- SWAP w SSGARAGE na B18C4 DOHV VTEC (1.8 VTi – seryjnie 169KM).
- Kolektor wydechowy DC Sport 4-1
- Kolektor ssący Edelbrock PerformerX
- Hondata Heatshield
- kompletny układ wydechowy El-tec 2.25’
- układ dolotowy ze stożkiem K&N i doprowadzeniem zimnego powietrza ze zderzaka i łącznikiem Samco do przepustnicy, stożek odgrodzony od ciepłej komory silnika
- przepustnica 68mm Power Professional
- skrzynia ze szperą (LSD)
- strojenie ecuworks.pl http://ecuworks.pl/viewpage.php?page_id=11
- moc - wystarczająca
- filmik jak to przyspiesza http://pl.youtube.com/watch?v=RQR2zAwtOyM
ZAWIESZENIE
- gwintowane zawieszenie TEIN Basic
- rozpórka przednia górna Megan Racing
- rozpórka tylnia dolna Skunk2
- C-Pillar
- LCA (lekkie tylne dolne wahacze) Megan Racing
UKŁAD HAMULCOWY
- swap hamulców z Hondy CRX Del Sol VTi (262mm)
- z tyłu konwersja z bębnów na tarcze 240mm
- wypiaskowane i pomalowane na srebrno zaciski
- klocki hamulcowe EBC Green Staff
- Tarcze EBC Ultimax
- przewody w stalowym oplocie
- płyn hamulcowy Ferodo
NADWOZIE
- Felgi ROTA Circuit8 Sport Bronze
- nakrętki na szpilki piast Vision Motorworks
- dokładka przedniego zderzaka Mugen Stajl
- grill przerobiony na TypeR
- lotka Spoon
- przyciemnione szyby
- lusterka Spoon
- lampy od TypeR EK9
- brak oznaczeń z tyłu (z wyjątkiem „1.4i” ;D )
- opony Yokohama AVS Sport
- skarpetki Spoon na zbiorniczki wyrównawcze
- korek oleju Spoon
- OEM Honda owiewki na szyby
- brak tylnej wycieraczki
- JDM naklejki
- Tow Hook Datum1
WNĘTRZE
- kierownica Sparco Monza
- zegary od VTi EK4 (czerwone przedliftowe)
- OEM Carbon Gauge Cluster od TypeR EK9 na zegary
- gałka zmiany biegów Skunk2
- nakładki na pedały Sparco
- Fotele RECARO
- wnętrze całkowicie odelżone (brak kanapy, koła zapasowego, boczków z tyłu i wygłoszeń)
- szyny foteli Vision
Ostatnio zmieniony przez Tomac 2010-09-20, w całości zmieniany 39 razy
Welcome back! widze, że od ostatniego widzenia troche nowości przybyło. kiera, rozpórka, dolot(bardzo fajny) i inne drobiazgi, a co dalej z mocą? kiedy wkońcu swap i na co? poniżej B16 chyba nie schodzisz
B16B to ja nie wiem skąd Ty weźmiesz ale pamiętej, że jak już byś nawet miał coś takiego, to układ hamulcowy zdecydowanie do wymiany, bo przy takiej mocy, to strach pomyśleć. gratuluje i tak niezłego wyniku jak na ten silniczel 103 koniki z 1,4, bardzo ładnie. Myśle, że na swapa B16A2 będzie git, a jak nie to B18C i jazda, albo H22 jak kosiniak na ck.pl
H22 to troche za duży silnik i nie tak kultowy jak B16. Wole mieć małopojemnościową kosiarkę. Póki co styknie mi to co mam, ale swap to tylko kwestia czasu. Co do B16B to wiem że zdobycie go graniczy z cudem. Myślę że B16A2 spokojnie by styknęło na streety
Tak na marginesie to najbardziej chciałbym K20, ale póki co mnie nie stać. Wszystko pokaże życie. Pewnie jak zagości u mnie B16 to bedę chciał osiągnąć trzeciego Stage'a N/A. Ale mówie.. to kwestia czasu. W sumie od marca tego roku (wtedy ją kupiłem totalnie seryjną) i tak sporo zrobiłem (w moim mniemaniu). Marzy mi się jeszcze karbonowa maska i klapa
cena powalająca na kolana jak ktoś nie cierpi na brak gotówki to spoko, ale jak liczy sie złotówki to można zemdleć na sam widok tych cyferek. druga sprawa, to trzeba miec gdzie taki sprzęt wykorzystać.
Patrze i patrze i... mi sie podoba coraz bardziej Pamietam fotke totalnej serii po zakupie na stalowkach srebrnych? Smiesznie, a teraz rasowy furak. Hmm, moze tez wroce do 6gen... PS: a mocy nigdy nie jest wystarczajaco nawet u mnie majac teraz upragnione B16 (szkoda chyba, ze w Del Solu). pozdro!
No wiadomo mocy nigdy za dużo, ale w sumie teraz i tak objeżdżam większość niemieckich dwólitrówek
Co do delSola to furak fajny, ale niestety masa zabija w nim osiągi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum