Powróciłem
Trochę czasu mineło, jak ostatnim razem tutaj byłem. Ale nie zapomniałem o Was
Tak egoistycznie pochwale się jaką zabawkę sobie sprowadziłem z uk
Trochę sztywnych danych:
1600 Mirage Cyborg 129kW-175KM/7500 170Nm/7000 208km/h 6,8s 4G92 MIVEC DOHC 16V 1040kg
MODEL: rok produkcji 1993, ilosc drzwi 3
SILNIK: 1.6 4G92 DOHC N/A MIVEC Plan: regulowane koła rozrządu - Zrobione
UKLAD DOLOTOWY: seria Plan: "parówa" + filtr green - Zrobione
UKLAD WYDECHOWY: nierdzewka średnica 2,25", tłumik końcowy powerflow, kat wycięty Plan: Kolektor 4w1 - Zrobione
ELEKTRONIKA: seria Plan: Ecumaster III
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria Plan: Zawieszenie gwintowane - Zrobione
UKLAD HAMULCOWY: tarcze i zaciski z mitsubishi evo III
BODY-KIT: oryginalny body kit Cyborg-R
ŚRODEK: środek Recaro, kierownica Momo Plan: kubełki Recaro z Evo III, Kierownica Ralliart, Pasy Takata - Zrobione
CAR-AUDIO: brak
INNE: climatronic, elektrycznie składane lusterka.
ZDJECIA:
Dzisiaj tylko zamieszczę fotki (kiepskiej jakości bo robione wieczorem w garażu) Jutro bardziej szczegółowy opis będzie
Wydech chyba pozostawie taki, jaki jest. Chciałem dać pod skosem jakiś komin, ale na razie mi przeszło ;P
Aha własnie bo jakiś czas temu kupiłem sobie skórzaną kierownicę, którą i tak wiedziałem że kiedyś wykorzystam i się nie pomyliłem Ogólnie też nie do dostania w wersji RalliArt
Układ dolotowy: kolektor ssący - OEM, filtr powietrza Green 114mm, dolot "parówa", sylikonowe kolano.
Układ wydechowy: kolektor wydechowy 4w1 supersprint stal nierdzewna 304, średnica wydechu 2,25", materiał: stal nierdzewna, tłumik końcowy powerflow ze stali nierdzewnej, kolektor owinięty bandażem DEI + DEI sprej żaro i olejo odporny.
Elektronika: chip mivec racing (max rpm 8800obr)
Układ paliwowy: wtryski 275ccm, sportowa listwa paliwa Jasma
Układ napędowy: OEM, sprzęgło Aisin
Zawieszenie i układ kierowniczy: zawieszenie gwintowane DGR, stabilizator z przodu 26mm, stabilizator z tyłu 18mm, rozpórka przednia górna Cusco.
Układ hamulcowy: Zaciski Brembo 2 tłoczkowe polakierowane na złoto, tarcze 286mm średnicy, klocki Ferodo DS Perfomance, przewody teflonowe w stalowym oplocie Do-Luck, płyn hamulcowy Motul RBF, z tyłu tarcze 256mm, klocki hamulcowe - OEM.
Plany:
- przełożyć silnik, całe wyposażenie do wersji europejskiej
- zrobić dolot z zimnym dolotem powietrza z wlotem z anodyzowanego aluminium (wydech już odetkany śr 2.25")
- doprowadzić przyszła budę do perfekcji
- rozebrać silnik, zbadać jego stan itp
- z zewnątrz ma wyglądać na 100% wersję cyborg-R
- albo obspawanie budy, albo "cywilna" klatka
- alufelgi coś z japońskiego rynku
W dalszych planach jeśli zabraknie mocy
- zmiana kolektora na sportowy 4w1
- inne wałki rozrządu
- inne koła rozrządu
- zmiana ECU
- LSD
Ale to już plany jak projekt będzie ukończony i kierownica po normalnej stronie.
piekny jest kolego! Uwielbiam od dziecka mirage cyborg! Super wyposazenie, silnik no i osiagi, poprostu jdm.. no i jeszcze plany na przyszlosc, pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum