może ktos napisać ile bezpiecznie można dmuchnąc w zakuty blok na seryjnej tulei w b18c4?jaka moc jest bezpieczna a jaka maxymalna?z góry dzieki za info
Auto: GC8
Dołączył: 23 Wrz 2007 Posty: 303 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-10-30
przyjmuje się około 420 koni. no ale zmienne tu też masz w postaci stopnia sprężania, wielkości ślimaka, zakresu generowania mocy, jakości wystrojenia itd...
_________________ "they run the best just before they grenade"
no tak myślałem że bezpiecznie bedzie dmuchnąc ponad bara tak do ok 380 hp.okaze sie ile bede w stanie osiągnąć..jak jest z blockguardem czy przy doładowaniach na skraju wytrzymałości bloku pomimo mniejszej wydajności chłodniczej warto założyc?
P.S co do jakosci cześci to napewno bedą z górnej półki w miare mozliwości.kucizna juz leci okaze sie jak przyjdzie co to warte jest.
nie ma mniejszej wydajnosi chlodzenia z blockguardem.
jest markos, BG utrudnia dostęp chłodziwu do chłodzenia komory spalania. Widać to na softach przy niezmienionych seryjnych chłodnicach. Auto bez guarda zagrzeją się później.
!markos napisał/a:
oraz ile jeszcze bedzie watkow z kategorii "to jest oczywiste, ale nie chcialo mi sie poszukac, dajcie pod nos"?
o, to jest pytanie na które nie padła jeszcze odpowiedź na forum
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
BG utrudnia dostęp chłodziwu do chłodzenia komory spalania
ciekawe co mowisz, ale w blockguardzie otwory pokrywaja sie z otworami w glowicy i nic nie stoi na przeszkodzie, zeby woda trafiala do niej dokladnie tak samo jak przed montazem blockguarda...
zupelnie osobnym problemem jest to, ze ktos zostawia calkowicie seryjna reszte ukladu chlodzenia i oczekuje cudow ja jakos nie mam takiego problemu, woda przy palowaniu ma 78-80 stopni. tyle, ze zeby to osiagnac musialem kupic termostat mugena i wieksza chlodnice wody z dodatkowym nawiewem ze zderzaka.
ciekawe co mowisz, ale w blockguardzie otwory pokrywaja sie z otworami w glowicy i nic nie stoi na przeszkodzie, zeby woda trafiala do niej dokladnie tak samo jak przed montazem blockguarda...
dobrze, ale zauważ, ze po montażu BG obniza się poziom lustra wody w tulei. Znam oba przypadki i zdania nie zmienię. Oczywiście możesz mieć inne
!markos napisał/a:
zupelnie osobnym problemem jest to, ze ktos zostawia calkowicie seryjna reszte ukladu chlodzenia i oczekuje cudow
znasz pewnie 300konnego crx'a, który wyjechał z pewnej firmy na serynej chłodnicy..
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
jesli chodzi o stacha, to w crx/4gen chlodnica ma jednak nieco inne wymiary niz w jajku.. poza tym tam chlodnica mega grzala sie od... kolektora wydechowego
fakt - z samej gory tulei cieplo odbierane jest juz nie tylko przez wode, ale tez przez bg. moznaby polemizowac, bo w opcji z bg tuleja oddaje cieplo troche na wode, troche na bg, ktory z kolei oddaje je na blok.. tak na moje oko to nie powinno to jakos wyraznie wplywac na chlodzenie silnika, ale moge sie mylic, bo fizyk ze mnie zaden
tak ogolnie to mialem straszne sranie, ze u mnie bedzie jakis temperaturowy dramat, ale okazalo sie, ze to byl zupelnie nieuzasadniony strach. wszystko jest w normie.
tak, wiemy. Ty za to nie wiesz jaki ona ma potencjał i od czasu założenia poprzedniego tematu i kupna nie pofatygowałeś się nawet, żeby się dowiedzieć.
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum