bez względu na markę), które ma bić rekord na bądź co bądź wymagającym torze. To nie pachołkolandia, gdzie nawet jak wydzwonisz to przeżyjesz.
Camaro fajne.
Bardziej się zgrywałem tą wypowiedzią, pamiętając jaka była wielka burza po tym, jak CTR zrobił rekord z klatką i wywalonym pakietem "komfortu" ze środka. Ale faktycznie - zwracam też honor, ponieważ nie widziałem wszystkich fotek tego Camaro, a tylko na niektórych widać klatkę - i tutaj fakt, że jeśli samochód będzie tak wychodził fabrycznie, to tylko na plus dla właściciela.
_________________ Było: Accord CH6 H22A7/A8 - R.I.P
Było: Accord CM2 TypeS K24A3 - SOLD
Jest: Octavia 3FL Business 1.5TSI
Raz w życiu jeździłem Lancią Deltą HF Integrale i przeżycie było to niesamowite.
Porsche killer w tamtych czasach. Problem jest jednie z nadwoziem tego wozu a konkretnie konstrukcji samonośnej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum