Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: rdk
2013-10-13
Toyota Starlet Glanza V Ep91 (Japan Import)
Autor Wiadomość
Cosiara 


Auto: Glanza V 4E-FTE
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 166
Skąd: IRA
Wysłany: 2010-08-07   Toyota Starlet Glanza V Ep91 (Japan Import)

Model: 1998 Toyota Starlet Glanza V (EP91) Kouki Japan Import

Silnik:
4E-FTE 1331 cc DOHC 4 cyl.
*Moc 100 KW (133HP) @ 6400 RPM
*Moment 157 nM @ 4800 rpm

Modyfikacje:
- Red Line 15W50 Motor Oil/Motul 5w40 300V power motor oil/Castrol EDGE 10W60
- Power enterprise Oil Filters
- TRD Spark Plug Leads
- TRD Radiator cap
- TRD Oil cap
- wynienione turbo na CT9 Hybrid Turbo-2nd generation
- zamontowany HKS SSQV III BOV Blow Off Valve
- usunieta klimatyzacja
- Sard Oil Catch Can Tank
- Jd Tuning Engine Torque damper
- Samaco Radiator Hose
- HKS Circle Earth system
- Purple Engine Bay Washers
- Aluminiowa chlodnica
- Purple lightweight pulley set
- Sard anodized aluminum oil filter relocation kit
- Power enterorise Super kevlar II timing belt
- Apexi air filter

Plan: Swap na 5E-FTE i zakucie go + wieksze turbo


Uklad dolotowy:
- Cold Air Duct usuniety
- wiekszy intercooler firmy HDI
- wymienione turbo na CT9 Hybrid Turbo-2nd generation
- stozek zamocowany bezposredno przy turbinie

Uklad wydechowy:
- ZISCO Ram style mild steel manifold
- Performance De-Cat
- Full HKS Silent Hi Power Exhaust

Elektronika:
- Turbo Timer HKS Stage 1
- 4 wskazniki Auto Gauage (Cisnienie oleju , Temp. wody , Boost , EGT)
- Apexi AVC-R
- Apexi ECU + Commander


Uklad napedowy:Seryjna skrzynia
- Zep Racing Flywheel
- Sprzeglo Stage 1 Exedy

Zawieszenie:
D2 Racing (regulacja wysokosci twardosci i kontow)
- Zep Racing C-pillar Bar
- Tein Front Upper Strut Bar
- Cusco Rear Upper Strut Bar
- wszystkie gumy zamienione na poliurtany TRD wiekszosc reszta to WHITELINE
- Front and rear WHITELINE Anti roll bar

Uklad hamulcowy:
- tarcze wentylowne i nacinane przod
- przednie hamulce Wilwood
- klocki hamulcowe Mintex tyl

Body:
- Kolor z Hondy
- Carbon OEM Bonnet for Glanza V
- Yellow H4 70/80W
- dolne swiatla przeciwmgielne pomalowane na zolto
- Zep Racing Live Sports Front Lip Spoiler
- Zep Racing Live Sports Rear Wing
- Rear and front Tow Hooks
Plan: brak


Srodek:
- pomalowne czesc plastikow na czarno
- zmieniona galka zmiany biegow TRD
- Zep Racing C-pillar Bar
- Cusco Rear Upper Strut Bar
- Bucket Seats Bride
- 4-point belts Takata
- Half Rollcage
- Bride doorcards
- Dywaniki Bride
- Aluminiowe nakladki na pedaly
Plan:brak

Inne:
- Elektryczne lusterka
- centralny zamek
- alarm Clifforda z Immobillaserem
- Elektryczne szyby
- Elektryczny szyberdach

Kola:
- BuddyClub Sf 15x7'' offset +35mm
- Opony Yokohama Parada Spec 2
- Wentyle pomalowane w kolor Cusco
- D1 Spec Long Forged Wheel Nuts


Kilka slow o aucie
Auto zakupilem w Lipcu za namowa brata.
Autko zostalo sprowadzone z Japonii.
Tak autko wygladalo swiezo po zakupie:


Po jakims czasie stwierdzilem ze moja Glanza niczym sie nie wyroznia i pelno ich w moim miescie wiec postanowilem ja nieco zmodifikowac :D
Na poczatku pojawil sie turbo timer firmy HKS stage 1
A nastepnie zostal wlozony zawias firmy D2 pelen gwint

Do tego doszla potezna rozporka firmy Tein.

Oprocz tego zostal zamontowany nowy uklad wydechowy:HKS Hi Power-Silent

przy okazji trafil nowy kolektor wydechowy oraz zostal usuniety standardowy katalizator a on z kolei zostal zastapiony de-catem.


Wyglad calosci pod maska:

Ogolna prezencja autka z grudnia 2009:





Dalsze modyfikacje ktore mialy miejsce w Grudniu 2009:
Intercooler:


Zmiany pod maska:





Srodek:





Luty 2010:
Tak wiec dokladka zalozona wyglada miodzio:












Marzec 2010:


prezentacja na mojej Glanzie:



Po tygodniu czasu:






Zmiany w srodku:



Kwiecien 2010:



Maj 2010:



Nowe turbo bo stare slabo dmuchalo i nie trzymalo:


Czerwiec 2010:
Dostawa paczek z Japonii, GB
GB: (metalowe uszczelki i gumowe :D )



Zestaw paskow(alternator i pasek do Glanzy bez klimi-bo zostaje ona usunieta i komplet paska rozrzadu)
do tego nowy filtr oleju z magnesem, 4 butelki oleju 15W50, nowy korek do spuszczania oleju z magnesem:

Japonia:
Tylnie mocowanie belki


oraz komplet drazkow i innych dostepnych tulei TRD:


Tutaj przygotowanie do transportu troche sie nazbieralo:

Lipiec 2010:



Wyniki z hamowania:


a tu filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=c-3vaZYcsno

Stan obecny:


Wielkie podziekowania dla Doda i brackiego za pomoc w montazu i towarzystwo podczas podrozy :D

Teraz tylko czeka montaz sprzegla + flywheela + baranka na de-cat i polowe wydechu + montaz mocniejszych uszczelek na intercooler:

Reszte fotek wrzuce potem.

Jeszcze raz wielkie podziekownia dla Doda, brackiego, Lukasza z BmCar Tuning i Jego ekipy Krystiana i wielu innych ktorych nie wymienilem za pomoc i kibicowanie.
Ostatnio zmieniony przez Cosiara 2011-11-12, w całości zmieniany 12 razy  
 
 
akMe

Auto: ed9
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 630
Skąd: Gooooooorzów.
Wysłany: 2010-08-07   

widze, ze duzo sie dzieje. :D
pozdro od akmego z balbriggan ! :)

edit; kupilem rexa! pewnie o tym nie wiesz ale mam go od lutego :D


 
 
Cosiara 


Auto: Glanza V 4E-FTE
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 166
Skąd: IRA
Wysłany: 2010-08-07   

Dzieje sie dzieje powoli do przodu jeszcze sporo rzeczy do ogarniecia :mrgreen:
Ja tez pozdrawiam :mrgreen:
_________________

 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2010-08-07   

To autko jest mega! Zakres zmian robi wrażenie i... nie mam słów :mrgreen: Po prostu super :mrgreen:
 
 
darkangle1 


Auto: Czeskie & S4 B5 & 740i
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 289
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2010-08-08   

super auto. zawsze Glanza V mi sie podobała. działaj działaj w temacie :mrgreen:
_________________
313/509
E38 Thug life
 
 
Yeti 


Auto: hondon
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 2019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-08   

gratuluje, świetny rodzynek
_________________
イエティ
 
 
piotlecek 


Auto: 626 2.0i LPG
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 252
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-08-08   

O kurcze ale kozak Starleta :shock:

Super ogarnięte auto a BC pasują idealnie !
_________________
JDM Culture . . .
 
 
Cosiara 


Auto: Glanza V 4E-FTE
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 166
Skąd: IRA
Wysłany: 2010-08-08   

Wielkie dzieki Chlopaki
A tu wspomniane wczesniej czesci prosto z Japonii:
Flywheel Zep Racing i linka sprzegla Zep Racing:

A to komplet sprzegla Exedy Stage 1:

Instalacja za 2 tygodnie jak dobrze pojdzie.
_________________

 
 
darek 


Auto: leon FR 5F/ Ducati Hypermotard
Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 935
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-08-08   

Spoko, wiemy jak wyglądają niektóre części :mrgreen:

Ic bjutiful, naprawdę! Na BC wygląda świetnie, chociaż poprzednie koło optycznie było większe z wiadomego powodu.
_________________
żona, cechy charakterystyczne: częste działania chaotyczno-histeryczne; łzawe reakcje mające charakter obronny bądź napastliwy; niemoc seksualna na widok męża (a z kochankiem to umie); nieprzydatny dodatek do posagu (często koszty utrzymania żony przewyższają stokrotnie wartość posagu)
 
 
 
ml3k0 


Auto: kiedyś będzie
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 470
Skąd: Racibórz/Wrocław
Wysłany: 2010-08-09   

Plastiki w środku gdyby były czarne, ładniej by się prezentował, ale ogólnie jest szał.
 
 
DODi 


Auto: PS13/DC1/Mito
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 973
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2010-08-09   

Idziesz z tym projektem jak burza !! Ale bardzo podobaja mi się twoje mody - przemyslane i z wysokiej półki części ;) Ogólnie jest miodnie. W śród setek glanz jakie jeżdżą w okolicy twoja napewno wyróżnia się z tłumu !!
_________________
Nayma.pl - Projektowanie stron www, ulotki, wizytówki. Lublin, Zamość, Chełm, Krasnystaw i cała Polska.
 
 
Cosiara 


Auto: Glanza V 4E-FTE
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 166
Skąd: IRA
Wysłany: 2010-08-13   

I kolejna czesc do Glanzy odebrana :mrgreen:
Pudeleczko:

a w nim :


Wielkie podziekownia dla Doda za zalatwienie czesci :mrgreen: :mrgreen:
_________________

 
 
Yeti 


Auto: hondon
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 2019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-13   

jak to się instaluje? na seryjne lusterko?
_________________
イエティ
 
 
The Player 
Got boost?


Auto: Coupe B16 Turbo
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 432
Skąd: Choszczno/Czysta
Wysłany: 2010-08-13   

Stare ściągasz i zakładasz nowe.
 
 
 
Dawid_666 


Auto: EG3 '94
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2010-08-13   

Z tego co wiem to właśnie na stare się nakłada : http://site.racinglab.com...ror_sample1.gif . Toyotka ładna bardzo, mały zapierd*lacz :-) A kratki, klamki itp zostają niebieskie ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna