Modyfikacje:
- Red Line 15W50 Motor Oil/Motul 5w40 300V power motor oil/Castrol EDGE 10W60
- Power enterprise Oil Filters
- TRD Spark Plug Leads
- TRD Radiator cap
- TRD Oil cap
- wynienione turbo na CT9 Hybrid Turbo-2nd generation
- zamontowany HKS SSQV III BOV Blow Off Valve
- usunieta klimatyzacja
- Sard Oil Catch Can Tank
- Jd Tuning Engine Torque damper
- Samaco Radiator Hose
- HKS Circle Earth system
- Purple Engine Bay Washers
- Aluminiowa chlodnica
- Purple lightweight pulley set
- Sard anodized aluminum oil filter relocation kit
- Power enterorise Super kevlar II timing belt
- Apexi air filter
Plan: Swap na 5E-FTE i zakucie go + wieksze turbo
Uklad dolotowy:
- Cold Air Duct usuniety
- wiekszy intercooler firmy HDI
- wymienione turbo na CT9 Hybrid Turbo-2nd generation
- stozek zamocowany bezposredno przy turbinie
Uklad wydechowy:
- ZISCO Ram style mild steel manifold
- Performance De-Cat
- Full HKS Silent Hi Power Exhaust
Zawieszenie:
D2 Racing (regulacja wysokosci twardosci i kontow)
- Zep Racing C-pillar Bar
- Tein Front Upper Strut Bar
- Cusco Rear Upper Strut Bar
- wszystkie gumy zamienione na poliurtany TRD wiekszosc reszta to WHITELINE
- Front and rear WHITELINE Anti roll bar
Body:
- Kolor z Hondy
- Carbon OEM Bonnet for Glanza V
- Yellow H4 70/80W
- dolne swiatla przeciwmgielne pomalowane na zolto
- Zep Racing Live Sports Front Lip Spoiler
- Zep Racing Live Sports Rear Wing
- Rear and front Tow Hooks
Plan: brak
Srodek:
- pomalowne czesc plastikow na czarno
- zmieniona galka zmiany biegow TRD
- Zep Racing C-pillar Bar
- Cusco Rear Upper Strut Bar
- Bucket Seats Bride
- 4-point belts Takata
- Half Rollcage
- Bride doorcards
- Dywaniki Bride
- Aluminiowe nakladki na pedaly
Plan:brak
Inne:
- Elektryczne lusterka
- centralny zamek
- alarm Clifforda z Immobillaserem
- Elektryczne szyby
- Elektryczny szyberdach
Kola:
- BuddyClub Sf 15x7'' offset +35mm
- Opony Yokohama Parada Spec 2
- Wentyle pomalowane w kolor Cusco
- D1 Spec Long Forged Wheel Nuts
Kilka slow o aucie
Auto zakupilem w Lipcu za namowa brata.
Autko zostalo sprowadzone z Japonii.
Tak autko wygladalo swiezo po zakupie:
Po jakims czasie stwierdzilem ze moja Glanza niczym sie nie wyroznia i pelno ich w moim miescie wiec postanowilem ja nieco zmodifikowac
Na poczatku pojawil sie turbo timer firmy HKS stage 1
A nastepnie zostal wlozony zawias firmy D2 pelen gwint
Do tego doszla potezna rozporka firmy Tein.
Oprocz tego zostal zamontowany nowy uklad wydechowy:HKS Hi Power-Silent
przy okazji trafil nowy kolektor wydechowy oraz zostal usuniety standardowy katalizator a on z kolei zostal zastapiony de-catem.
Wyglad calosci pod maska:
Ogolna prezencja autka z grudnia 2009:
Dalsze modyfikacje ktore mialy miejsce w Grudniu 2009:
Intercooler:
Zmiany pod maska:
Srodek:
Luty 2010:
Tak wiec dokladka zalozona wyglada miodzio:
Marzec 2010:
prezentacja na mojej Glanzie:
Po tygodniu czasu:
Zmiany w srodku:
Kwiecien 2010:
Maj 2010:
Nowe turbo bo stare slabo dmuchalo i nie trzymalo:
Czerwiec 2010:
Dostawa paczek z Japonii, GB
GB: (metalowe uszczelki i gumowe )
Zestaw paskow(alternator i pasek do Glanzy bez klimi-bo zostaje ona usunieta i komplet paska rozrzadu)
do tego nowy filtr oleju z magnesem, 4 butelki oleju 15W50, nowy korek do spuszczania oleju z magnesem:
Japonia:
Tylnie mocowanie belki
oraz komplet drazkow i innych dostepnych tulei TRD:
Tutaj przygotowanie do transportu troche sie nazbieralo:
Lipiec 2010:
Wyniki z hamowania:
Wielkie podziekowania dla Doda i brackiego za pomoc w montazu i towarzystwo podczas podrozy
Teraz tylko czeka montaz sprzegla + flywheela + baranka na de-cat i polowe wydechu + montaz mocniejszych uszczelek na intercooler:
Reszte fotek wrzuce potem.
Jeszcze raz wielkie podziekownia dla Doda, brackiego, Lukasza z BmCar Tuning i Jego ekipy Krystiana i wielu innych ktorych nie wymienilem za pomoc i kibicowanie.
Ostatnio zmieniony przez Cosiara 2011-11-12, w całości zmieniany 12 razy
Auto: Glanza V 4E-FTE
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 166 Skąd: IRA
Wysłany: 2010-08-08
Wielkie dzieki Chlopaki
A tu wspomniane wczesniej czesci prosto z Japonii:
Flywheel Zep Racing i linka sprzegla Zep Racing:
A to komplet sprzegla Exedy Stage 1:
Instalacja za 2 tygodnie jak dobrze pojdzie.
Auto: leon FR 5F/ Ducati Hypermotard
Dołączył: 19 Sie 2007 Posty: 935 Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-08-08
Spoko, wiemy jak wyglądają niektóre części
Ic bjutiful, naprawdę! Na BC wygląda świetnie, chociaż poprzednie koło optycznie było większe z wiadomego powodu.
_________________ żona, cechy charakterystyczne: częste działania chaotyczno-histeryczne; łzawe reakcje mające charakter obronny bądź napastliwy; niemoc seksualna na widok męża (a z kochankiem to umie); nieprzydatny dodatek do posagu (często koszty utrzymania żony przewyższają stokrotnie wartość posagu)
Idziesz z tym projektem jak burza !! Ale bardzo podobaja mi się twoje mody - przemyslane i z wysokiej półki części Ogólnie jest miodnie. W śród setek glanz jakie jeżdżą w okolicy twoja napewno wyróżnia się z tłumu !!
_________________ Nayma.pl - Projektowanie stron www, ulotki, wizytówki. Lublin, Zamość, Chełm, Krasnystaw i cała Polska.
Z tego co wiem to właśnie na stare się nakłada : http://site.racinglab.com...ror_sample1.gif . Toyotka ładna bardzo, mały zapierd*lacz A kratki, klamki itp zostają niebieskie ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum