calkiem spoko ale powiem to co zawsze ze przod w eg bez znaczka jest jakis "pusty". masz w planie jakas inna felge na lato? bo ta co masz teraz jakos nie pasi do calosci. czemu burta nie USDM skoro kupowales laminat??
Podejrzewam, że dlatego, iż nie każdy chce mieć "dziwną" rejestrację, do której przy pierwszej lepszej kontroli przyczepi się pan gliniarz... albo dziwnie wpasowany nasz kwadrat. Też bym brał z miejscem na normalną blachę. Ogólnie fajne jajo, nie ma się do czego przyczepić, widzę, że ganiana trochę po zakrętach- to dobrze Powodzenia w dalszych modach i upalaniu.
Co do felg to nie planuje zmiany. Obecne mi odpowiadaja zarowno wygladem (tak, jestem fanem polerowanych rantow;)) jak i waga (ok 6kg).
Co do burty USDM to jakos nigdy do mnie nie przemawiala, a juz w ogole te kombinowane rejstracje. No i staram sie ograniczac rzeczy o ktore moze sie czepiac policja do minimum;)
Dobry dolot i wydech mocno by odmuliły auto. Nie dziw się, że na seryjnej fifce pod autem (piszesz tylko o większych tłumikach, nie samych rurach) pokazuje takie wyniki.
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
A to widac zrobilem niezrozumialy opis. Od katalizatora jest caly wydech 2,25'' i dopiero koncowy Mtech znow zweza do 2''. Na wiosne chce dokonczyc wydech, czyli zrobic kolektor i sportowy kat ktore obecnie sa waskim gardlem. (Na jazde bez kata sie nie skusze - been there, done that. I pozytywow brak)
Wynik wydaje mi sie spoko jesli chodzi o moment, a te 5KM moze by sie znalazlo, gdyby silnik byl krecony wyzej niz 7200. To seryjnie Pmax jest przy 7600
Tymczasem dzis bylo zakonczenie sezonu, i udalo sie wreszcie wskoczyc na pudlo (mialem pare 4. miejsc w sezonie wiec łatka "wiecznie czwartego" zaczynala mnie powoli przesladowac.) Ze wzgledu na to, ze na jednej imprezie rozgrywaly sie finaly dwoch konkurenycjnych automobilklubow to w jedenj klasyfikacji bylem 3. a w drugiej 2. Daje to nadzieje na fajna zabawe w przyszlym sezonie
Zimowy update, mam nadzieje, ze nie ostatni. Jak Bartek! slusznie zauwazyl, przydalo by sie poprawic to i owo w zawieszeniu. Wybor padl na gwint AP.
Do kompletu bede szukal grubszych stabow niz te, co mam obecnie czyli 26mm(MB6) na przod zamiast 24(ITR), i 22mm(ITR) na tyl zamiast obecnych 14. Wzmocnienie pod grubszy stab juz jest. Poczatkowo byl w czarnej anodzie, jednak zdecydowalem sie go wypolerowac. Jak sie znudzi zawsze mozna wrocic do mniej krzykliwej opcji.
Jako, ze przedsprzedaz na Racingtires zakonczona - i umnie wyladowaly fedrale:
Na drugim zdjeciu porownanie z toyo T1R. Federale wydaja sie sporo szersze, ale to glownie zasluga zludzenia optycznego (budowa bieznika) i tego ze toyki sa juz dosc dojechane na bokach. Rzeczywista roznica szerokosci jest niewielka, federale nie sa tak "klockowate" jak r888.
Scianka boczna jest faktycznie twarda. Ciekawe jak sie bedzie na tym jezdzic.
Oraz ostatni element mojego monkey bar z tylu, czyli c-pillar bar:
Dwa dni temu odebralem samochod od lakiernika - zrobiona blacharka plus nowy lakier na calosc. Kolor pozostal bez zmian bo zawsze mi sie podobal;) (NH-537M).
Brakuje mi jeszcze paru drobiazgow (glownie zwiazane z chlodzeniem oleju) i bede gotowy na sezon. A wtedy tylko jezdzic:)
Tymczasem pare gratow czeka na montaz:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum