Ostatnio dużo było wiadomości o nowym Swifcie, ale dopiero teraz opublikowano zdjęcia wnętrza i specyfikację.
v10.pl napisał/a:
Prezentując całkowicie nowego Swifta, Suzuki nie zaskoczyło nas rewolucyjnymi modernizacjami designu. I choć zmiana generacji wygląda jak zwykły lifting, liczy się przecież to, co jest wewnątrz. Dzięki nowym informacjom i kolejnym zdjęciom ujawnionym przez japońską firmę, wiemy już, co kryje się pod karoserią nowego modelu. Poznaliśmy zarówno wygląd wnętrza, jak i specyfikację techniczną. Co ciekawe, subtelne zmiany nadwozia nowego Swifta poszły w parze ze znacznymi modernizacjami wnętrza. Kabina pasażerska wygląda nowocześnie i elegancko, a całość przypomina rozwiązania znane z większego Kizashi. Pod względem mechanicznym zmian jest jeszcze więcej - auto zostało oparte na całkowicie nowej platformie, a pod maskę trafiły nowoczesne jednostki napędowe. Na początku swojej rynkowej kariery, nowy Swift oferowany będzie z dwoma silnikami do wyboru.
Pierwsza z opcji to 1,2-litrowy „benzyniak” rozwijający 94 KM i 118 Nm. Jak zapewnia Suzuki, motor ten pozwala na przyspieszenie do „setki” w 12,3 sekundy oraz rozpędzenie się do 165 km/h. Średnie spalanie ustalono na 5 l/100 km. Druga z opcji to 1,3-litrowy diesel generujący 75 koni i 190 niutonometrów. Sprint do 100 km/h w 12,7 sekundy oraz prędkość maksymalną na poziomie 165 km/h połączono tu ze zużyciem paliwa wynoszącym 4,2 l/100 km.
W standardowym wyposażeniu obu wersji silnikowych znajdziemy 5-stopniową przekładnię manualną. Na nabywców odmiany benzynowej czeka też opcjonalna, 4-biegowa skrzynia automatyczna.
Suzuki nie zaskoczyło szeroką gamą silników. Miejmy nadzieję, że później zostanie ona poszerzona. Suzuki Polska na razie nie opublikowała żadnego info.
Auto: niebieski sedan
Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 2379 Skąd: Syrynia / Wrocław
Wysłany: 2010-07-03
Do produkcji mają użyć mocniejszych stopów, co usztywni bude i ją odelży, poprawią nieco podwozie, większe felgi (16"), opony z mniejszym profilem.
Zmieniony interior ale to juz wiece.
nowy benzyniak 1.2 z Dual VVT (na dolocie i wydechu), produkuje 94PS przy 6000rpm i 118Nm przy 4800rpm. 4,2l/100km w trybie mieszanym w manualu. Produkuje 116g/km CO2 również w trybie miesznaym. Opcjonalny będzie także automat.
Nowy diesel 1.3 będzie dostępny w 2011 w UK. Emutuje 109g/km i zadowala sie 3,5 l ropy /100km.
Silnik przeszedł normy Euro 5.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum