Auto: rs4
Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 386 Skąd: BHW
Wysłany: 2011-07-21 EVO 6
MODEL: 2002, Sedan Lancer Evo 6 rs2 LTD.
SILNIK: Seryjne 4g63 2litry turbo
UKLAD DOLOTOWY: turbina seria TME , intercooler Evo VI natrysk na ic
UKLAD WYDECHOWY: SuperSprint + Ralliart + apexi. 3 cale
ELEKTRONIKA: Seria + zegary Ralliart
UKLAD NAPĘDOWY: 4WD skrzynia 5, pasywny dyfer, magiel lock to lock 2 obroty z hakiem
ZAWIESZENIE: Ralliart
KOLA OPONY: felgi aluminiowe TME RalliArt 17, opony Yokohama ADVAN 225.45.17
UKLAD HAMULCOWY: Seryjne Brembo
BODY-KIT: Seryjne rs2
ŚRODEK: wersja limited
(podgrzewane i wentylowane fotele, skora + alcantara, pelna elektryka)
nakładki na pedały Ralliart
MOC: 286KM / 370Nm
Waga: podobno 1250. ale wydaje mi się ze jest spokojnie ponad 1300kg
plany: poznać auto bo narazie nawet nie wiem jaki olej i ile go wlewać <biggrin>
a tak zrobić serwis posprawdzać wszystko i cieszyć sie emerycka jazda <biggrin>
samochod jest SWIETNY <clap>
Ostatnio zmieniony przez MajloBHW 2012-08-21, w całości zmieniany 8 razy
dobrze ze czesto nie zawracam bo masz racje jest to dosyc klopotliwe
w warunkach bojowych idealna sprawa ale na parkingach itd sraka na maksa.
ludzie patrzą się na mnie jak na debila gdy w EVO wjeżdzam na miejsce parkingowe na 4 razy mojej dziewczynie to nawet taksówkarze zwracali uwagę żeby oddała auto chłopakowi jak jeździć nie umie bo szkoda
btw.
polecam wspomóc się ręcznym przy nawrotkach, jest piekielnie skuteczny
P.S.
jutro odbieram swoje po ponad 3 tygodniach niejeżdżenia i się już nie mogę doczekać żeby pokatać nowy dyfer
_________________ Zawód - SYN
michasek
Dołączył: 25 Lip 2007 Posty: 260 Skąd: Warszawa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum