Za namowa kolegi Japoniec postanowilem opisac swoje autko na tym forum ...
Tak wiec po wielu latach wzdychania i slinienia sie na widok GTR'a postanowilem sie troche rozpiescic i sobie je poprostu kupic ... Nadazyla sie okazja aby kupic naprawde szybkie i baaaardzo mocno doinwestowane autko za dobre pieniadze od znajomego ktory poprostu stracil nim zainteresowanie (niewiem jakim cudem mowiac szczerze) ... Autko to Nissan Skyline R33 GTR z 1995 roku w przepieknym kolorze Midnight Purple ... Auto zostalo zbudowane od podstaw w Track Day Performance (TDP.ie) w celu uczestniczenia glownie w wyscigach na 1/4 mili przy praktycznie braku limitu pienieznego ... Skyline ma 696.5 koni mocy i 600ftlb (815Nm) momentu przy 1.8 bara ...
Specyfikacja auta przedstawia sie nastepujaco (mysle ze jeszcze pare rzeczy na niej brakuje) - jest ona niestety w jezyku angielskim ale postaram sie z czasem przetlumaczyc na nasz ojczysty ...
SPEC LIST:
- R34 GTR N1 Engine Block (brand new),
- HKS 2.8 Stroker kit (Step 2,)
- Tomei Pro Cams (270, 10.50mm high lift cams X2),
- HKS T04Z single turbo conversion kit (HKS stainless steel manifold and downpipe, HKS actuator, Tial wastegate),
- SARD 800cc injectors x 6,
- Motec M600 ECU (launch control, high 1.8bar / low 1.4bar boost settings and anti lag – not setup),
- PACE 100mm intercooler kit,
- Mishimoto alloy rad,
- 4” Trust race spec full exhaust system with removable baffle (rated up to 1000BHP),
- HKS GD PRO triple plate clutch (1000bhp rated drag spec clutch),
- HKS SQV2 bov,
- Tomei oil restrictor,
- OS Giken lightened flywheel,
- TDP.ie street mashined (port & polish) cylinder head (fully rebuild with new parts),
- Tomei RB26 cam followers,
- ACL Race main bearings,
- ACL Race big end bearings,
- Tomei oversized oil pump,
- Tomei oil sump baffle,
- Tomei 1.2mm steel head gasket kit,
- MOCAL oil cooler,
- Tomei uprated fuel pump 300ltr/h,
- NISMO fuel regulator,
- RB Motorsport modified fuel rail,
- Tomei / OS GIKEN lightened cam pulleys,
- Power Enterprise kevlar timing belt kit,
- Splitfire coil packs x6,
- NGK Iridium spark plugs x6,
- TDP.ie custom 4” intake with 4” air filter,
- TDP.ie crank sensor kit (modified bottom pully & hidden cam sensor kit),
- TDP.ie map sensor & air temp kit,
- TDP.ie custom wiring for R33 GTR including boost control (Apexi),
- Gearbox built by MGT Racing (straight cut gears with higher 1st & 2nd gear, probably Route6 box set or dog box set),
- Tein bonet dampers,
-18" 9.5j +15ET CST HYPER PRO ZERO 1 alloys with Avon ZZ3 265/35 all way round,
- HKS drag spec suspension,
- EBC TURBO discs front & rear,
- Carbon Lorraine RC6 front brake pads,
- EBC Yellow Stuff rear brake pads,
- Trust clear cam pulley cover,
- NISMO oil cap,
- NISMO 3 bar rad cap,
- NISMO carbon fibre rear spoiler sides,
- Smithy’s chrome fusebox cover,
- Blue powder coated rocker cover, all turbo Pipes and rad brackets,
- NISMO gearknob,
- NISMO carbon front splitter,
- NISMO steering wheel,
- NISMO GT boss kit with HI-CAS (removable steering wheel),
- HKS Kansai Active ET-S torque controller,
- BLITZ Power Meter 3,
- NISMO GTR front & rear strut braces,
- Reinforced front suspension mounts,
- JVC KD-AVX1 CD, DVD player,
- Tinted windows all round (front brighter tint),
o jezu... to naprawde jest MONSTER tak szczerze - da sie tym jezdzic w miare normalnie po drogach czy to tylko auto do upalania? Liczba 815Nm niszczy mi uczucia o tej pozniej porze
lbalec, mowiac szczerze to tym autem mozna by spokojnie jezdzic na codzien gdyby nie sprzeglo dzialajace praktycznie w systemie 0 - 1 ... No ale co jak co przy startach na cwiartke radzi sobie wysmienicie ...
Widziane, macane, jeżdżone. miażdzy uczucia. A wyglada jak zwykły GTR Nic specjalnego. Ale serducho nadrabia wszystko !! Gratki i ogarniaj to. Nie wiedziałem Jocker ze znasz Japońca
_________________ Nayma.pl - Projektowanie stron www, ulotki, wizytówki. Lublin, Zamość, Chełm, Krasnystaw i cała Polska.
Kurna to widze stary ze Ty juz tutejszy stary wyjadacz normalnie ... Hehehe ... Fotki srodka beda jak bedzie w koncu wyczyszczony bo tego potrzebuje niestety ... Poza tym srodek to prawie totalna seria ... Hehehe ... Co do cwiartki to jak narazie niema sie co chwalic - jak beda dyszki to wtedy bedzie mozna ... Hehehe ...
dawałem głowę że pojawi się tu temat o nim zaczynając się takimi słowami :
Japoniec juz mnie kiedys "meczyl" jak opisalem swoje EVO V na SRT hehehe ... No ale tym razem zgodzilem sie gdyz autko naprawde zasluguje na pokazanie ludziom ...
MajloBHW napisał/a:
stracił nim zainteresowanie... WOW !!
MajloBHW poprzedni wlasciel mial je prawie 5 lat i to on zbudowal je od zera i wydal na to morze kasy ... Jego pasja zawsze byly szybkie motory i tylko przez wypadek przesiadl sie na cztery kolka ktore z czasem zrobily sie dla niego poprostu za wolne ... Teraz znowu smiga na szybkich dwoch kolkach i czerpie z tego ogromna przyjemnosc bo jak sam mowi w koncu "dorosl" do motoru ...
HołekTH, Hikiel wielkie dzieki ...
Pawco napisał/a:
PS:ja na SRT mam nick User
Widze ze jest tu kilku "userow" z SRT ... Dzieki Pawco ... Za kazdym razem kiedy mam watpliwosci czy dobrze zrobilem kupujac to auto wystarcza jedna przejazdzka pelnym ogniem lub tylko przekrecenia kluczyka w stacyjce (ahhh ten dzwiek RB) zeby rozwiac moje watpliwosci ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum