SILNIK: RB25DET
z grubsza mody do driftu
GT3076 - wstaje jak dzikie
Zawór upustowy HKS SSQV 2
Chłodnice wszystkiego
UKLAD WYDECHOWY:
Układ wydechowy cały 3,5" z końcowym wiadrem, ale chyba bedzie shotgun ?
ELEKTRONIKA:
strojenie na linku plus multidisplay od katoda/driftshop
UKLAD NAPĘDOWY:
skrzynia r33
sprzęgło ACT
przełożenia - różne
ZAWIESZENIE:
ISC drift
Drążki i wahacze D2 racing
Drążki i końckówki TEIN
Rozpórka Tanabe
Stabilizatory Tanabe
gumy do mocowania dyfra
poliuretany na całe zawiecho
Skręt:
geomaster
UKLAD HAMULCOWY:
hydrołapa wiwood
Korektor siły hamowania Wilwood pokrętło
hamulce przód i tył ze skaja
KOŁA:
SA3R 8x17 i 4x18
bbs z racinga 17
za niedługo coś nowego
BODY-KIT:
lekka maska
lekka klapa
pomarańczowe kierunki kouki
usunięte kierunki z błotników i antena radia
nadkola laminaty na nitonakrętkach
osłony pod zderzakami przód/tył
tył centralnie podnoszony
ŚRODEK:
fotele :Bimarco Futura
pasy: takata
kierownica: sparco
gała nismo
kuwetki
panele na drzwi karbon
deska flok czarny
klatka - turkus
Ma być czysto, i schludnie.
14tka, jedzie jak zła i psuje opony bardzo szybko.
trochę łikendowej kosmetyki czyli:
1- dołożone masy na silnik
2 - panel - deska okrojona do minimum, czyli został wyłącznik prądu i sterowanie multidisplayem. Gniazdo zapalniczki przeniesiona na bok deski, od strony pasażera, żeby nie przeszkadzało.
3 - kolektor wydechowy dodatkowo przykryty wyklejoną bandażami osłoną.
4 - powyklejane izolacją doloty
Do zrobienia zbieżność na dniach plus ustawienie zawieszenia i do wymiany jeszcze trochę złączek - superseali, kilka kabli trafi w peszle i zostało czekać na koło
Ostatnio zmieniony przez krisusc 2016-06-27, w całości zmieniany 10 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum