Za namowa Irakleo już jakiś czas temu miałem wrzucić tu swoje auto ale jakoś ciągle z czasu nie miałem. Dziś znalazłem chwile i jest.. kolejna nudna MX-5tka. Posiadam ja od prawie 4 lata a dłubać i bawić się nią zacząłem 2 lata temu Mazda ma parę modów większość raczej popularnych wiec nic specjalnego. Była to seryjnie 1.6 115km bez abs'u z jedna poduszka i wspomaganiem ale wleciało i wyleciało parę rzeczy. Z racji mody na turbo (bez obrazy dla nikogo) postanowiłem pozostać przy wolnossaku. sadze ze auto ma teraz około 150-160KM chodź nie było hamowane ale poprawie to na wiosnę.
Silnik:
swap z 1.6(115KM) na 1.8(140KM) z NB (2000r)
ITB/IRTB
wydech 2" przelot + fajny tlumik srodkowy i m-tech drugi, końcówka prawi jak seria
kolektor 4-2-1 z anglii
olej Motul V300 15W50
MegaSquirt 2
COPs
Napęd:
wału półosiek i dyfer z torsenem
nowsza skrzyni z NB
seryjny dyfer zaspawany (100%) do driftu
zamach z 1.6
tarcza sprzęgła 1.6 przerobiona na spiek 4 łopatkowy
wzmocniony docisk sprzęgła 1.6
Zawieszenie:
rozpórka tylna dolna
TEIN Super Street Dampers + górne mocowania
poliuretan we wszystkich wahaczach
przedni stabilizator zmieniony z 19mm na 24mm
tylni stabilizator zmieniony z 9mm na 19mm
zwiększony kat skrętu kol
agresywne nastawy geometrii
Hamulce:
swap na hamulce z NBFL prze 270mm tyl 275mm (byly 235mm)
klocki FERODO Premier
Tarcze jakies siakies
przewody w stalowym oplocie Hel'a
Kola:
Enkei'e 15"/6,5" z nbfl'a
Enkei'e RS5 17"/7"
YOKOHAMA Parade 205/40 i 215/40
TOYO T1R 195/50/15
Audio:
radio Sony
głośniki: przód PIONEER TS-A172C
Co do planów na ten sezon.... dojdzie parę NM i KM zostanie zrobiona serwisówka (wszystkie drobiazgi uszczelki plyny) oraz buda zostanie rozebrana i zabezpieczona oraz poprawiona lakierniczo nie mylić z blacharka która prawdopodobnie zostanie tak jak jest czyli rysy wgniecenia odpryski wszędzie... jak będę miał kasę to zostanie to zrobione puki co liczy się dla mnie jak auto jeździ a wygląd jest gdzieś dalej
Lista modyfikacji robi spore wrażenie. Aż nie chce się wierzyć, że w serii był z tyłu taki cienki stabilizator Fajnie musi taka Mazda jeździć I jest ich na forum coraz więcej
I jakieś foty generalnie by się przydały...
auto zapierdziela niemiłosiernie na zakrętach a kierowca dobrze wie o co w tym chodzi!
_________________ www.TGauto.pl
600-27-41-56
Oficjalny sprzedawca: Ultralite, Buddy Club, Ksport, D2racing.
W ofercie: Koni , Bilstein, EBC, Mak, TSR i wiele innych
!Sprowadzamy wszystkie części na zamówienie!
Wczoraj net mi nie banglal i juz zabawe ze zdjeciami sobie zostawielm na dzis, kilka z nich na wiosne jak bedize porobione i pogoda to beda nowe te sa z maja 2010
teraz jest bardziej poobijana i ruda wychodzi na progach plus jest kubelek inaczej wychodzi wydech i kolektor ssacy jest inaczej wykonany caly z alu bez lacznikow elastycznych jak znajde zdjecia tych rzeczy to zapodam bo gdzies mi je wcielo
Słowik - tak z 17stkami wyszło jakoś tak ze kupiłem tanio i są ale w tym roku raczej lecą na handel i będę latał na 15 bo zależy mi na jak najmniejszej wadze masy nieresorowanej co do wagi to sadze ze kolo serii 950KG niestety sporo ale nie ma z czego uciekać poza tym klatka nie wazy 3kg:/
Wulkanisko - dzięki , zaczęło sie od bezpieczeństwa - klatki
Chbr - oj tam wie... dużo jeszcze nauki przede mną, hmm mogla by być trochę szybsza ale to na wiosnę
widziałem Cie ziomek w tvn turbo, dawałeś rade za fajerą
przeszedłeś w końcu do nastepnego etapu? pytam bo to jak oni oceniają to jakaś żenua i pomimo najładniejszej jazdy nie wiem czy Cie wzieli
btw
też sie zgłosiłem ale nawet mejla złamasy nie raczyły napisać
subaryn tyle wzieli a evo zdyskryminowali
Bardzo fajna mazda, widząc ją w tvnturbo zastanawiałem się co jest na grzebane że wali marchewami
graty projektu i dołączę się do kolegów, 17 to chyba ciut za dużo...z resztą przekonasz się już wiosną
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum