MODEL: Daihatsu Charade G100 1988r. (super zdrowa bez grama rdzy. sprowadzona z niemiec ponoć przebieg w tej budze wynosił około 40kkm)
dawca Daihatsu Charade GTti 1991r.
SILNIK:
seryjnie 1.0 cb-23 na gaźniku z automatem
swap 1.0 turbo benzyna, 2 wałki rozrządu, 3 cylindry. CB-80
silnik złożony z 3 innych
- seryjne kute tłoki - w b.dobrym stanie + tulejowanie
- wał po pierwszym szlifie + dorabiane panewki
- chłodnica wody nówka miedziana z Swifta 1.6
- cienki wentylator typu spal
- świece o seryjnej ciepłocie NGK v-line
- przewody megnecore 8,5mm
PLAN:
wyremontować na zapas drugą jednostke na najlepszych możliwych gratach
UKLAD DOLOTOWY:
- filtr stożkowy Fujita
- cały układ dolotowy robiony na lekkich aluminiowych rurach
- bov the sun
- intercooler z BMW 3
- turbo IHI wersja z chłodzeniem wodnym
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor seria nagwintowana pod EGT
- custom downpipe z baypasem 2.25" owinięty bandażem
- custom wydech 2 cale z kawasówki
- tłumik środkowy m-tech 50cm
- końcowy jakaś kupa
PLAN:
- zmienić końcowy
ELEKTRONIKA:
- ecu seria
- turbo timer blitz DTT z funkcją pomiaru boostu
- wskaźnik boost mechaniczny Greddy
- wskaźniki auto gauge z serii SM z peak - temperatura i ciśnienie oleju, EGT
PLAN:
- megasquirt
UKLAD NAPĘDOWY:
- seryjna skrzynia GTti
- tarcza sprzęgła wzmacniana Exedy
- Felgi alu 14" x 6,5 foundmetal made in italy
- lekkie koło zamachowe 3.5kg (seria 6.2kg)
ZAWIESZENIE:
- amortyzatory gazowe tokico
- przód sprężyny obniżające -40mm
- przednia górna rozpórka z GTti
- przednia dolna rozpórka i mocowania wahaczy z GTti
- zmodowana rozpórka na tył z applausa
- nowe wahacze, nowe drążki i końcówki drążków
- pozostałe elementy wypiaskowane
- wszystkie gumy wymienione na poliuretany super flex
- grube stabilizatory z GTti przód i tył
PLAN:
- gwint, albo jakieś nowe markowe amory ze springami
UKLAD HAMULCOWY:
PRZÓD:
- modyfikacja zwrotnicy
- tarcza BMW E30 260mm (seria 238mm)
- zmodyfikowany zacisk z hondy CRX IIIgen 262mm
- klocki ferodo premier
- pierścienie centrujące do tarczy
- dystanse 3mm
TYŁ:
-nowe japońskie tarczo piasty i klocki gtti
-nowe linki ręcznego
-zregenerowane zaciski, pomalowane proszkowo
-wszystkie przewody miedziane nowe
-przerobiony układ na przód i tył
-kolektor siły hamowania Wilwood
-większe serwo od applausa 1.6
-wszystkie przewody w oplocie stalowym hel
-płyn ferodo racing DOT5.1
PLAN: skończone
BODY-KIT:
- zmieniony kolor z czerwonego na czarny metalic (robił to poprzedni właściciel i wyszło to kiepsko)
- body kit z pakietu Vestatec (prawdopodobnie 1z2 sztuk w PL)
- tylny zderzak bez otworów na uszy holownicze
- klapa GTti z lotką po lifcie
- blenda przed liftowa
- lampy przed liftowe ryflowane
- lampy przód z pomalowanymi środkami na czarno
- zapinki na masce aerocatch carbon
- brak listew bocznych i grilla
PLANY:
- midwing, jeżeli kiedykolwiek go dostane
ŚRODEK:
- cały środek polakierowany przez mnie na biało
- większość plastików wyleciało, totalny brak tyłu
- Kierownica momo corse d32 z rare żółtym klaksonem
- Pasy kierowcy sandler z homologacją FIA 5pkt 3"
- Pasy pasażera sandler z homologacją FIA 4pkt prod schroth. góra 3'' dół 2''
- Fotele Bride z tajwanu
- podsufitka i boczki obite materiałem bride
- deska flok + kurnik na 3 zegary
- zmiana koloru wnętrza z pomocą farb VHT z szarego na czarny
- konsola środkowa z pakietu foch
- gałeczka 8 ball
CAR-AUDIO:[/b]
- brak
- może kiedyś coś lekkiego
INNE:
- akumulator w bagażniku
- brak wycieraczki i osprzętu z tyłu
PLAN:
-akumulator od jakiegoś motoru jak obecny sie skończy
ZDJECIA:
Przed remontem:
Po:
fotografem niestety nie jestem
MOC: seria (katalog) 101koni 130nm. Przed remontem było 110kunia i 140nm. Teraz na pewno więcej...
_________________ size is nothing... boost is EVERYTHING
Ostatnio zmieniony przez KAMILcom 2013-09-10, w całości zmieniany 19 razy
świetne auto!
po remoncie ma pewnie tyle momentu co seryjne b16
widziałbym tu jakieś fajne małe jdm-owe koło
osobiście podarowałbym sobie czarną maskę i klape
genialny niepozorniak! Przez 2 lata wujaszek miał takiego, 1.3 TX czyli 90KM, to był prawdziwy demon, wieeele razy łoił miejskich ścigantów, GTti to już w ogóle kosmos!
świetne auto!
po remoncie ma pewnie tyle momentu co seryjne b16
widziałbym tu jakieś fajne małe jdm-owe koło
osobiście podarowałbym sobie czarną maskę i klape
Dzięki
Maska i klapa to nie mój pomysł i na pewno ich nie będzie w nowej budzie. Szczególnie maski z której odpadł płat szpachli 10x5cm wkońcu po co podnosić ją na zawiasach i zamku jak można wyrównać dając więcej szpachli
Co do felg to marzą mi sie ronale R10
ale do tego czasu jak będe myślał nad kółkiem minie trochę czasu. To co mam teraz nawet mi sie podoba w tym kolorze. Dowiedziałem się dziś , że są to seryjne felgi od charady z wersji holenderskiej tylko brakuje im kapselków z epoki
pawela napisał/a:
genialny niepozorniak! Przez 2 lata wujaszek miał takiego, 1.3 TX czyli 90KM, to był prawdziwy demon, wieeele razy łoił miejskich ścigantów, GTti to już w ogóle kosmos!
Niepozorny to on może jest od tyłu, bo z przodu od razu widać że coś jest nie tak i sie ludzie dziwnie patrzą
_________________ size is nothing... boost is EVERYTHING
a zderzaki zostawił w czerni?
właściwie chyba auto nie ma wyglądac, mam wrażenie. robotę robi ic, który straszy. prócz tego z zewnątrz niczym nie szokuje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum