Kontakt | Redakcja | Forum | Konkursy | Społeczność Zarejestruj się | Zaloguj się

Ranking projektów

02 Sty
2011
kategoria: projekty Ocena: 3.9
02.01.2011 10:37

Moja fascynacja motoryzacją rozpoczęła się wiele lat temu. Jako mały kajtek jeździłem z ojcem po różnych targach motoryzacyjnych i zbierałem prospekty reklamowe. Cały czas odliczałem tylko dni do pełnoletności i zrobienia prawa jazdy. Na osiemnaste urodziny dziadek podarował mi swojego Fiata 126p, w którym parę lat wcześniej stawiałem swoje pierwsze kroki za kierownicą. Od zawsze interesowałem się tym jak można poprawić osiągi samochodu. Jako uczeń liceum nie mogłem sobie pozwolić na kosztowne modyfikacje, a jak wiadomo najtańszy tuning to redukcja masy. Tak, więc z „malucha” wywędrowało wszystko to, co zbędne i w środku został 1 fotel. Tak przygotowany sprzęt, jeszcze bez prawa jazdy, upalałem po szutrowych odcinkach wokół swojej działki. Te 24 KM w zupełności wystarczały i sprawiały ogromną frajdę.

04 Sty
2011
kategoria: projekty Ocena: 4
04.01.2011 20:53
Tags: Honda, Civic, EG4

Właścicielem opisanego tym razem projektu jest Marcin Załęski znany głównie miłośnikom aut marki Honda pod pseudonimem Tieesto. Marcin w październiku 2004 roku wszedł w posiadanie zwykłej Hondy Civic EG4 z rocznika 92 z automatyczną skrzynią biegów i silnikiem D15B2 16V o pojemności 1,5 litra i skromnej mocy równej 90KM.

26 Gru
2010
kategoria: projekty Ocena: 4.2
26.12.2010 21:33

Seria Lancer Evolution to już dziś prawdziwy kult i motoryzacyjna tradycja. Mitsubishi Motors Company w 1992 roku dało początek legendzie, która trwa po dziś dzień i na obecną chwilę możemy podziwiać już dziesiąte wcielenie sportowego sedana. Bohater tego artykułu to dziewiąta odsłona Lancera Evo przeznaczona na rynek amerykański, dodatkowo firmowana znaczkiem MR. Zanim jednak przeczytacie o samym aucie chciałbym napisać parę słów o posiadaczu prezentowanej maszyny.

05 Sty
2011
kategoria: projekty Ocena: 4.2
05.01.2011 23:03

Otwarcie sezonu driftowego 2009 już dawno za nami. Fanów tej dyscypliny w naszym kraju przybywa z roku na rok coraz więcej i jak na razie nie widać, aby driftowa lokomotywa miała zamiar zwolnić. Polski drift pędzi niczym francuski TGV i nie dziwni chyba nikogo, że na rodzimej scenie pojawia się spora liczba osób chcących spróbować swoich sił w nowej rywalizacji. Osobiście bardzo mnie to cieszy, ponieważ duża liczba tych osób sięga coraz częściej w stronę japońskiej motoryzacji i docenia osiągnięcia oraz wiedzę skośnookich braci. Położenie geograficzne Polski i nasze przyzwyczajenia sprawiają, że ciągle ogromna rzesza motofanów ufa bardziej autom produkowanym w takim kraju jak np. Niemcy, ale to się zdecydowanie zmienia. Część zawodników startujących w Toyo Drift Cup postawiło już dzisiaj na import maszyn z Japonii lub przerabiają japońskie auta na wzór tych z ojczystej ziemi driftingu.

30 Gru
2010
kategoria: projekty Ocena: 4.3
30.12.2010 13:55

W Hondzie Civic Type R siódmej generacji tak naprawdę zakochałem się już w momencie wejścia tego modelu na rynek. Na początku jako totalny laik moja fascynacja opierała się tylko na wyglądzie, stylistyce auta, jego wnętrzu, 17" felgach i oczywiście osiągach i mocy. W miarę zgłębiania wiedzy na temat mechaniki samochodowej zacząłem dostrzegać w EP3 nie tylko wyżej wymienione walory, ale również takie rarytasiki jak silnik K20, krótka 6 biegowa skrzynia biegów i ogromny potencjał dający możliwość modyfikacji. Wchłonięta wiedza pozwoliła mi jeszcze przed zakupem na podjęcie decyzji, że egzemplarz, który kupię nie będzie seryjny.


Ładowanie danych...

TAG CLOUD
NAJNOWSZE KOMENTARZE
10.11.2023 14:29 przez taknie0101
10.11.2023 14:28 przez taknie0101
14.12.2019 11:55 przez Elizra
25.03.2019 11:43 przez Pentoe
25.03.2019 11:42 przez Pentoe
25.03.2019 11:41 przez Pentoe
09.10.2016 12:17 przez misiek86
30.09.2016 13:35 przez Cino
30.09.2016 13:35 przez Cino
08.01.2015 23:13 przez pimp