Po sprzedaniu hondy chciałem kupić jakieś RWD była duża rozkmina co kupić nissana s13, s14, skylina r32,r34, jednak w mojej okolicy jest już parę okazów tych samochodów. Wybór padł na Mazdę RX-7 2 generacji ze względu na jej bardzo dobre właściwości jezdne (rozkład masy z 2 osobami na pokładzie 50:50%) Auto przeznaczone do zabawy w Drifcie oraz Track Dayach zachowa charakter uliczny. Ma dawać dużo frajdy z jazdy.
MODEL: Mazda RX-7 FC-3S 1986 Coupe 2 D.
SILNIK: Silnik Wankla 13B, chłodnica oleju z termostatem,
UKLAD DOLOTOWY: Filtr Gąbkowy HKS .
UKLAD WYDECHOWY: podwójny wydech od kolektora 2x 2cale na 3 tłumikach, Usuniety EGR
ELEKTRONIKA: Wskaźnik Temperatury oleju VDO, Ciśnienia oleju, Ładowania.
RX7, kult auto...tylko po co kupować FC jak chce się zabić w nim to co jest najbardziej wyjątkowe (czyt. WANKLA) wiem że silnik nie jest kwintesencją niezawodności, ale poszukaj na wyspach silnik z FD po kompleksowym remoncie a nie V8. A tak w ogóle gratulacje, auto wygląda na zadbane jak na swój rok
Świetna mam nadzieję że żadnych bodykitów itp nie będzie bo to fajne klasyczne coupe, 1uzfe to naprawdę fajnie pracujący silniczek ale zostaw wankla (może z FD? ) poza tym 1uzfe to musiałbyś jeszcze spiąć z jakimś manualem bo chyba tylko AT były w SC i LS'ie?
WojtekMR
Dołączył: 20 Sie 2007 Posty: 375 Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2010-02-25
a mi się ta generacja podoba wyłącznie z jakimś jdm-owym wide body
Wnętrze jak troszkę dopieszczę to puszcze foty, niestety mam wariant brązowy średnio mi się podoba ale ogarnie się jakoś wszystko
Silnik wylatuje niestety w PL tylko 1 osoba dobrze ogarnia wankla, jakoś ten silnik do mnie nie przemawia mało rozwojowy, jak bym chciał miałbym nawet 20b do włożenia ale za cenę silnika z fd mam tą V8 i momentu pod dostatkiem, silnik jest b.lekki jak na V8 wazy niewiele więcej niż ten 1.3 wiec zachowanie rozkładu masy nie będzie dużym problemem
Skrzynie biegów zawsze jakoś można podpiąć prawie każdą
Ją kupiłem 2 miesiące temu
_________________ www.skrzynki.info skrzynki metalowe, tv kablowa, sieci internetowe, drzwiczki, apteczki
Skrzynie biegów zawsze jakoś można podpiąć prawie każdą
"Jakoś" czasem wymaga wiele siana ale pewnie już obeznałeś temat (skrzynia R154, ecu z A/T może zostać tylko wywalałoby "check'i") i wiesz na co się porywasz, swoją drogą to się pomyliłem wcześniej bo miałem na myśli 3uz-fe, z 1uzfe nie miałem akurat do czynienia
Ostatnio zmieniony przez Kubek_KSJZ 2010-02-25, w całości zmieniany 1 raz
Auto: RX-7 FC
Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 39 Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-02-25
Witam Cię PJ tutaj
Może jeszcze Cię coś przekona i zostaniesz z "rotary engine".
W Krakowie mają ładny komplecik do swapa na 13B turbo z wiązką za 3300zł. Na allegro już trochę wisi, więc pewnie za 3000 by poszedł.
A wersja z turbo jest dużo bardziej rozwojowa.
Powiem Ci też że nasz motor ma potencjał. Ja wywaliłem cały układ recyrkulacji spalin, łącznie z pompą powietrza i oryginalnym kolektorem wydechowym. Z dolotu wyleciało trochę plastików i założyłem tylko filtr z gąbki a'la HKS i hamownia pokazała +22 KM. A jakby jeszcze zrobić porting?
Witam Cię PJ tutaj
Może jeszcze Cię coś przekona i zostaniesz z "rotary engine".
W Krakowie mają ładny komplecik do swapa na 13B turbo z wiązką za 3300zł. Na allegro już trochę wisi, więc pewnie za 3000 by poszedł.
A wersja z turbo jest dużo bardziej rozwojowa.
Powiem Ci też że nasz motor ma potencjał. Ja wywaliłem cały układ recyrkulacji spalin, łącznie z pompą powietrza i oryginalnym kolektorem wydechowym. Z dolotu wyleciało trochę plastików i założyłem tylko filtr z gąbki a'la HKS i hamownia pokazała +22 KM. A jakby jeszcze zrobić porting?
No na wiosnę musimy zrobić spota;) i obczaję co i jak;)
Możesz coś więcej powiedzieć o wydechu?? jakiś customowy kolektor wydechowy??
Auto ma służyć do weekendowej zabawy w wszelakich imprezach wiec zastrzyk mocy by się przydał
Póki co silnik rok musi w budzie posiedzieć wiec nie wiadomo, sztywno nie trzymam sie V8 do "rotary engine" muszę się przekonać znajomy ma 20B wiec kto wie
_________________ www.skrzynki.info skrzynki metalowe, tv kablowa, sieci internetowe, drzwiczki, apteczki
PJ napisał/a:
ze względu na jej bardzo dobre właściwości jezdne (rozkład masy z 2 osobami na pokładzie 50:50%)
Wsadzając tu V8 możesz się pożegnać z tym faktem.
Może nie będzie tak źle, podobno 1uz fe to dośc lekki silnik, odpowiednio (czy., nisko i w miarę odsunięty od przedniej belki) zamontowany wcale nie musi znacznie pogarszać prowadzenia.
PJ gratuluje fajngo i kultowego autka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum