Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Deox
2011-01-30
Wiosna 2010 Texas Standing Mile
Autor Wiadomość
Rysiek@AMS 


Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 140
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2010-04-01   Wiosna 2010 Texas Standing Mile

W zeszły weekend nasza drużyna udała się na wyścigi Stojącej Mili w Texasie. ( Texas Standing Mile ). Zawody są podobne do wyścigów ¼ mili, auta ścigają się z postoju i zamiast czasu mierzona jest rozwinięta prędkość na końcu odcinku jednej mili. Zawody są znane z bardzo dobrze ostawionej konkurencji w postaci twin turbo Lamborghini, Viperow oraz 1,300+ konnych Supry. Najszybszy przejazd stojącej mili należy do Twin Turbo Ford GT z prędkością 253 MPH!

W zeszłym roku uczestniczyliśmy z naszym Porsche 996 TT oraz Nissanem GT-R. Impreza była super wiec w tym roku postanowiliśmy przerobić nasze 1, 400 konne Drag EVO VIII do startu.
Evo było poddane kilu przeróbka, zmieniliśmy lokacje turbiny, zmieniliśmy przednia szybe z leksanu na szkło oraz usztywniliśmy komponenty karoserii.

Detale tych zmian so udokumentowane na naszym blogu tutaj:
http://www.amsracingblog....exas-mile-prep/

Samochód także otrzymał nowa turbinę i nowe ustawienie, biorąc pod uwagę przedłużony czas przejazdu z naciskiem na silnik evo ustawione było na 40 lbs boostu z wydajnością ~ 950 koni na kolach. Oczekiwaliśmy ze auto przejedzie mile z prędkością około 220, limit biegowy z nasza czerwona kreska 10,600 RPM był około 245 MPH.










W pierwszym „ próbnym” przejeździe EVO rozpędziło się do 222.3 MPH (357.76 km/h). Podczas przejazdu tylni zderzak spowodował duże ograniczenie aerodynamiczne, które na pewno trosze zraniło prędkość przejazdu. EVO udało się do serwisu, lecz duże wiatry nie pozwoliły na następny przejazd, musieliśmy czekać do następnego dnia.

W niedziele EVO było jednym z pierwszych samochodów dopuszczonych do przejazdu. Eric letko wypuścił auto ze startu, wszystko wyglądało pięknie, lecz przy przejeździe mety # 3 korbowód urwał się i przebił się przez ścianę silnika powodując przeciek oleju na rozgrzany kolektor wydechu powodując mały pożar. Kierowca był wstanie bezpiecznie zatrzymać samochód, uruchomić system gaśniczy i wydostać się z pojazdu bez żadnych obrażeń. Sprawna akcja strażaków uratowała EVO a przejazd to nowy rekord świata na Mitsubishi oraz auto z 4 cylindrowym silnikiem! EVO pokonało stojąca mile z prędkością 228 MPH (366.93 km/h) łamiąc stary rekord ustanowiony przez Mike Reichen w EVO 2 przez 5 mil na godzinę!

Więcej fotek z imprezy można zobaczyć w naszej galerii tutaj:
http://www.amsperformance...g2_itemId=22906


Video przejazdu z ogniem będzie na naszej stronie http://www.amsperformance.com/ w sobotę!

Z powazaniem

Rysiek
_________________
Rysiek
AMS Performance
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
 
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-02   

o kurde, szkoda, ze korba powiedziała papa. gratulacje rekordu oczywiscie jesli nie jest to prima aprilisowy joke :)

szyba zostala zastąpiona szklaną ze względu na prędkości czy z jakiegos jeszcze powodu?
_________________

 
 
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2010-04-02   

Rysiek@AMS napisał/a:
10,600 RPM był około 245 MPH
:-o
szkoda awarii, ale masakrator niesamowity z tego evo :-D
 
 
 
adam187 


Auto: ED6K20
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 105
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-04-03   

_________________
Ride to live ! Live to ride!
Cop didn't see it, I didn't do it
Parking lotniskowy ławica
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna