Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Civic EG6 b16T by sawczen
Autor Wiadomość
sawczen 


Auto: Civic EG6 Turbo
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 547
Skąd: Tczew
Wysłany: 2014-08-20   


Kreski z wczoraj :) Byłoby więcej, gdyby nie to, że opona zechciała pokrzyżować plany i oderwał się kawałek bieżnika, uniemożliwiając dalsze jeżdżenie po rolkach. Gdybym był na miejscu, to może mógłbym przełożyć opony z przodu na tył, żeby dokończyć, no ale nie było mnie niestety, tylko zostawiłem auto w VTG i Rysiek podjechał zrolować :)
Niemniej jest wynik, który chciałem osiągnąć i się udało, przebita granica 500KM, doładowanie takie jak było, odcinka nie przesunięta.. docelowo chcemy zrobić 1.65 - 1.7 bara + odcinkę na 8800 rpm lub nawet 9000, zależnie czy będzie to przynosiło jakiś efekt przyrostowy :) Ponadto trzeba pokręcić jeszcze kółkami, na których można ugrać może kilka KM no i szybszy boost :)

Tak czy siak jest dobrze, dziś od rana ogarniałem temat nowych opon i jako, że wcześniej miałem mieszankę super soft, potem soft i niestety soft się poddała.. to kupiłem znowu super soft ;) niemniej na następny sezon profile raczej wpadną jako drugi zestaw, a na ulicę do walenia kilometrów w trasie itd. będzie jakaś bardziej cywilna opona raczej :)

W Niedzielę 1/4 mili w Ełku, a w następną sobotę finał Night Power w Słupsku :)
 
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2014-08-20   

sawczen napisał/a:
docelowo chcemy zrobić 1.65 - 1.7 bara + odcinkę na 8800 rpm lub nawet 9000

daj jej trochę pojeździć przed następną rozbiórką... :mrgreen:
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
dymek6300 


Auto: Integra Type R
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 177
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2014-08-20   

:shock:
_________________
Było: Civic MB1 D16Y3; Prelude BB1 H22A2; Civic MB1 D16Y2 Jest: Integra DC2 B18C6
 
 
 
B16a2 Mugen 


Auto: Eg3 K24z3
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 118
Skąd: Kamien Pomorski
Wysłany: 2014-08-20   

Niezły kotek,myślę ze w przyszłości jeszcze ja po oglądam na wilczych. ;-)
 
 
 
sawczen 


Auto: Civic EG6 Turbo
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 547
Skąd: Tczew
Wysłany: 2014-08-20   

Fawor, fuck off and die - słyszałeś kiedyś takie powiedzonko? :D Darton 300 wg producenta lekko znosi 25psi czyli 1,72 bara :) raczej nie chcę być beta testerem nowego doładowania, które one wytrzymują :) ale 1,7 jest bezpiecznie raczej :P o ile turbo tyle zapoda :D a silnik jest raczej przygotowany pod wysokie kręcenie ;)
 
 
 
stiepe

Auto: eg Ka Tłeny
Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 52
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-08-20   

grubiotko wyszlo ;-)
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2014-08-20   

O kurde, dopiero teraz zobaczyłem wykres...Auto po zmianie biegu idzie pełnym boostem czy jeszcze buduje? Bo mi osobiście ten przebieg mocno się nie podoba :roll:
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
sawczen 


Auto: Civic EG6 Turbo
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 547
Skąd: Tczew
Wysłany: 2014-08-20   

idzie boostem :) dlatego wykresem się raczej nie przejmuję, przynajmniej trakcja będzie :) Takie uroki dużego turbo w małej pojemności, życie :)
 
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2014-08-20   

Wiem, że lubisz Sawczenik moje teoretyczne rozkminy :D Więc heja, znalazłem chwile czasu i odpaliłem... painta :P Porównujemy tylko moment, bo to on idealnie pokazuje możliwości pompowania turbo.

Zielony - Twoja poprzednia turbina z wynikiem na 423KM
Rózowy - ori GT35 0,63 z wynikiem na końcu 550whp, 81mm bore, z hondatechu
Czerwony - Ralfi :)



Moje wnioski:
1. widać, ze GT35 do B16 jest mega lagowe i OEM coś tam pomaga, jednak wykresowo nie jest to wg mnie mega dużo. Pytanie tylko jaka jest różnica w załadowaniu i odczuciu na kołach na ulicy...
2. Ralfi ma mega dobraną turbinę, bo przebieg jest kopią Twojego starego na mniejszym turbo, ale po prostu podwindowany do góry o niebotyczną wartość :shock: Tak faktycznie to pełnym momentem Ty masz uzytecznego zakresu 1500obr, a on 3500...czekam z niecierpliwością na wyniki z Ełku :) Oby dopisała trakcja i pogoda, żeby bylo miarodajne porównanie i adekwatny wynik.
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
sawczen 


Auto: Civic EG6 Turbo
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 547
Skąd: Tczew
Wysłany: 2014-08-21   

Po 1. Kim jest Ralfi? bo chyba nie znam.

Po 2. Miarodajne porównanie w Ełku? ale do czego? :) Chyba tylko do setupu z zeszłego roku w Ełku kiedy zrobiłem 12,77 na GT28RS z 1 barem i mocą 330KM :)

Po 3. Kocham Twoje teoretyzowanie, Ty mój misiaku <3 :lol: kiss kiss :*

Po 4. Nie wiem po ch.. drążysz temat, skoro jeszcze żadnego wyniku nie zrobiłem tym setupem i nie ma co gdybać jak będzie :)

Po 5. Strojenie zostało przerwane przez oderwany bieżnik z opony, to jest tylko lekko poprawione to co zrobiliśmy na ulicy kilka dni wcześniej w deszczu :)

Po 6. Odcinka będzie przesuwana, kółkami będzie regulowane (co da ciut lepszego spoola, prawda mistrzu?) a boost będzie podnoszony - strojenie będzie dokończone na początku września.

Po 7. Turbo jest jak gacie - zawsze można stare wyrzucić i kupić nowe :) Jak będzie chvjowo na tym, to w czym problem, żeby zmienić? Ja nie widzę takowego ;) zmiana turbo u mnie to chwila roboty :)

Po 8. Jeśli Ralfim nazywasz Rafiego i jego białe EG B-king, to ma przecież tam turbo, które u mnie nazwałeś jeszcze zimą źle dobranym i za dużym, że wstanie za odcinką itd., a teraz piszesz:

Fawor napisał/a:
Ralfi ma mega dobraną turbinę, bo przebieg jest kopią Twojego starego na mniejszym turbo, ale po prostu podwindowany do góry o niebotyczną wartość :shock:


Sherlocku, co się z Tobą dzieje? :roll: Czyżbyś nie wziął pod wgląd tego, że Ra(l)fi :lol: ma krótki żeliwny kolektor (notabene do pewnego czasu uważany przez Ciebie za gówno kotłujące spaliny i nie działające w turbo :> ) i dzięki temu ma pewnie dużo lepszego spoola niż ja z nierównoodległościowym baranie? Kolektor też można zmienić, ale spokojnie... Potrzebuję czasu :)

Po 9. Co mi z tego, że na poprzednim mniejszym turbo miałem 400 momentu przy 6k rpm skoro potem on spadał? Nie potrzebuję peaka doładowania za szybko, bo to tylko strata trakcji, a potem auto puchnie, tak też było na gt28rs, że fajnie było na dole, a potem już dupsko... :)

Zaraz będzie, że Twoje doktorskie argumenty i niebywałe umiejętności w porónywaniu do siebie wykresów różnych setupów odbieram jako atak :lol: :lol: :hurra: :serce: ale naprawdę zaprzestałbym gdybania i oceniania jaki to nie jest chvujowy wykres, dopóki nie zrobię z tym turbo jakichś, przejazdów i czasów na suchej nawierzchni :) Dodać należy, że strojenie zostanie dokończone przed dwiema imprezami, na których będą prawdopodobnie najlepsze warunki ;)

Fawor, chapeau bas jeśli okaże się, że miałeś rację i w tym sezonie na tym turbo nie zejdę poniżej 12,3, wtedy będzie długa przerwa i wyczekiwanie sezonu 2015, czas na myślenie jakie turbo zastosować, żeby było dobrze... albo po prostu zostanie to samo turbo, a psiknę 100 KM od 5,5krpm z butli :) Możliwości jest bardzo dużo, ograniczenie mam tylko jedno - PINIONDZE :)

Przemek, peace & love :serce:

PS. Musiałeś się w chvj nudzić, a nie znaleźć chwilę czasu :D Poza tym nie można porównać żadnego z tych 'przebiegów momentów' do siebie ;) bo skąd wiesz na jakiej głowicy i na jakim setupie wałków choćby był wynik na ori gt35 z hondatechu? Rafi też ma inaczej zrobioną głowicę... Takie kurva sobie gdybanie z nudów :D MI LAJK IT :)

Szwagier ma 620KM, ori garretta gt3582 na BB, zajebisty przebieg wykresu, 2.0 pojemności i co z tego? :) Teoria, wykresy nie jadą...
 
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2014-08-21   

Co ja z tym Ralfi..chyba po rozmowie o stroicielu z Torunia mi zostało :)

Ogólnie...nie wiem co dalej napisać :) Dla mnie to było porównanie co jest, co było, co można (i wyszło, ze z ori GT35 sam się pomyliłem, bo sądziłem, ze bedzie mega lepsza) i tyle. Dopisałbym coś jeszcze, ale już wystarczy :) Czekamy na niedzielę.
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
sawczen 


Auto: Civic EG6 Turbo
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 547
Skąd: Tczew
Wysłany: 2014-08-26   

Oficjalnie rzecz ujmując V mazurski moto show w Ełku to była najgorzej zorganizowana (co zrobiona? :D ) impreza, na której w ciągu ostatnich trzech lat się pojawiłem.. zawsze pod względem organizacji MMS w Ełku był jedną z gorszych organizacyjnie imprez, ale w niedzielę DEZorganizacja i brak jakiegokolwiek 'poważnego' podejścia do tematu przez (dez)organizatorów przeszły granice absurdu...

zrobiłem 3 miejsce w STREET FWD, miejsca przydzielone po czasach ET z eliminacji. Pogoda deszczowa, bardzo deszczowa - ale ona nie była powodem dezorganizacji na imprezie. Tak czy siak - auto ładnie się rozpędza, bo mimo najlepszego ET rzędu 14,51, na mecie było 187km/h z 60ft 2,8x :)

Dla porównania Szwagier bawiąc się tylko boostem, startując z jakichś tam obrotów bez procedury i bez kontroli trakcji zrobił 14,39 z podobną prędkością na mecie, a Dawid Sprycha w białym Scirocco (tym samym, które wygrało Night Power w Olsztynie) startując bez procedury z włączoną seryjną kontrolą trakcji zrobił 14,31 i nas objechał jak szczeniaków hehe :D Ja co przejazd kombinowałem coś z kontrolą trakcji (ciężko to ustawić dobrze na mokrym w momencie kiedy raz pada i są kałuże, a za chwilę przestaje padać i auta trochę kałuże rozjeżdżają i odwrotnie... przed ostatnim przejazdem obniżyłem trochę ciśnienie w oponach i wystartowałem z innych obrotów - co ciekawe ET wtedy zrobiłem najlepsze, ale z najgorszym 60FT z tego co pamiętam :)

co by nie było.. w sobotę finałowa runda Night Power w Słupsku, a w niedzielę po powrocie postaramy się na ulicy zrobić docelowe doładowanie i obroty, jak dobrze pójdzie to w poniedziałek 1 września wjedziemy znowu na rolki po nowy wynik :)

Nawet nie mam co pokazywać z tej imprezy.. chociaż może jak się odkopię trochę ze sprzątaniem i ogarnianiem auta pod wyjazd do Słupska, to wrzucę któryś z onboardów z GoPro :)


Kilka dni przed wyjazdem do Ełku przyszła od Pita rozpóreczka.. także wracam do trzypunktowego pałąka, wydaje się być lepsza trakcja trochę dzięki temu, że kielichy są sztywno z grodzią zaparte - a może to placebo :)





pozdro :)
 
 
 
grafix 


Auto: DC2 B18C6
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 279
Skąd: KRK
Wysłany: 2014-08-26   

Jakie masz egt na pełnym ogniu ?
_________________

 
 
 
dymek6300 


Auto: Integra Type R
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 177
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2014-08-26   

widzę bawisz się ostro furą...dobrze :mrgreen: BTW co do Ełku widzę, że nie mam czego żałować :roll:
_________________
Było: Civic MB1 D16Y3; Prelude BB1 H22A2; Civic MB1 D16Y2 Jest: Integra DC2 B18C6
 
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2014-08-26   

sawczen napisał/a:
Oficjalnie rzecz ujmując V mazurski moto show w Ełku to była najgorzej zorganizowana (co zrobiona? :D ) impreza, na której w ciągu ostatnich trzech lat się pojawiłem..

ogólnie to mocno odpuściłem sobie ten sezon, ale co czytam opinie to praktycznie z każdej imprezy, na której planowałem się pojawić, było coś nie tak - raz mocniej, raz mniej :) Ciekawe jak bedzie na ostatnich Wilczych..
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna