Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Honda Civic EG3 B18C4
Autor Wiadomość
Gorlis 


Auto: Civic B18C4
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 1089
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-11-12   Honda Civic EG3 B18C4

MODEL: 1993, hatchback, 3D

SILNIK:
- B18C4 + tloki itr (P73-00), glowica splanowana 0,3 mm, CR ok 11,6:1
- walki Brian Crower stg 2 + sprezynki i talerzyki Brian Crower
- regulowane kolka rozrzadu Unorthodox Racing
- wtryski denso 440cc (impreza wrx)
- chlodnica 25mm
- Tegiwa oil pan baffle
- olej Valvoline VR racing 5w50
- chlodnica oleju Setrab 16 rzedowa
- podkladka z termostatem Mocal


UKLAD DOLOTOWY:
- Kolektor dolotowy Edelbrock Performer X
- Uszczelka termo kolektora i przepustnicy
- przepustnica Professional Products 68mm
- silikonowe ramie dolotu by fmic.pl
- Mugen Airbox

UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor 4-2-1 Toda style 2,5''
- katalizator magnaflow 2,5'' 200cpsi
- pelen przelot 2,5'' nierdzewka
- koncowy M-tech przelotowy 2,5''

ELEKTRONIKA:
- ECU p28 strojenie by Ralfi
- VTEC@5700rpm
- odcinka@8600rpm
- wolne 900rpm
- wskazniki autogauge SM Peak Oil Temp + Oil Press + Water Temp

UKLAD NAPĘDOWY:
- S80 98' spec (fd 4,785 + LSD)
- lekki zamach 4,6kg
- sprzeglo OEM Honda ITR
- energy suspension shifter bushings

ZAWIESZENIE:
- gwint AP
- stabilizator przedni 24mm
- stabilizator tylny 22mm
- wzmocnienie pod stabilizator ftp
- komplet poliuretanow 85 Sh
- rozporka 3pkt. Benen tripod chrome
- rozporka przednia dolna OEM
- x-bar i rozporka tylnych kielichow custom
- c-pillar bar
- Opony: Federal 595 RS-R + Uniroyal Rainsport 2 + Profil Winter Extrema
- Felgi: 15" 949racing 6UL + 15'' OZ Superturismo WRC + 15'' a'la Volk ce28n
- nakretki chromowane
- LCA fake skunk2

UKLAD KIEROWNICZY:
- przekladnia kierownica z integry 2,98 lock-to-lock
- wyrzucone wspomaganie

UKLAD HAMULCOWY:
- przod tarcze 282, klocki Ferodo DS Performance
- tyl tarcze 260, klocki Ferodo Premier
- pompa 1'' ITR
- korektor z EG9
- przewody hamulcowe w oplocie HEL
- plyn ate blue racing

BODY-KIT:
- lakier: Battleship Gray (dawniej Pewter Gray Metallic NH-537M)
- Dokladka SSP Bodykits
- Kopia APR GTC-200 GT wing + custom mocowania wzorowane na J's racing
- maska laminat
- burta laminat
- usuniete listwy boczne
- lotka noblesse
- plaskie kierunkowskazy
- tylne lampy przerobione tak, aby swiecily cala szerokoscia

ŚRODEK:
- kierownica Personal Grinta 350mm
- regulowany dystans do kierownicy 25-55mm
- Recaro z ITRa
- pasy szelkowe 3'' Willans
- Honda Optional Audio Console
- nakladki na pedaly Sparco Piuma
- Tegiwa 360 Shifter Extension
- Alu galka
- skorzane mieszki z czerwonym szwem na reczny i drazek zmiany biegow
- elektryczne szyby
- boczki z alcantary
- kanapa ITR

INNE:
- centralny zamek + alarm
- skarpetki password:jdm
- korek wlewu oleju HKS
- magnetyczny korek spustowy w misce i skrzyni biegow
- ozdobne podkladki pod srubki

MOC
Seria: 169KM@7600 & 166Nm@6300
Bylo: 164KM@7100 & 171Nm@6250
Bylo: 183KM@7800 & 176Nm@6400
Jest: 232KM@7600 & 223Nm@6900


przyspieszenie 0-180:


Filmiki z zawodow: http://www.youtube.com/user/Gorlis/videos

Fotki:























Ostatnio zmieniony przez Gorlis 2016-08-04, w całości zmieniany 13 razy  
 
 
Dario 


Auto: Vtec!
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 2587
Skąd: WuWuA
Wysłany: 2011-11-12   

calkiem spoko ale powiem to co zawsze ze przod w eg bez znaczka jest jakis "pusty". masz w planie jakas inna felge na lato? bo ta co masz teraz jakos nie pasi do calosci. czemu burta nie USDM skoro kupowales laminat??
_________________

 
 
Grzesieek 

Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 1296
Skąd: Orneta
Wysłany: 2011-11-13   

Dario napisał/a:
czemu burta nie USDM skoro kupowales laminat??

Podejrzewam, że dlatego, iż nie każdy chce mieć "dziwną" rejestrację, do której przy pierwszej lepszej kontroli przyczepi się pan gliniarz... albo dziwnie wpasowany nasz kwadrat. Też bym brał z miejscem na normalną blachę. Ogólnie fajne jajo, nie ma się do czego przyczepić, widzę, że ganiana trochę po zakrętach- to dobrze ;-) Powodzenia w dalszych modach i upalaniu.
 
 
Gorlis 


Auto: Civic B18C4
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 1089
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-11-13   

Co do felg to nie planuje zmiany. Obecne mi odpowiadaja zarowno wygladem (tak, jestem fanem polerowanych rantow;)) jak i waga (ok 6kg).
Co do burty USDM to jakos nigdy do mnie nie przemawiala, a juz w ogole te kombinowane rejstracje. No i staram sie ograniczac rzeczy o ktore moze sie czepiac policja do minimum;)
_________________
www.facebook.com/CivicGorlis/
 
 
Bartek! 


Auto: m5 f10, m3 e36,1/2 328 e36, cl55 amg
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 8064
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-11-13   

zmień zawias, nie poznasz auta, poza tym całkiem spoko Civic
_________________
Zawód - SYN :lol:
 
 
Lil_P

Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 16
Skąd: Paprotnia
Wysłany: 2011-11-13   

Dobre Honda. Nie ma do czego się przyczepić
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2011-11-13   

Dobry dolot i wydech mocno by odmuliły auto. Nie dziw się, że na seryjnej fifce pod autem (piszesz tylko o większych tłumikach, nie samych rurach) pokazuje takie wyniki.
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
Gorlis 


Auto: Civic B18C4
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 1089
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-11-13   

A to widac zrobilem niezrozumialy opis. Od katalizatora jest caly wydech 2,25'' i dopiero koncowy Mtech znow zweza do 2''. Na wiosne chce dokonczyc wydech, czyli zrobic kolektor i sportowy kat ktore obecnie sa waskim gardlem. (Na jazde bez kata sie nie skusze - been there, done that. I pozytywow brak)
Wynik wydaje mi sie spoko jesli chodzi o moment, a te 5KM moze by sie znalazlo, gdyby silnik byl krecony wyzej niz 7200. To seryjnie Pmax jest przy 7600 :roll:

Tymczasem dzis bylo zakonczenie sezonu, i udalo sie wreszcie wskoczyc na pudlo (mialem pare 4. miejsc w sezonie wiec łatka "wiecznie czwartego" zaczynala mnie powoli przesladowac.) Ze wzgledu na to, ze na jednej imprezie rozgrywaly sie finaly dwoch konkurenycjnych automobilklubow to w jedenj klasyfikacji bylem 3. a w drugiej 2. Daje to nadzieje na fajna zabawe w przyszlym sezonie :-)
 
 
Gorlis 


Auto: Civic B18C4
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 1089
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-12-31   

Zimowy update, mam nadzieje, ze nie ostatni. Jak Bartek! slusznie zauwazyl, przydalo by sie poprawic to i owo w zawieszeniu. Wybor padl na gwint AP.


Do kompletu bede szukal grubszych stabow niz te, co mam obecnie czyli 26mm(MB6) na przod zamiast 24(ITR), i 22mm(ITR) na tyl zamiast obecnych 14. Wzmocnienie pod grubszy stab juz jest. Poczatkowo byl w czarnej anodzie, jednak zdecydowalem sie go wypolerowac. Jak sie znudzi zawsze mozna wrocic do mniej krzykliwej opcji.
 
 
Świeży


Auto: esczternaściea
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-31   

zdaj relacje z tego gwintu
_________________

 
 
artur 


Auto: yaris ts
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 582
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-12-31   

bedzie dobrze z tym blyszczacym subframem :)
 
 
!markos 
turbo vtak


Auto: hjundaj getz
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 2823
Skąd: waw
Wysłany: 2011-12-31   

Nie bedzie, bo momentalnie bedzie zasyfiony... Zdejmij reszte anody w kapieli, podpoleruj jeszcze raz i daj w czyta anode.
_________________
Aftermarketowe czesci z US: ebaycargo@gmail.com
 
 
 
Gorlis 


Auto: Civic B18C4
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 1089
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-02-04   

Jako, ze przedsprzedaz na Racingtires zakonczona - i umnie wyladowaly fedrale:


Na drugim zdjeciu porownanie z toyo T1R. Federale wydaja sie sporo szersze, ale to glownie zasluga zludzenia optycznego (budowa bieznika) i tego ze toyki sa juz dosc dojechane na bokach. Rzeczywista roznica szerokosci jest niewielka, federale nie sa tak "klockowate" jak r888.
Scianka boczna jest faktycznie twarda. Ciekawe jak sie bedzie na tym jezdzic.
Oraz ostatni element mojego monkey bar z tylu, czyli c-pillar bar:
 
 
Gorlis 


Auto: Civic B18C4
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 1089
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-04-09   

Dwa dni temu odebralem samochod od lakiernika - zrobiona blacharka plus nowy lakier na calosc. Kolor pozostal bez zmian bo zawsze mi sie podobal;) (NH-537M).
Brakuje mi jeszcze paru drobiazgow (glownie zwiazane z chlodzeniem oleju) i bede gotowy na sezon. A wtedy tylko jezdzic:)
Tymczasem pare gratow czeka na montaz:




 
 
Dario 


Auto: Vtec!
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 2587
Skąd: WuWuA
Wysłany: 2012-04-09   

czekam na info jak sie ten gwint sprawuje :)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna