Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Honda Civic EJ9 b18c4 by Clark
Autor Wiadomość
Wojtuuus 
EF enthusiast


Auto: EE9 / JZS160
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-06-12   

clark napisał/a:
Ciągle jezdziłem ze światłami, naszło mnie dopiero tydzień temu, po polerce- jeden klosz żółknie trzeba zabezpieczyć kwarcem, a to od ciąglej jazdy na zapalonych lampach (albo od tego że kiedyś ktoś go za mocno spolerował z zewnątrz, już po zakupie był "ciemniejszy";p to samo spotkało konektory od h4, wstawiłem ceramiczne, chyba tylko na Polskę takie coś wprowadzili;p szkoda mi oem ek9 kloszy.

Żadne klosze z tamtych lat nie są stworzone/ przystosowane do ciągłego palenia, tylko na noc, tym bardziej nie do nakurviania nimi w upalne dni, dotknijcie sobie klosza w taki dzień- parzy, a co się dzieje w środku- zużywaja się odbłyski! Gdzie znajdę drugi komplet ek9 oem lamp? Używki 1100zeta obecnie do polifta, do przedlifta jest jeszcze gorzej.

Gumka ma jednak rację z tym przyzwyczajeniem- szukaniem zapalonych w lusterku, ale w Austri w 2008r wycofali po 2latach nakaz jeżdżenia z włączonymi lampami, bo ilość wypadków wzrosła;p w żadnym innym kraju na świecie prócz kilku skandynawskich nie ma tego obowiązku, a w Japonii w mieście, w nocy można jechać całkiem bez świateł;p

Dlatego zgodzę się z tym, że jesteśmy skazani na taką jazdę, przez to ile już trwa ten przepis, bo gdyby tego nie wprowadzili było by jak w każdym innym państwie na świecie, gdzie nie ma tego przepisu, a wypadków z tego powodu by nie przybyło.

http://dadrl.pl/

https://pl-pl.facebook.com/dadrl/ także temat nie jest taki prosty- ruchają nas w dupsko tym przepisem, patrzcie tylko ten wpis o biznesie pewnego lobbysty!

Btw używam Tungsramów +90%, za niedlugo Honda stanie się autem weekendowym i w sumie przebieg spadnie na tyle, że wypalanie kloszy stanie się marginalne.


może te żarówki jakieś zbyt mocne i przez temperaturę takie czary się dzieją..

btw. zakładaj to i po problemie, przywal na wkręty i 'BEDZIE' ;p

_________________
Honda Civic Ferio 6th Generation

Drogi są niebezpieczne, dlatego trzeba jeździć szybko, by czas przebywania na drodze skrócić do minimum.
 
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-06-12   

Wojtuuus, serio?

Clark, skoro masz przeźroczyste klosze kierunków to może:



wg mnie najlepsze rozwiązanie, nie ingerujące, a i pałarze może się nie będą czepiać (a napewno mniej niż za żółte halogeny).
_________________
 
 
 
clark 


Auto: Infiniti Fx35
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 3110
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2018-06-13   

Wojtusss pewno zarzucil popoludniowym zarcikiem :mrgreen:

Gumka, uratowales mnie tym rozwiazaniem, THX! :zdrowko:

Takie cos:

http://allegro.pl/2w1-swi...cf-83559927e961
?
_________________

 
 
barnie 


Auto: DC2 B18C6
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 35
Skąd: Sierpc
Wysłany: 2018-06-13   

$$Honda Fan$$ napisał/a:
Do przedlifta tylko kwadratowe, ja poluję na białe OEM nówki, ale też bez napiny.


Czyli jednak OEM kwadratowe też były? Raybring'a czy Stanley'a?
 
 
clark 


Auto: Infiniti Fx35
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 3110
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2018-06-14   

Barnie, przeciez wrzucilem oemowe kwadraty Stanley'a w linku z Honda tech, na obu forach :-P
_________________

 
 
KubaJDM 
Kuba


Auto: Ferio Access
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 2003
Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2018-06-14   

barnie napisał/a:
$$Honda Fan$$ napisał/a:
Do przedlifta tylko kwadratowe, ja poluję na białe OEM nówki, ale też bez napiny.


Czyli jednak OEM kwadratowe też były? Raybring'a czy Stanley'a?

Oczywiście, że były inaczej nikt by ich nie podrabiał ;) https://www.facebook.com/...6462991/?type=3
Przybliż sobie na katalog ;)
_________________
http://www.facebook.com/98ferio
 
 
barnie 


Auto: DC2 B18C6
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 35
Skąd: Sierpc
Wysłany: 2018-06-14   

ok ok, już mnie uświadomiliście :mrgreen:
 
 
clark 


Auto: Infiniti Fx35
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 3110
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2018-10-06   

Jest up :-P

W końcu zabraliśmy się za strojenie:) Commodore już na wierzchu:



Po kilku rundkach z sondą w tyłku, pojechaliśmy na dyno:





Po usunięciu error'a czujnika vtec, którego w tym wypuście nie było, na mapie wstępnej bez strojenia wypluło 181ps i koło 170Nm (jak w b16): okazuje się, że jest problem z zalewaniem na niskim obciążeniu (wyżej jest ok). Po wyeliminowaniu możliwych kilku przyczyn pozostała jedna- przejebany rozrząd, niebawem to sprawdzimy sciągając czapkę i dopiero będzie strojone. Już wiem skąd te jebitne spalanie w mieście: 13-14l/ 100km, podczas gdy w trasie ładnie 7/ 7.6l na 100km :-P

filmik z mapy próbnej:




Druga sprawa- skompletowałem zestaw na konserwację podwozia- dzięki Gumka za poradę- pomógł!! :mrgreen: Oddaję do zakładu, bowiem trzeba ściągnąć wydech, sprawdzić progi- nie mam warunków, żeby tego dokonać samemu+ musi 24h schnąć między etapami, dlatego trójkąty i żaba pod blokiem odpadają. Porobię foty z prac;)

_________________

 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-06   

Jeśli wiem to zawsze służę radą.



Ps. Sugerowałem 1600, bo 900 długo schnie...
Ps2. Waxoyl jest zajebisty. Daj go wszędzie gdzie tylko znajdziesz jakiś profil itp. Nie zapomnij o klapie bagażnika! Jak będzie za gęsty denaturatem rozrób albo włóż puszkę do wiadra z b. gorącą wodą.
_________________
 
 
 
clark 


Auto: Infiniti Fx35
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 3110
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2018-10-06   

1600 był droższy, a koleś juz +/- wycenił robotę, niech stoi i 3 dni;D Pamiętam, jeszcze w progi, maskę, drzwi, mam link do Twojego topicu :ok:
_________________

 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2018-10-07   

clark, wax oil musi byc dobrze rzadki. Mi wybuchła pucha przy aplikacji....
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-08   

lukas4 napisał/a:
Mi wybuchła pucha przy aplikacji....


:shock:

clark napisał/a:
niech stoi i 3 dni;D


Ja mówię o miesiącach, a nie dniach. On długo zostaje tłusty/lepki. Nie maże się i nie spływa, ale jest lepki.
_________________
 
 
 
clark 


Auto: Infiniti Fx35
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 3110
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2018-10-08   

Spoko Lukas, będzie stało w 2 czajnikach gorącej wody w wiadrze, jak zalecił Gumka;)

Oby wyschło, tylko żeby piachem się nie obkleiło;p myslalem, że to kwestia dni :-o
_________________

 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-10-08   

U mnie był taki zestaw, i jak pisze Gumek, to gonwno ciągle się lepiło jak smoła, coś strasznego, i to jeszcze ludzie z tej firmy to dobierali, nie chce tego więcej na oczy oglądać, bo po rozbieraniu zawieszenia jak zaszła gdzies potrzeba przed zawodami, kluczy nie szło wyczyścić :mur: :mur:
Po tej konserwacji EMG robił swap K20, to miał dość tego auta.
Jak jest coś innego godnego polecenia na rynku, to wyjeb to serio.

_________________
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-08   

Damian.. coś zrobione zostało nie tak. Robiłem 4 auta. Jedno 900 i 3 razy 1600. 1600 wyschło i zostawiło gumową powłokę. AutoPlastone w nadkolach tak samo. 900 (której Ty nie używałeś), faktycznie była lepka, ale nie tak jak ty o tym mówisz.

Po co zawieszenie malować masą na podwozie? :roll:

Właśnie dzwoniłem do kumpla od Evo. Robiłem tam 1600tką. Zaraz była sztywna powłoka i do dzisiaj wszystko jest ok, a on ciągle dłubie w nim i mówi, że tam się nic nie działo takiego jak Ty mówisz.

Zresztą z tego co się orientuje, bo co chwile ktoś mnie dopytuję o zabezpieczenie, to wiele ludzi tym robi i nikt nie miał problemu.

Lukas4- jak u Ciebie z Noxudolem?
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna