Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
DajHajsu Charade 1.0
Autor Wiadomość
KAMILcom 
intercooler turbo


Auto: Charade 1.0
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 719
Skąd: Grodzisk Maz.
  Wysłany: 2009-11-20   DajHajsu Charade 1.0

MODEL: Daihatsu Charade G100 1988r. (super zdrowa bez grama rdzy. sprowadzona z niemiec ponoć przebieg w tej budze wynosił około 40kkm)
dawca Daihatsu Charade GTti 1991r.
SILNIK:
seryjnie 1.0 cb-23 na gaźniku z automatem
swap 1.0 turbo benzyna, 2 wałki rozrządu, 3 cylindry. CB-80
silnik złożony z 3 innych
- seryjne kute tłoki - w b.dobrym stanie + tulejowanie
- wał po pierwszym szlifie + dorabiane panewki
- chłodnica wody nówka miedziana z Swifta 1.6
- cienki wentylator typu spal
- świece o seryjnej ciepłocie NGK v-line
- przewody megnecore 8,5mm

PLAN:
wyremontować na zapas drugą jednostke na najlepszych możliwych gratach

UKLAD DOLOTOWY:
- filtr stożkowy Fujita
- cały układ dolotowy robiony na lekkich aluminiowych rurach
- bov the sun
- intercooler z BMW 3
- turbo IHI wersja z chłodzeniem wodnym


PLAN:
-wieksza przepustnica
-porządny dolot IC>przepustnica
-turbo???


UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor seria nagwintowana pod EGT
- custom downpipe z baypasem 2.25" owinięty bandażem
- custom wydech 2 cale z kawasówki
- tłumik środkowy m-tech 50cm
- końcowy jakaś kupa

PLAN:

- zmienić końcowy


ELEKTRONIKA:

- ecu seria
- turbo timer blitz DTT z funkcją pomiaru boostu
- wskaźnik boost mechaniczny Greddy
- wskaźniki auto gauge z serii SM z peak - temperatura i ciśnienie oleju, EGT

PLAN:
- megasquirt


UKLAD NAPĘDOWY:
- seryjna skrzynia GTti
- tarcza sprzęgła wzmacniana Exedy
- Felgi alu 14" x 6,5 foundmetal made in italy
- lekkie koło zamachowe 3.5kg (seria 6.2kg)


ZAWIESZENIE:
- amortyzatory gazowe tokico
- przód sprężyny obniżające -40mm
- przednia górna rozpórka z GTti
- przednia dolna rozpórka i mocowania wahaczy z GTti
- zmodowana rozpórka na tył z applausa
- nowe wahacze, nowe drążki i końcówki drążków
- pozostałe elementy wypiaskowane
- wszystkie gumy wymienione na poliuretany super flex
- grube stabilizatory z GTti przód i tył

PLAN:
- gwint, albo jakieś nowe markowe amory ze springami


UKLAD HAMULCOWY:
PRZÓD:
- modyfikacja zwrotnicy
- tarcza BMW E30 260mm (seria 238mm)
- zmodyfikowany zacisk z hondy CRX IIIgen 262mm
- klocki ferodo premier
- pierścienie centrujące do tarczy
- dystanse 3mm
TYŁ:
-nowe japońskie tarczo piasty i klocki gtti
-nowe linki ręcznego

-zregenerowane zaciski, pomalowane proszkowo
-wszystkie przewody miedziane nowe
-przerobiony układ na przód i tył
-kolektor siły hamowania Wilwood
-większe serwo od applausa 1.6
-wszystkie przewody w oplocie stalowym hel
-płyn ferodo racing DOT5.1

PLAN: skończone

BODY-KIT:
- zmieniony kolor z czerwonego na czarny metalic (robił to poprzedni właściciel i wyszło to kiepsko)
- body kit z pakietu Vestatec (prawdopodobnie 1z2 sztuk w PL)
- tylny zderzak bez otworów na uszy holownicze
- klapa GTti z lotką po lifcie
- blenda przed liftowa
- lampy przed liftowe ryflowane
- lampy przód z pomalowanymi środkami na czarno
- zapinki na masce aerocatch carbon
- brak listew bocznych i grilla

PLANY:
- midwing, jeżeli kiedykolwiek go dostane

ŚRODEK:
- cały środek polakierowany przez mnie na biało
- większość plastików wyleciało, totalny brak tyłu
- Kierownica momo corse d32 z rare żółtym klaksonem
- Pasy kierowcy sandler z homologacją FIA 5pkt 3"
- Pasy pasażera sandler z homologacją FIA 4pkt prod schroth. góra 3'' dół 2''
- Fotele Bride z tajwanu
- podsufitka i boczki obite materiałem bride
- deska flok + kurnik na 3 zegary
- zmiana koloru wnętrza z pomocą farb VHT z szarego na czarny
- konsola środkowa z pakietu foch
- gałeczka 8 ball





CAR-AUDIO:[/b]
- brak

- może kiedyś coś lekkiego

INNE:
- akumulator w bagażniku
- brak wycieraczki i osprzętu z tyłu

PLAN:
-akumulator od jakiegoś motoru jak obecny sie skończy


ZDJECIA:





Przed remontem:


Po:




fotografem niestety nie jestem :-(

MOC: seria (katalog) 101koni 130nm. Przed remontem było 110kunia i 140nm. Teraz na pewno więcej...
_________________
size is nothing... boost is EVERYTHING
Ostatnio zmieniony przez KAMILcom 2013-09-10, w całości zmieniany 19 razy  
 
 
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2009-11-20   

świetne auto!
po remoncie ma pewnie tyle momentu co seryjne b16 :-D
widziałbym tu jakieś fajne małe jdm-owe koło
osobiście podarowałbym sobie czarną maskę i klape ;-)
 
 
 
Grzesieek 

Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 1296
Skąd: Orneta
Wysłany: 2009-11-20   

Masakra :D świetna zabaweczka, niepozorna i rzadko spotykana. Teraz tylko znajdź zdrową budę. Pozdro 8-)
 
 
pawela 


Auto: i moto ;)
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 261
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-11-20   

genialny niepozorniak! Przez 2 lata wujaszek miał takiego, 1.3 TX czyli 90KM, to był prawdziwy demon, wieeele razy łoił miejskich ścigantów, GTti to już w ogóle kosmos!
_________________
'92 HONDA CIVIC VTi 1.6 16V DOHC VTEC EG9
'00 SUZUKI GSF 600 N Bandit
 
 
KAMILcom 
intercooler turbo


Auto: Charade 1.0
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 719
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2009-11-20   

rdk napisał/a:
świetne auto!
po remoncie ma pewnie tyle momentu co seryjne b16 :-D
widziałbym tu jakieś fajne małe jdm-owe koło
osobiście podarowałbym sobie czarną maskę i klape ;-)


Dzięki

Maska i klapa to nie mój pomysł i na pewno ich nie będzie w nowej budzie. Szczególnie maski z której odpadł płat szpachli 10x5cm :oops: wkońcu po co podnosić ją na zawiasach i zamku jak można wyrównać dając więcej szpachli :lol:

Co do felg to marzą mi sie ronale R10



ale do tego czasu jak będe myślał nad kółkiem minie trochę czasu. To co mam teraz nawet mi sie podoba w tym kolorze. Dowiedziałem się dziś , że są to seryjne felgi od charady z wersji holenderskiej tylko brakuje im kapselków z epoki :-P


pawela napisał/a:
genialny niepozorniak! Przez 2 lata wujaszek miał takiego, 1.3 TX czyli 90KM, to był prawdziwy demon, wieeele razy łoił miejskich ścigantów, GTti to już w ogóle kosmos!


Niepozorny to on może jest od tyłu, bo z przodu od razu widać że coś jest nie tak i sie ludzie dziwnie patrzą :mrgreen:
_________________
size is nothing... boost is EVERYTHING
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-21   

Grzesieek napisał/a:
niepozorna
szczegolnie z przodu nic nie widać hahaaa

jak bedziesz mogl to kupuj takie ronale, beda extra pasowaly
_________________

 
 
Grzesieek 

Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 1296
Skąd: Orneta
Wysłany: 2009-11-21   

gaseb napisał/a:
Grzesieek napisał/a:
niepozorna
szczegolnie z przodu nic nie widać hahaaa

jak bedziesz mogl to kupuj takie ronale, beda extra pasowaly

I tak większość pewnie ogląda ją z tyłu ;)
A co do Ronali to się zgadzam ;)
 
 
Rudy Hiszpan' 

Auto: S14
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 848
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-21   

rdk napisał/a:

osobiście podarowałbym sobie czarną maskę i klape ;-)


a zderzaki zostawił w czerni? :-P
właściwie chyba auto nie ma wyglądac, mam wrażenie. robotę robi ic, który straszy. prócz tego z zewnątrz niczym nie szokuje.
 
 
Kleju 


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 589
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-11-21   

1 litr pojemności i dwa wałki, ale to musi wszystko malutkie być ;)

A auto ile waży?
_________________

 
 
KAMILcom 
intercooler turbo


Auto: Charade 1.0
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 719
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2009-11-21   

Kleju napisał/a:

A auto ile waży?


w optymistycznej wersji bez paliwa 700kg, a w rzeczywistości pewnie jakieś 750kg
_________________
size is nothing... boost is EVERYTHING
 
 
ember 
.e


Auto: niebieski sedan
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2379
Skąd: Syrynia / Wrocław
Wysłany: 2009-11-21   

zajebiste!
ogarnij bude do porzadku i bedzie mega kozak.
btw. przy ilu jest odcinka?
_________________
 
 
 
piti 


Auto: jza80, s14
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 99
Skąd: Radom
Wysłany: 2009-11-22   

ladne i nie pozorne :d gdby zakryc IC ;p jak mozesz wrzuc jakis filmik jak to jezdzi :D
_________________
 
 
 
Majstor 
CalifornicatioN

Auto: 508
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 1603
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2009-11-22   

http://www.youtube.com/watch?v=Xm0iIb6vCGU ;)
 
 
Japoniec 
:) The champ is here


Auto: Fiat 126p Maluch Trophy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 4060
Skąd: Sopot
Wysłany: 2009-11-22   

Matchbox dawał radę. Powodzenia w dalszej pracy nad tym autem.
_________________
Zaburzenia Narcystyczne
Idiolatria

Od lat bawią mnie do łez.
 
 
KAMILcom 
intercooler turbo


Auto: Charade 1.0
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 719
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2009-11-22   

Majstor napisał/a:
http://www.youtube.com/watch?v=Xm0iIb6vCGU ;)


1) filmik widać jeszcze za poprzedniego właściciela
2) start widać i słychać jaki był
3) z tego co widziałem pełne wnętrze
4) stary silnik ...

tutaj wnioski ze startu wyciągnięte
http://www.bobson.bajtek.net.pl/video/3.avi
w hondzie podobno niecałe 200 koni i 1tona

Za mojej kadencji mam tylko jeden film
http://www.youtube.com/watch?v=dIPkcUBtI3s
auto już wybebeszone, ale pasażer do lekkich nie należał :-P

2km po nakręceniu silnik sie po prostu skończył i już nigdy więcej nie ożył :cry:


Japoniec napisał/a:
Matchbox dawał radę. Powodzenia w dalszej pracy nad tym autem.


matchboxa już nie ma :mrgreen:

BTW w sobote prawdopodobnie jade po dawce budy :-D
_________________
size is nothing... boost is EVERYTHING
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna