1974 260z
Autor
Wiadomość
Radzio
Auto: 74 260z
Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 63 Skąd: Chicago IL USA
Wysłany: 2011-01-23 1974 260z
Witam wszystkich!
Ktos mnie poprosil zebym opisal troszke swoj niekonczoncy sie projekt.
MODEL: 1974 Datsun 260z 2d, waga 2200 lb - 997kg.
SILNIK: SR20DET(4 cylindry), oversized Cp pistons, eagle rods, HKS 263 intake cam, Ferrea valve springs, Weldon 600A fuel pump.
UKŁAD DOLOTOWY: GTX3071r, Hybrid IC, AEM 9" filter, Greddy type R bov.
UKŁAD WYDECHOWY: Greddy Manifold
ELEKTRONIKA: AEM EMS, wskazniki autometer.
UKŁAD NAPĘDOWY:,LSD differential, Arizona Z control arms, Derin bushings, poloski z 300zx, sprzeglo ACT 6 puck sprung.
ZAWIESZENIE: Koni 8611’s /ground control coilovers
UKŁAD HAMULCOWY: przod: 4 tloczkowe hamulce z mazdy rx7, tyl: hamulce z nissana s14, brake bias adjuster, klocki Hawk blue, tarcze brembo.
BODY-KIT: molded in flares, zderzak(i) z carbon fiber
ŚRODEK: Sparco pasy szelkowe, kierownica sparco, roll bar.
CAR-AUDIO: Usuniete
INNE: pewnie sa ale ciezko wszystko zpamietac o.O
ZDJĘCIA:
Zrobione przez Photomotive(Brad Sillars)
MOC: seria 150hp i po przeróbkach ???? mierzymy w co najmniej 530whp, jest zima wiec nie ma co tunowac teraz.
Status: W trakcie
Ostatnio zmieniony przez Radzio 2011-01-23, w całości zmieniany 1 raz
Radzio
Auto: 74 260z
Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 63 Skąd: Chicago IL USA
Wysłany: 2011-01-23
I jeszcze dzisiejsze zmiany:
Stare turbo(gt3082, poszly uszczelki)
I nowe GTX3071r
Yaca
BlackCartel.pl
Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008 Posty: 2640 Skąd: Mielec
Wysłany: 2011-01-23
wooow ale cudo!
ps. dawaj więcej zdjęć!!
aro
d(-_-)b
Auto: Black usdm Ej1/Black Ej6 B16
Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 203 Skąd: WRA....
Wysłany: 2011-01-23
fakt jest juz pozno ale chyba jeszcze nie śnie
jest przepiekny ten datsun
_________________
Deox
Administrator
Dołączył: 17 Lis 2006 Posty: 6317 Skąd: JDM Option
Wysłany: 2011-01-23
Cytat:
fakt jest juz pozno ale chyba jeszcze nie śnie
Mam to samo wrażenie. Idę więc się położyć, a rano zobaczę czy temat jeszcze istnieje.
Petarda i witamy kolegę gorąco.
Przepiękne Z!
ml3k0
Auto: kiedyś będzie
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 470 Skąd: Racibórz/Wrocław
Wysłany: 2011-01-23
nocne marki nie śpią , będziesz go gdzieś upalał czy nie?
WestSSJDM
dubby head
Auto: nh0ej9
Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 193 Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-01-23
kot petarda Zeto!
darkangle1
Auto: Czeskie & S4 B5 & 740i
Dołączył: 04 Sie 2008 Posty: 289 Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2011-01-23
przepiekny. coraz wiecej Datsunow na JDM-o. Powodzenia w modach i czekamy na wiecej
_________________ 313/509
E38 Thug life
Pilar
Auto: S2K AP1
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Kwi 2008 Posty: 3706 Skąd: Katowice
Deox
Administrator
Dołączył: 17 Lis 2006 Posty: 6317 Skąd: JDM Option
Wysłany: 2011-01-23
darkangle1 napisał/a: coraz wiecej Datsunow na JDM-o
Są trzy, więc start jest dobry.
KAMILcom
intercooler turbo
Auto: Charade 1.0
Dołączył: 09 Lip 2009 Posty: 719 Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2011-01-23
WOOOOOW
_________________size is nothing... boost is EVERYTHING
akMe
Auto: ed9
Dołączył: 03 Mar 2010 Posty: 630 Skąd: Gooooooorzów.
Wysłany: 2011-01-23
szkoda, ze nie mieszka w PL... ale moze i to dobrze??
Kazdy pewnie to mowi i ja napisze; jest piekny.
adino1
Auto: 987S , NC+, XC60 T6, V50
Dołączył: 13 Paź 2007 Posty: 2341 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-01-23
4...tylko się ukrywa hehe
co do auta, mistrz...tylko mam jedno ale, co do błotników i tych nadkoli...reszta malina! Jakieś foty środka?
_________________
Radzio
Auto: 74 260z
Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 63 Skąd: Chicago IL USA
Wysłany: 2011-01-23
dziekuje bardzo za mile przywitanie.
Mam starsza fotke ze srodka, troszke sie juz zmienilo ale nieduzo, inna galka etc.
edit: Jeszcze dodam ze auto bedzie siedzialo o jakies 4 centymetry nizej jak tylko zima minie.
rastle
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 1645 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2011-01-23 Re: 1974 260z
Radzio napisał/a: ...SILNIK: SR20DET
MOC: seria 150hp...
Od kiedy SR20det mialy 150 w serii ?
Bardzo ladna Zetka