Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Pilar
2018-10-09
Czarny sedan D15B JDM Multimatic prawie Vi-RS
Autor Wiadomość
wiesiekt1 
EK Squad #6


Auto: EK3 sedan D15B JDM CVT Multimatic
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 651
Skąd: Szam
Wysłany: 2009-10-24   Czarny sedan D15B JDM Multimatic prawie Vi-RS

MODEL:
1996, sedan 4D, EK3 / GF-EK3

SILNIK:
Seria D15Z6
Plany: D15B JDM - zrobione

UKLAD DOLOTOWY:
Seria
Plany: ?

UKLAD WYDECHOWY:
kolektor seria, reszta seria + końcowy REMUS
Plany: kolektor z nierdzewki 4-2-1 - zrobione

ELEKTRONIKA:
Zegary z RS z karbonową nakładką - ORI
Plany: Zegary z RS z karbonową nakładką do automata - zrobione

UKLAD NAPĘDOWY:
skrzynia seria
Plany: Skrzynia CVT Multimatic JDM - zrobione

ZAWIESZENIE:
seria, rozpórka przednia OEM, felgi wiatraki 15" + Toyo T1R, hamulce tył bębny
Plany: swap tarcz hamulcowych na tył z VTi - zrobione
felgi 15" z VI-RS - zrobione
amortyzatory i spręzyny Mugen Showa - zrobione

BODY-KIT:
lampy przód seria
lampy tył Red White ori Honda
boczne kierunki białe
grill seria
OEM halogeny żółte
dokładka tył
bumper pole
vision doors
Plany:
dokładka przód oem lub Mugen (oryginał)
przód poliftowy z grileml od Vi-RS - zrobione
tył poliftowy z klapą JDM - zrobione
dokładka tył od Vi-Rs - zrobione
spojler od Vi-RS - zrobione
chlapacze - zrobione
JDM tylne przeciwmgielne od prelude w zderzak - zrobione
JDM Intersection lights - zrobione
Lampy przednie titanium od Vi-RS - zrobione
Power folding mirrors
bumper pole

ŚRODEK:
mieszek z czerwonym obszyciem
kierownica limited edition JDM Honda
cupholder
podłokietnik wysuwany
dywaniki JDM
Plany:
czarne wnętrze od Vti razem z czarnym dywanem - zrobione
kanapy siedzenia oraz boczki od Vi-RS - zrobione
pillar cover od Vi-RS dark grey - zrobione
posufitka od Vi-RS dark grey - zrobione
maplight - zrobione
klimatyzacja automatyczna z nawigacją - zrobione
Deska czarna od VTi - zrobione
Konsola sterowania nawiewami i klimą z VI-RS w carbonie z otworem 2din

CAR-AUDIO:
seria, Blaupunkt Calgary MP35
Plany:
panel z nawigacją i automatyczną klimą - zrobione
głośniki w drzwiach przednich Gathers carbon - zrobione


W posumowaniu napiszę, że chcę zrobić moje go sedanika na Vi-RS, w jakim stopniu mi sie to uda zobaczymy. Jestem wytrwały w swoich planach więc dopingujcie by się udało.







Trochę aktualnych zdjęć, stan na 21.11.2010r



_________________
Czarny sedan GF-EK3 prawie VI-RS;)
Ostatnio zmieniony przez wiesiekt1 2011-08-08, w całości zmieniany 9 razy  
 
 
the_havran 


Auto: Black Chuck Taylor
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 2442
Skąd: z Wypizdówka
Wysłany: 2009-10-24   

we no popraw jakośopis i fotki
swap trochę dla idei bardziej, wsadź lepiej jakąś B-serie
 
 
bob 
gdzieś jest hondo ma


Auto: Skoda 1.0
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 457
Skąd: Wwa, Opole, Bia
Wysłany: 2009-10-24   

Jeden z moich ulubionych projektów w ciekawym nadwoziu :ok:
_________________

 
 
 
pawela 


Auto: i moto ;)
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 261
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-10-24   

troszkę elementów brakuje, ale już mi się podoba, a jeśli spełnisz plany, to będzie kosior ;)
_________________
'92 HONDA CIVIC VTi 1.6 16V DOHC VTEC EG9
'00 SUZUKI GSF 600 N Bandit
 
 
Rikoo 


Auto: B16A2 Green Grinder
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 242
Skąd: S1 Rikoo
Wysłany: 2009-10-24   

nie to zebym sie czepial ale Vi-RS wychodzily w latach 99-00 czyli po lifty

ogolnie hanka spoko
_________________
:arrow: MY BEAUTY GREEN GRINDER
 
 
 
Blaine 


Auto: Honda Civic EJ9
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 56
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2009-10-24   

Cytat:
nie to zebym sie czepial ale Vi-RS wychodzily w latach 99-00 czyli po lifty

Nie to, żebym sie czepiał, ale mówiłem Ci to jak byłem dzisiaj u Ciebie, a Ty mi posta podkradłeś :D

Wrzuć jakieś aktualne fotki ;-)

the_havran napisał/a:
swap trochę dla idei bardziej

Była limitowana edycja Vi-RS z tym silnikiem więc jakieś nawiązanie jest.

Szkoda tyko, że to nie polift (aż nie mogę uwierzyć, że to napisałem :lol: )
_________________

 
 
 
wiesiekt1 
EK Squad #6


Auto: EK3 sedan D15B JDM CVT Multimatic
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 651
Skąd: Szam
Wysłany: 2009-10-24   

Ale zawsze mogę z tego zrobić polift, to chyba nie trudne. Dla chcącego nic trudnego. Trochę kosztowne, ale czego nie robi się dla ideii...
_________________
Czarny sedan GF-EK3 prawie VI-RS;)
 
 
Blaine 


Auto: Honda Civic EJ9
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 56
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2009-10-24   

wiesiekt1 napisał/a:
ale czego nie robi się dla ideii...

Dla idei zmienia się pas przedni, cały przód, klape, zderzak tył i wszystko maluje pod kolor ?

Nie prościej kupić zadbanego polifta i wszystko przełożyć ?
_________________

 
 
 
MACHoo 


Auto: CiviC B18C4
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 65
Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2009-10-24   

Bardzo fajny sedanik :) ale jakby czegoś w nim brakowało :( A poza tym szkoda ze tylko tylne szyby przyciemnione, bo strasznie szpeci auto :(
 
 
 
Rikoo 


Auto: B16A2 Green Grinder
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 242
Skąd: S1 Rikoo
Wysłany: 2009-10-25   

Blaine napisał/a:
Nie to, żebym sie czepiał, ale mówiłem Ci to jak byłem dzisiaj u Ciebie, a Ty mi posta podkradłeś


wiem sloneczko

oglaszam ze blaine ostatnio czyta literature o sedanach wiec wszelke pytanai kierowac do niego :-P
_________________
:arrow: MY BEAUTY GREEN GRINDER
 
 
 
wiesiekt1 
EK Squad #6


Auto: EK3 sedan D15B JDM CVT Multimatic
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 651
Skąd: Szam
Wysłany: 2009-10-25   

Skoro Blaine zna się na sedanach, to niech mi odpowie czym rózni sie poliftowy tył od przedliftowego. Czy lamp się różniły? Czy mogę tylko wymienić sam zderzak i będzie ok? Chciałbym klapę i lampy zostawić przedliftowe. Mam już spojler od Vi-RS, będzie on pasował do mojej klapy, czy tylko do poliftowej?
_________________
Czarny sedan GF-EK3 prawie VI-RS;)
 
 
Rudy Hiszpan' 

Auto: S14
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 848
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-10-25   

Śliczny sedan, pozazdrościc.
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-10-25   

troche bez sensu robić auto w jakimś stylu jesli nigdy takiego nie było, mowie o roczniku budy. a gdzie przesuwany podlokietnik bo na focie nie widac? o co chodzi z tylną dokładką? nie wygląda jak oem.

roznice w tyłach widać od razu


zdecydowanie brakuje tu felg :lol:
_________________

 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2009-10-25   

gaseb napisał/a:
troche bez sensu robić auto w jakimś stylu jesli nigdy takiego nie było

a nie jest to ciut podobne do wkładania EK9tkowych częsci do europejskich EJ? Przeciez nie było prawostronnych type r'ow...
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-10-25   

Fawor napisał/a:
a nie jest to ciut podobne do wkładania EK9tkowych częsci do europejskich EJ? Przeciez nie było prawostronnych type r'ow
gdybyś nie doczytał, to:
gaseb napisał/a:
mowie o roczniku budy


lepsze wkladanie gratów z ek9 do wersji LHD niz przespawywanie sciany.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna