Ranking projektów
2011
Moja fascynacja motoryzacją rozpoczęła się wiele lat temu. Jako mały kajtek jeździłem z ojcem po różnych targach motoryzacyjnych i zbierałem prospekty reklamowe. Cały czas odliczałem tylko dni do pełnoletności i zrobienia prawa jazdy. Na osiemnaste urodziny dziadek podarował mi swojego Fiata 126p, w którym parę lat wcześniej stawiałem swoje pierwsze kroki za kierownicą. Od zawsze interesowałem się tym jak można poprawić osiągi samochodu. Jako uczeń liceum nie mogłem sobie pozwolić na kosztowne modyfikacje, a jak wiadomo najtańszy tuning to redukcja masy. Tak, więc z „malucha” wywędrowało wszystko to, co zbędne i w środku został 1 fotel. Tak przygotowany sprzęt, jeszcze bez prawa jazdy, upalałem po szutrowych odcinkach wokół swojej działki. Te 24 KM w zupełności wystarczały i sprawiały ogromną frajdę.
2011
Właścicielem opisanego tym razem projektu jest Marcin Załęski znany głównie miłośnikom aut marki Honda pod pseudonimem Tieesto. Marcin w październiku 2004 roku wszedł w posiadanie zwykłej Hondy Civic EG4 z rocznika 92 z automatyczną skrzynią biegów i silnikiem D15B2 16V o pojemności 1,5 litra i skromnej mocy równej 90KM.
2010
Seria Lancer Evolution to już dziś prawdziwy kult i motoryzacyjna tradycja. Mitsubishi Motors Company w 1992 roku dało początek legendzie, która trwa po dziś dzień i na obecną chwilę możemy podziwiać już dziesiąte wcielenie sportowego sedana. Bohater tego artykułu to dziewiąta odsłona Lancera Evo przeznaczona na rynek amerykański, dodatkowo firmowana znaczkiem MR. Zanim jednak przeczytacie o samym aucie chciałbym napisać parę słów o posiadaczu prezentowanej maszyny.
2011
Otwarcie sezonu driftowego 2009 już dawno za nami. Fanów tej dyscypliny w naszym kraju przybywa z roku na rok coraz więcej i jak na razie nie widać, aby driftowa lokomotywa miała zamiar zwolnić. Polski drift pędzi niczym francuski TGV i nie dziwni chyba nikogo, że na rodzimej scenie pojawia się spora liczba osób chcących spróbować swoich sił w nowej rywalizacji. Osobiście bardzo mnie to cieszy, ponieważ duża liczba tych osób sięga coraz częściej w stronę japońskiej motoryzacji i docenia osiągnięcia oraz wiedzę skośnookich braci. Położenie geograficzne Polski i nasze przyzwyczajenia sprawiają, że ciągle ogromna rzesza motofanów ufa bardziej autom produkowanym w takim kraju jak np. Niemcy, ale to się zdecydowanie zmienia. Część zawodników startujących w Toyo Drift Cup postawiło już dzisiaj na import maszyn z Japonii lub przerabiają japońskie auta na wzór tych z ojczystej ziemi driftingu.
2010
W Hondzie Civic Type R siódmej generacji tak naprawdę zakochałem się już w momencie wejścia tego modelu na rynek. Na początku jako totalny laik moja fascynacja opierała się tylko na wyglądzie, stylistyce auta, jego wnętrzu, 17" felgach i oczywiście osiągach i mocy. W miarę zgłębiania wiedzy na temat mechaniki samochodowej zacząłem dostrzegać w EP3 nie tylko wyżej wymienione walory, ale również takie rarytasiki jak silnik K20, krótka 6 biegowa skrzynia biegów i ogromny potencjał dający możliwość modyfikacji. Wchłonięta wiedza pozwoliła mi jeszcze przed zakupem na podjęcie decyzji, że egzemplarz, który kupię nie będzie seryjny.
Ładowanie danych...
Datsun 240Z by gusbo Ocena: 4.7 |
|
Honda S2000 AP1 by gusbo Ocena: 4.6 |
|
Honda Integra Type R DC2 by CMQ Ocena: 4.6 |
|
Honda Civic Si Mugen by Bolek Ocena: 4.6 |
|
Honda Civic EK24 SiR by gaseb Ocena: 4.5 |
|
Mazda RX7 FC by Pudel Ocena: 4.5 |
|
Toyota MR2 SW20 GTS by sico Ocena: 4.5 |
|
Honda Civic EG4 by Dareko Ocena: 4.5 |
|
Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R by Kleju Ocena: 4.5 |
|
Nissan 350Z by Alanos Ocena: 4.5 |
10.11.2023 14:29 przez taknie0101
|
10.11.2023 14:28 przez taknie0101
|
14.12.2019 11:55 przez Elizra
|
25.03.2019 11:43 przez Pentoe
|
25.03.2019 11:42 przez Pentoe
|
25.03.2019 11:41 przez Pentoe
|
09.10.2016 12:17 przez misiek86
|
30.09.2016 13:35 przez Cino
|
30.09.2016 13:35 przez Cino
|
08.01.2015 23:13 przez pimp
|