Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Deox
2010-10-04
EJ9 B18C4
Autor Wiadomość
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2006-12-02   EJ9 B18C4

Honda Civic EJ9

SILNIK

- SWAP w SSGARAGE na B18C4 DOHV VTEC (1.8 VTi – seryjnie 169KM).
- Kolektor wydechowy DC Sport 4-1
- Kolektor ssący Edelbrock PerformerX
- Hondata Heatshield
- kompletny układ wydechowy El-tec 2.25’
- układ dolotowy ze stożkiem K&N i doprowadzeniem zimnego powietrza ze zderzaka i łącznikiem Samco do przepustnicy, stożek odgrodzony od ciepłej komory silnika
- przepustnica 68mm Power Professional
- skrzynia ze szperą (LSD)
- strojenie ecuworks.pl http://ecuworks.pl/viewpage.php?page_id=11
- moc - wystarczająca
- filmik jak to przyspiesza http://pl.youtube.com/watch?v=RQR2zAwtOyM

ZAWIESZENIE

- gwintowane zawieszenie TEIN Basic
- rozpórka przednia górna Megan Racing
- rozpórka tylnia dolna Skunk2
- C-Pillar
- LCA (lekkie tylne dolne wahacze) Megan Racing

UKŁAD HAMULCOWY

- swap hamulców z Hondy CRX Del Sol VTi (262mm)
- z tyłu konwersja z bębnów na tarcze 240mm
- wypiaskowane i pomalowane na srebrno zaciski
- klocki hamulcowe EBC Green Staff
- Tarcze EBC Ultimax
- przewody w stalowym oplocie
- płyn hamulcowy Ferodo

NADWOZIE

- Felgi ROTA Circuit8 Sport Bronze
- nakrętki na szpilki piast Vision Motorworks
- dokładka przedniego zderzaka Mugen Stajl
- grill przerobiony na TypeR
- lotka Spoon
- przyciemnione szyby
- lusterka Spoon
- lampy od TypeR EK9
- brak oznaczeń z tyłu (z wyjątkiem „1.4i” ;D )
- opony Yokohama AVS Sport
- skarpetki Spoon na zbiorniczki wyrównawcze
- korek oleju Spoon
- OEM Honda owiewki na szyby
- brak tylnej wycieraczki
- JDM naklejki
- Tow Hook Datum1

WNĘTRZE

- kierownica Sparco Monza
- zegary od VTi EK4 (czerwone przedliftowe)
- OEM Carbon Gauge Cluster od TypeR EK9 na zegary
- gałka zmiany biegów Skunk2
- nakładki na pedały Sparco
- Fotele RECARO
- wnętrze całkowicie odelżone (brak kanapy, koła zapasowego, boczków z tyłu i wygłoszeń)
- szyny foteli Vision






















































Ostatnio zmieniony przez Tomac 2010-09-20, w całości zmieniany 39 razy  
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2006-12-02   

Welcome back! :lol: widze, że od ostatniego widzenia troche nowości przybyło. kiera, rozpórka, dolot(bardzo fajny) i inne drobiazgi, a co dalej z mocą? kiedy wkońcu swap i na co? poniżej B16 chyba nie schodzisz 8-) :?:
 
 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2006-12-02   

Hyhy.. swap zapewne bedzie.. pytanie kiedy.. B16A2 (wolałbym B16B, ale o to trudniej) to minimum jakie chce wsadzić. ;-)
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2006-12-02   

B16B to ja nie wiem skąd Ty weźmiesz :lol: ale pamiętej, że jak już byś nawet miał coś takiego, to układ hamulcowy zdecydowanie do wymiany, bo przy takiej mocy, to strach pomyśleć. gratuluje i tak niezłego wyniku jak na ten silniczel :-D 103 koniki z 1,4, bardzo ładnie. Myśle, że na swapa B16A2 będzie git, a jak nie to B18C i jazda, albo H22 jak kosiniak na ck.pl
 
 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2006-12-02   

H22 to troche za duży silnik i nie tak kultowy jak B16. Wole mieć małopojemnościową kosiarkę. Póki co styknie mi to co mam, ale swap to tylko kwestia czasu. Co do B16B to wiem że zdobycie go graniczy z cudem. Myślę że B16A2 spokojnie by styknęło na streety :mrgreen:
Tak na marginesie to najbardziej chciałbym K20, ale póki co mnie nie stać. Wszystko pokaże życie. Pewnie jak zagości u mnie B16 to bedę chciał osiągnąć trzeciego Stage'a N/A. Ale mówie.. to kwestia czasu. W sumie od marca tego roku (wtedy ją kupiłem totalnie seryjną) i tak sporo zrobiłem (w moim mniemaniu). Marzy mi się jeszcze karbonowa maska i klapa :mrgreen:
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2006-12-02   

Tomac napisał/a:
Marzy mi się jeszcze karbonowa maska i klapa :mrgreen:


święte słowa :mrgreen:
 
 
 
Wiseguy 
www.S2000.pl


Auto: S2000 & Accord & Legend
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1755
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2006-12-03   

Fajny Civic, ja bym wsadzal odrazu B18 :)
 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2006-12-03   

No w sumie cenowo tak samo wychodzą. Tyle że jak B18 to już musowo hamulce trzeba zmieniać, a to jak wiadomo podraża sprawę :-/
 
 
Wiseguy 
www.S2000.pl


Auto: S2000 & Accord & Legend
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1755
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2006-12-03   

Tomac napisał/a:
No w sumie cenowo tak samo wychodzą. Tyle że jak B18 to już musowo hamulce trzeba zmieniać, a to jak wiadomo podraża sprawę :-/

Tarcze i klocki Tarox-a i sprawe hamulców masz załatwioną :-)
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2006-12-03   

no tarox napewno podroży sprawe i to konkretnie.
 
 
 
Wiseguy 
www.S2000.pl


Auto: S2000 & Accord & Legend
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1755
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2006-12-04   

Deox napisał/a:
no tarox napewno podroży sprawe i to konkretnie.

Za tarcze i klocki wyjdzie gdzieś 1400 zł.
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2006-12-04   

cena powalająca na kolana :shock: jak ktoś nie cierpi na brak gotówki to spoko, ale jak liczy sie złotówki to można zemdleć na sam widok tych cyferek. druga sprawa, to trzeba miec gdzie taki sprzęt wykorzystać.
 
 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2006-12-05   

Narazie pozostane przy serii.. jest wystarczająco.. :mrgreen:
 
 
MANDI


Auto: BMW E46
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 89
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-12-05   

Patrze i patrze i... mi sie podoba coraz bardziej :) Pamietam fotke totalnej serii po zakupie na stalowkach srebrnych? Smiesznie, a teraz rasowy furak. Hmm, moze tez wroce do 6gen... PS: a mocy nigdy nie jest wystarczajaco :mrgreen: nawet u mnie majac teraz upragnione B16 8-) (szkoda chyba, ze w Del Solu). pozdro!
 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2006-12-06   

No wiadomo mocy nigdy za dużo, ale w sumie teraz i tak objeżdżam większość niemieckich dwólitrówek :mrgreen:
Co do delSola to furak fajny, ale niestety masa zabija w nim osiągi ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna