Zamknięty przez: Emre 2014-05-06
Nissan 200sx S14a PMW
Autor
Wiadomość
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2011-07-17 Nissan 200sx S14a PMW
Nissan 200sx S14a Z-EDITION SR20DET
MODEL: 1998, coupe, 2d
SILNIK: SR20DET
- regulator ciśnienia paliwa
- wtryski seria 370 ccm
- silnik po rewizji - nowy wał
- panewki ACL RACE
- Silnik składany w KMS Engine Performance
- przewody zasilające olejem i wodą turbo w oplocie stalowym
- podstawka pod filtr oleju Autogauge
- olej Motul 300v Competition 15w50
plan: większa miska olejowa, chłodnica oleju
UKLAD DOLOTOWY:
- turbina (normal bb)
- FMIC gruby 10cm z orurowaniem
- Blow off valve HKS (old version)
- Apex'i Power Intake
- silikony
plan: topmount + gt30
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor apex performance type 2
- up pipe 3' apex performance
- downpipe 3' apex performance
- wydech 3' 5zigen
plan: ?
ELEKTRONIKA:
- ecu (normal)
- Mapsensor Motorola MPX 4250AP
- świece zapłonowe NGK "R" Iridium o ciepłocie 7
- Ecumaster DET3
- turbotimer D1 Spec
- wskaźniki Autogauge SM/SM peak Boost, EGT, Oil Press, Oil temp
- mocniejszy alternator z 300zx z32
- akumulator w bagażniku
plan: - SA + pompa wallbro 255l/h <blush> +siury 550 lub 740 cm³
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia (normal)
- szpera (mocno spięta - ledwo idzie obrócić koła w przeciwną stronę - grubsza płytka)
- sprzegło (normal)
- Olej w skrzyni oraz dyfrze Motul FF Competition 75w140
ZAWIESZENIE:
- amortyzatory Tokico HP
- Spręzyny Tein S-tech
- rozpórka przednia Tanabe
plan: rozpórka tylna Tanabe, grube stabilizatory, ew. gwint 10/8
KOŁA:
Enkei RP-01 9x17 ET 17 (et42-25mm)
Federal 595 RS-R
front: 235/45/17 rear: 255/40/17
UKLAD HAMULCOWY
- 350z z33 Brembo GT 4p /2p 324x30mm i 322x22
- tarcze i klocki: Brembo ORO + Ferodo DS2500
- pompa hamulcowa BM50 N1
- hydrauliczny ręczny
- usunięty modulator ABS
- przewody miedziane
- przewody teflonowe w oplocie stalowym Moquip
- nierdzewne złączki Moquip
BODY-KIT:
- Seria S14a Z-editon
plan - spoiler + wycieraczka delete
ŚRODEK:
- JDM Nismo Resin Black
- Kierownica Momo V35
- Naba Momo
- Quick release
- Fotel Komig RS 1000 FIA
- Pasy Corbeau SFi 16.1
- mocowanie fotela kms custom
- JDM Climatronic
- JDM Power folding mirror(s)
- DVD JVC
INNE:
JDM SILVIA Emblem (lightning)
JDM HID 6000K
DVD JVC
ZDJECIA:
[/list]
MOC: 200 KM w serii
Przeznaczenie:
Street Grip Drift Fun TA
obecnie auto wystrojone w KMS bezpiecznie na 1 bar
Ostatnio zmieniony przez PMW 2013-11-17, w całości zmieniany 15 razy
Matey
Fan Wódki
Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 4382 Skąd: JDM Option
Wysłany: 2011-07-17
Dobra baza Powodzenia w realizcji planów
_________________マテイ || JDM Bania Squad
piti
Auto: jza80, s14
Dołączył: 30 Lis 2008 Posty: 99 Skąd: Radom
Wysłany: 2011-07-17
widac ze juz ktos troche zainwestowal w nią, ale w Twoich rekach po planch bedzie robic robote
_________________
Paco
Auto: FORD
Dołączył: 21 Kwi 2007 Posty: 1994 Skąd: SGL Najlepsi!
Wysłany: 2011-07-17
Czarne s14a to jest to!
adino1
Auto: 987S , NC+, XC60 T6, V50
Dołączył: 13 Paź 2007 Posty: 2341 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-07-17
Ooooo to ten z allegro...gdybym miał wolną kaskę to bym go brał...fajnie, że trafił w dobre ręce powodzenia w modach i życzę wiele frajdy z jazdy!!!
_________________
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2011-07-17
adino1 napisał/a: fajnie, że trafił w dobre ręce
to było najfajniejsze S14a jakie oglądałem w tym czasie
_________________
Ostatnio zmieniony przez PMW 2014-05-03, w całości zmieniany 1 raz
adino1
Auto: 987S , NC+, XC60 T6, V50
Dołączył: 13 Paź 2007 Posty: 2341 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-07-17
jakbyś potrzebował jakiegoś aftermarketu z jp to zapraszam walcz i doprowadź go do stanu iglicy
_________________
Hikiel
Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 4470 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-07-17
Robi robotę!
_________________
Bartek!
Auto: m5 f10, m3 e36,1/2 328 e36, cl55 amg
Dołączył: 11 Mar 2007 Posty: 8064 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-17
wywal te felgi, ogarnij tę obcierkę i będzie mistrz !
jakie plany co do sprzęta? daily driver czy jakiś drift może?
_________________Zawód - SYN
ml3k0
Auto: kiedyś będzie
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 470 Skąd: Racibórz/Wrocław
Wysłany: 2011-07-17
będzie niszczyć system po reszcie modów
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2011-07-17
Bartek! napisał/a: daily driver
Sunday driver, klasyczny FR sports, żadnych driftów ma sie kleić i dobrze przyspeszać z samego dołu bez dziury
_________________
Słowik
Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 356 Skąd: London
Wysłany: 2011-07-17
Więcej Nissanów - ME LIKE
Rudy Hiszpan'
Auto: S14
Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 848 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-17
Widać sentyment do marki jeest Fajna ona i jak ktoś już wspomniał - było grzebane. Oby stan techniczny był nienaganny i wszystko szło z górki. Powodzenia w modach
Ali-En
Auto: N14 GTi Neo VVL
Dołączył: 26 Kwi 2010 Posty: 317 Skąd: Opole
Wysłany: 2011-07-17
PMW napisał/a: Sunday driver, klasyczny FR sports, żadnych driftów ma sie kleić i dobrze przyspeszać z samego dołu bez dziury
No to jak taki plan to koniecznie zmień turbo na GT28RS, bo 2871r szału z dołu nie robi, za to pięknie górą jedzie.
_________________
Japonia: kraj kwitnącej wiśni
Polska: Kraj kwitnącej lipy....
k20lover
Auto: RS3, MX5 NB
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 570 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-17
T51r też pięknie górą jedzie
gratuluje eScztrenastki i powodzenia w Modach