Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
mazda mx-5 NC
Autor Wiadomość
KAMILcom 
intercooler turbo


Auto: Charade 1.0
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 719
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2011-01-10   

bez przesady, jeżeli amory są świeże to powinno być wsio OK. wolał bym springi za 170ojro niż chiński gwint za 2x tyle
_________________
size is nothing... boost is EVERYTHING
 
 
irakleo 


Auto: MX-5 Turbo Greddy
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 100
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-10   

obstawiam że fabryka zamontowała w Twojej NC Bilsteiny B6 (łatwo to sprawdzić - skręć przednie koła i powinieneś zobaczyć żółte amory). Jeśli masz B6 to delikatnie niższa sprężyna nie powinna kolidować z tym amorem - tak przynajmniej twierdzą fachowcy z firmy Zerkopol, którzy zajmują się na co dzień serwisem tych amortyzatorów. Nowy, markowy gwint będzie kosztował sporo....bez kilku tys.zł nie masz czego szukać ;-) Polecam kompletny zestaw Teina Super Street ze sterowaniem EDFC z kabiny :lol:
_________________

 
 
 
matpilch 


Auto: mazda mx-5
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 145
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-01-10   

tak tak, to wersja sport i sa zolte bilsteiny. nie mam zamiaru wydawac kilka tys na teiny, to nie moj kierunek. zastanawiam sie tylko czy -30/35 to nie bedzie za duzo... jak myslicie?
_________________
Blog Podwójna Ciągła Premiera Sorento
 
 
Youtro 


Auto: Corolla '15
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 918
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-01-10   

druga fotka bardzo klimatyczna :)

marzyłem kiedyś o mx5 ale chyba już niezdążę zrealizować tego marzenia...
_________________

 
 
Bartek! 


Auto: m5 f10, m3 e36,1/2 328 e36, cl55 amg
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 8064
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-10   

Youtro napisał/a:
druga fotka bardzo klimatyczna :)

marzyłem kiedyś o mx5 ale chyba już niezdążę zrealizować tego marzenia...


jakieś choróbsko Cię dopadło? :roll:
współczuje :-|
_________________
Zawód - SYN :lol:
 
 
irakleo 


Auto: MX-5 Turbo Greddy
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 100
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-10   

matpilch napisał/a:
zastanawiam sie tylko czy -30/35 to nie bedzie za duzo... jak myslicie?

sam się przekonasz ile dróg po takim modzie będzie dla Ciebie nieprzejezdnych :mrgreen: Miata ma i tak bardzo mały prześwit....3-4 cm w dół i każdy "leżący policjant" zaatakuje podłużnice Twojego auta ;-) Po pół roku jazdy na niskim zawiasie widok samochodu od dołu na podnośniku przyprawia o dreszcze.
_________________

 
 
 
matpilch 


Auto: mazda mx-5
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 145
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-01-10   

irakleo napisał/a:

sam się przekonasz ile dróg po takim modzie będzie dla Ciebie nieprzejezdnych :mrgreen: Miata ma i tak bardzo mały prześwit....3-4 cm w dół i każdy "leżący policjant" zaatakuje podłużnice Twojego auta ;-) Po pół roku jazdy na niskim zawiasie widok samochodu od dołu na podnośniku przyprawia o dreszcze.


chyba nie mowisz o NC :mrgreen: przeciez wszyscy mnie objezdzaja 'co to takie wysokie' i 'wez to obniz' a na jdmst to wogole z obrzydzeniem na takie cuda patrza, haha.

a mowiac powaznie, wlasnie dlatego zastanawiam sie czy -20 nie bedzie kompromisem
 
 
Youtro 


Auto: Corolla '15
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 918
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-01-10   

Bartek!, nie tylko problem w tym, że mx5 to mało rodzinny samochód ;)
_________________

 
 
Bartek! 


Auto: m5 f10, m3 e36,1/2 328 e36, cl55 amg
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 8064
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-10   

Youtro napisał/a:
Bartek!, nie tylko problem w tym, że mx5 to mało rodzinny samochód ;)


wiem wiem, domyślam się o co chodzi :)
dlatego ja teraz kupuje wszystkie dziwne auta i realizuje marzenia bo pozniej nie bedize możliwości
_________________
Zawód - SYN :lol:
 
 
Krychu 
Król Spamu


Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 8631
Skąd: ____________________
Wysłany: 2011-01-10   

no troche kozica jest, -35mm to minimum jesli ma byc w ogole widac jakiekolwiek obnizenie
_________________
 
 
Wiseguy 
www.S2000.pl


Auto: S2000 & Accord & Legend
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1737
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-01-13   

Przy gwinice, masz pełną regulacje, amor zawsze chodzi w odpowiednim zakresie pracy, przychodzi zima to np. podnosisz samochód, jedziesz poszaleć skręcasz amory na maxa itd
A tu wsadzasz spręzyuny do seryjnych amorów, one w tym momencie chodzą w zakresie jakiego nie przewidział producent, samochód dziwnie się zachowuje, jedho trakcja się pogarsza itd.
Amor dostaje szybo po dupie, traci na sprawności z za chwile masz wydatek.

Co z tego że to B6, są dwa rodzaje do seryjnych i obniżanych zawieszeń.
_________________

Honda S2000
Honda Accord
Acura Legend GS
 
 
ember 
.e


Auto: niebieski sedan
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2379
Skąd: Syrynia / Wrocław
Wysłany: 2011-01-13   

Wiseguy napisał/a:
Co z tego że to B6, są dwa rodzaje do seryjnych i obniżanych zawieszeń.

do obnizanych jest B8. B6 jest utwardzony do seryjnej wysokosci.
_________________
 
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7424
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-13   

ładna ta maździocha, fajny kolorek! rób -35mm i nie marudź ;)
_________________

 
 
matpilch 


Auto: mazda mx-5
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 145
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-01-13   

czyli mam 2 wyjscia.
1. kupuje np teina + sprezyny -30mm = wydaje kupe kasy na cudowny sprzet ktory znacznie poprawi trakcje auta i look, ale bede sie o niego trzasl na kazdej gorszej drodze, a nawet tu na slasku takich jest kilka. dodam ze obecnie nie stac mnie na ta opcje... poza tym srednio mi sie podoba wydawanie takiej kasy na zawias.

2. kupuje sprezyny -20/30 + seryjny zawias = wydaje ledwo ~170 euro i ryzykuje ze kiedys tam wykrzaczy mi sie b6. po drugie, koledzy miatowcy uwazaja ze -30 nawet to nie tak duzo i bilstein to zniesie. pamietajcie ze ma ledwo 30k po niemieckich drogach a i teraz te ~9k jest w wiekszosci po autostradach.

imo, pojde w bramke numer 2 a pozniej sie zobaczy ;d
 
 
ravestation 


Auto: s3 & cayman s & ccw heist
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 559
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-01-13   

już nie przesadzaj, że będziesz trząsł się w obawie o zawias... ja u siebie, w NA, która jest o niebo niższa serynie od NC mam opuszczony zawias na maxa w dół i jeżdżę po tych równych i tych mniej równych drogach i jakoś zawias już 2 sezony przeżył... zawias to akurat jedna z tych rzeczy, na które warto wydać więcej

ale nie sądzę, by takie -35mm specjalnie zajechały Ci seryjne amory, więcej jak nie masz kasy kup springi, najwyżej za jakiś czas kupisz nowy zawias ;-)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna