Auto: SkylineR33 Bee-R LHD
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 395 Skąd: północny wschód S8
Wysłany: 2013-08-17
Jak bym wiedzial ze ktos mnie kameruje nokia 3210 to bym przycisnal deko powyzej 3000rpm .... dziewicze 5 kilometrow zrobione, teraz eliminacja chorob wieku dzieciecego, mycie i sprzatanie po pol roku stania. Wymiana paska pompy wody i alternatora. Trzeba podniesc przod z 1 cm i podac jakis dystans, odpowietrzyc ponownie hamulce etc. I bankowe dostrojenie bo te wiadro ostro boostu zapodaje, a z glupoty motoru nie chce upalic.
Auto: SkylineR33 Bee-R LHD
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 395 Skąd: północny wschód S8
Wysłany: 2013-09-02
Heh ładnie wyłowiłeś
Wracam powoli do żywych po zlocie i strojeniu w piątek. Jak odpocznę i pozgrywam wszystkie dane z rejestratorów dźwieku i obrazu, to od razu wrzucę i opowiem co i jak, bo sporo się działo.
Szybka zajawka tego co przeżyłem, 913 kilometrów road tripu na ostrym tempie, strojenie u Coobcia, wjazd na 500 kuca i moja pierwsza w życiu decyzja, " za dużo mocy, zdejmujemy mu", przypadkowe nagrody na best offie , awantura w intercarsie w skierniewicach, holowanie na autostradzie i wiele innych
Auto: SkylineR33 Bee-R LHD
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 395 Skąd: północny wschód S8
Wysłany: 2013-09-02
Na wyjazd heble poszły od...... 200sx-a niestety się nie wyrobiłem z nowym big brake-iem
Z progami też w tym sezonie nie zdążyłem, a stoją sobie i czekają nowe na montaż w garażu.
Skrzydło jest wypożyczone od ziomka Czika - japońskie ze stajni Bee-R full carbon torowy spec.
Wzbudza kontrowersje fakt, ale na żywo robi mega robotę i nie wiem czy sobie tego nie sprawię
Maseczka biała i wloty nismo n1 jako dodatkowy nadmuch powierza na fmic i chłodnice to jednak był bardzo dobry wybór. Czekam jeszcze na bonnet lip od nismo, który gdzieś w paczkach w świecie jeszcze do mnie płynie.
ps: heh od podlanego silnika, ognii z wydechu etc, mam wiecznie brudny zderzak nad wydechem
Auto: SkylineR33 Bee-R LHD
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 395 Skąd: północny wschód S8
Wysłany: 2013-09-03
Jadąc po drodze na Best Of-a zajechałem do Warszawy do Coobcia na dorzucenie koksu.
Chciałem zrobić delikatna korektę by osiągnąć 405 kuca jednak poszło inaczej .
Chwilowo pojawił się wynik 500 kuca to myślałem że zemdleję, bo to za dużo według mnie przynajmniej ze względu seryjnej uszczelki pod głowicą (aczkolwiek takie seryjne 500 tki spotyka się na zachodzie i australi jednak wolę dmuchać na zimne). Finalnie po hamowni i testach na ulicy zeszliśmy jednak na moje życzenie na 451 kuca. Ja ciśnień mocowych nie mam, a na zlot chciałem dojechać i wrócić .... aczkolwiek na wiosnę ....
Na dniach przepnę jeszcze sterowanie wastegatem na deko inny sposób i turbo powinno troszkę szybciej wstawać i mieć w średniej partii obrotów bardziej stabilny boost.
Ogólnie jestem zadowolony, a wóz idzie jak lokomotywa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum