Pewnie większośc czyta info o aucie na innym forum ale z archiwizacyjnego obowiązku podbije co się działo przez rok.
Motor uważam, że sprawuje się dobrze.
Tu pomiar NA:
1. wpadły regulowane kółka rozrządu:
2. Przegrody miski:
3. nowe płyny ustrojowe:
4. Zrobiłem hydryde skrzyni. Wpadła szpera z S9b/S80 i piąty bieg z S80
5. kompresor JRSC został zregenerowany
6. wpadły dystanse na koła 5mm
7. Wpadło serwo z ATRa:
8. Wpadła nowa pompka sprzęgla, bo stara juz mi lekkko dotem kapała po dywaniku. Obyt dziury w podłodze nie wyżarło
9. Nowa pompa DW200
10. Wpadł JRSC
Z kosmetyki:
11. Przybyły też DENJI doposażone z silniczki regulacji i postojówki
12. wpadła OEM uszczelka kolektora wydechowego:
13. Auto wyglinowane+lekka korekta lakieru+trochę wosków
Zrobiłem 14,50 na 1/4mili, ale to na pewno można poprawić patrząć jak startuje
Na przyszły rok planuje iść w TA. Zakupiłem juz troche laminatów, zderzaki pod przeróbkę, dyfuzor z clio RS .
Ale to za rok. co by forum nie zaśmiecać za częst otym padłem
Na zakończenie udego sezonu wziąłem udział w zlocie prelude team poland na torze testowym Fiata w Tychach.
Zabawa była przednia, dużo upalania, fajnych fur i ludzi.
Jak nigdy, tym razem zostałem uwieczniony na kilku fajnych fotach i dzieki uprzejmości Pani fotograf mogę Wam tu kilka z nich pokazać
Ponoc na FB mój brachol umieścił film z mojego przejazdu, ale nie mam fb więc linka nie podrzucę
Fura spisała się na medal. Zrobiłą z 450 km w trasie, z 20 po torze i nic Moze opon i klocków mam teraz mniej. Szpera na zakrętach strzelała aż miło
Ogólnie to tor nierówny, ale niby taki legendarny, więc z ciekawości pojechałem i było warto.
Tu dowód że było latane. Heble nie miały łatwo
I kilka stacjonarek
Zastanawiam się czy nie czas na gwint. Bo fura buja przy mocnych zakrętach i eibach z ABG na max twardości są za miękkie.
Po pierwszym przejeżdzie trzeba było chlapacze sciągać, co by ich nie stracić na torze.
Aha i dochodzą mnie słuchy, ze Ferio zdobyło pierwszy puchar, ale to nie potwierdzone info.
Teraz auto zapada w sens zimowy. Będę dumał jak poprawić wydajność chłodzenia kompresora, jak estetycznie odprowadzić piekło spod maski i czas na torowy zestaw opon z felgami, mimo iż do AD nie mam zastrzeżen
Z racji tego że accorda upala żona, a civa na zimę nie wyjmuję to taki dupowóz sobie sprawilem
Tak, tak to akcesoryjna fela na tym logo z civica/del sola.
Mozna powiedzieć, że dostałem je od kumpla bo mu zalegały od kilku lat w piwnicy pod stertą ziemniaków
Ogólnie to spodobało mi się to Logo i troszke je doposaże w akcerosia OEM, których już ma sporo.
Ale kurde ten wyprofilowany zakret to mi petle na Avusie przypomina , fajnie bylo by sie przejechac po czyms takim, choc betonowe plyty pewnie niezbyt rowne
za równo nie jest co widać na jedynym z nagranych on-boardów:
Ale wypad był z ciekawości.
W jednym z przejazdów, niezarejestrowanych, wykręciłem czas na 2-gie miejsce w generalce.
Przeciwnikami byly głownie preludy, a złoiła mnie 3-litrowa supra o ok 1s.
Świetny jest ten sedan. Obczaiłem go na CKPL jak i na Japfescie, jest na czym oko zawiesić . Miałem ten sam kit zawieszenia co Ty i po paru karniakach na Japfest stwierdziłem, że pora na gwint. Teraz śmigam na AP i mogę Ci go śmiało polecić. Jest w miarę zachowany komfort, no i co najważniejsze, zakręty to teraz bajka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum