Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 140 Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2010-01-15
Oto kilka nowinek z budowy Godzilli. Zamiast budowac kolektor recznie zdecydowalismy na opcje odlania. Celem jest stworzenie nie zawodnej czesci. Przez ostatnie kilka tygodni nasi inzynierowie ostro pracuja w CAD aby zaprojektpwac jak najbaradziej optymalny kolektor ktory odpowienio pasuje w tej bardzo ciasnej przestrzni. Turbiny sa Billet GT30R.
Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 140 Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2010-01-15
Drew wlasnie zkonczyl CAD prjekt kolektora do zestawu Turbo do 1,000 HP GT-R. Wyniki sa bardzo “podniecajace”
Kolektor pod turbine bedzie mial :
-rownoleglosciowe dlugosci rurek
- wloty kolektora beda pokrywaly sie rozmiarem zaworow wylotowych
- bardzo plynny przeplyw
- odlewz 304 Stainless steel
Projekt kolektora takze pozwala na zachowanie fabrycznej oslony przekladni kierowniczej
Oto kilka renderow projektu:
Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 140 Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2010-01-19
Inzynierowie zkonczyli projekt kolektora na strone pasazera, oto kilka fotek finalowego porjektu. ( nastepny process to 3D drukowanie):
Proces 3D drukowania da nam plastikowy ( bardziej mozna to opisac jaki gibsowy )model kolektora ktory bedziemy mogli przymiezyc do auta I sprawdzic czy odpowiednio wszystko pasuje. Jesli odstepy itp. beda odpowiednie plastikowy model bedzie wyslany do “szybkiego” odlewu. Process szybkiego odlewu jest bardzo drogi ale umozliwi nab szybkiego testu kolektorow. Jesli wyniki testow beda pozytywne kolektor bedzie wprowadzony do produkcji.
Oto kilka przykladow kilka innych naszych wydrukow 3D:
Kolektor wlotu F1-i do EVO ( ten wydruk 3D byl oblozony w wlukno co pozwolilo nam na szybki test projektu):
Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 140 Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2010-01-25
Oto kilka fotek wydrukow 3D! Obecnie silnik jest instalowany z powrotem aby sprawdzic czy zestaw kolektorow z braketami podtrzymujacymi oraz oslonami od ciepla odpowiednio pasuje w komorze silnikowej. Jesli wszystko wyjdzie pomyslnie kolektory beda podane procesowi szybkiego odlewu.
Wilekie dzieki za pozytywne komentarze, Wiecej wkrotce!
Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 140 Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2010-01-27
Oto kilka nowych fotek z prac przy GT-R. Inzynierowie zaprojektowali oslony oraz brakety podtrzymania turbosprezarki. Finalowe versle oslon beda spawane…
Auto: leon FR 5F/ Ducati Hypermotard
Dołączył: 19 Sie 2007 Posty: 935 Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-01-28
Kawał profesjonalnej roboty, pięknie wyglądają te kolektory!
_________________ żona, cechy charakterystyczne: częste działania chaotyczno-histeryczne; łzawe reakcje mające charakter obronny bądź napastliwy; niemoc seksualna na widok męża (a z kochankiem to umie); nieprzydatny dodatek do posagu (często koszty utrzymania żony przewyższają stokrotnie wartość posagu)
Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 140 Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2010-03-03
Oto kilka nowych fotek z pracy przy projekcie. Inzynierowie zatwierdzili projekty kolektorow I teraz czekamy na odlew.
While we wait for casting we are finalizing all the bits and hardware needed for the kit including intercooler piping, Intake piping and downpipes. Here are some more updates as we further develop the kit on Tim's GT-R.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum